Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
-
-- De klubber, som har en hektisk sidste dag i transfervinduet, har jo i virkeligheden gjort det ganske dårligt. Man har en hel måned, så hvorfor skal man gøre det hele i sidste sekund? Det har jeg aldrig forstået.
Det siger Bjørn Wesstrøm og det har jo altid også været min mening. Jeg tror virkelig vi her kan have fat i en sportslig leder der kan rykke os op fra leverpostejen.
- Likes 2
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Han roste ham da ganske gevaldigt.
”Det er et interessant spørgsmål. Jeg vil næsten sige, at han ikke har et omdømme i Australien. Unge spillere har en tendens til at få masser af kærlighed fra langt størstedelen af australske fodboldinteresserede, men Joel King er nærmest undtagelsen til den regel – hans præstationer går ofte under radaren. Det bedste eksempel er, at da han for nylig blev udtaget til det australske landshold blev mødt med utilfredshed, og de fleste havde foretrukket Craig Goodwin (en venstrefodet offensivspiller) som venstre back frem for den mere uerfarne King.
Altså det ligner ikke en spiller som der bliver lagt mærke til, og han bliver mest kaldt en løbemaskine
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg vil blive overrasket hvis de løfter vores niveau nævneværdigt.
Vi kender ret beset ikke en skid til dem, og det kan blive både en dreng og en pige.
King lyder mest spændende af de to, men de skal have chancen og der går selvsagt noget tid før vi kan vende tomlen op eller ned.
Hvis der er noget jeg har lært de sidste 10 år som OB fan, så er det at dividere deres udmeldinger med 10.
Det vil komme meget bag på mig hvis OB pludselig køber 2 guldklumper for 2-3 mill tilsammen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlægHvordan er det store overblik pt. Vi har vel reelt kun mistet 2 spillere, Lieder og Moses, mens vi har fået 3 ind, Joel, Mihaljo og Sander.
Men det er jo ikke antal vi snakker her… Vores trup skriger på kvalitet i et forår hvor vi kæmper mod nedrykning og om at komme i pokal finalenLast edited by fmprOB; 31-01-2022, 20:34.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Hvordan er det store overblik pt. Vi har vel reelt kun mistet 2 spillere, Lieder og Moses, mens vi har fået 3 ind, Joel, Mihaljo og Sander.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvor har han sagt det, hvornår?
Ud over lidt tilvænning vil jeg da blive skuffet hvis de ikke er købt ind til start11 ..
Vi kender ret beset ikke en skid til dem, og det kan blive både en dreng og en pige.
King lyder mest spændende af de to, men de skal have chancen og der går selvsagt noget tid før vi kan vende tomlen op eller ned.
Hvis der er noget jeg har lært de sidste 10 år som OB fan, så er det at dividere deres udmeldinger med 10.
Det vil komme meget bag på mig hvis OB pludselig køber 2 guldklumper for 2-3 mill tilsammen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvor har han sagt det, hvornår?
Ud over lidt tilvænning vil jeg da blive skuffet hvis de ikke er købt ind til start11 ..
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: