Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Hvordan er Joel Kings omdømme I Australien?

    ”Det er et interessant spørgsmål. Jeg vil næsten sige, at han ikke har et omdømme i Australien. Unge spillere har en tendens til at få masser af kærlighed fra langt størstedelen af australske fodboldinteresserede, men Joel King er nærmest undtagelsen til den regel – hans præstationer går ofte under radaren. Det bedste eksempel er, at da han for nylig blev udtaget til det australske landshold blev mødt med utilfredshed, og de fleste havde foretrukket Craig Goodwin (en venstrefodet offensivspiller) som venstre back frem for den mere uerfarne King.

    Altså det ligner ikke en spiller som der bliver lagt mærke til, og han bliver mest kaldt en løbemaskine
    Du kan med fordel læse resten af interviewet også. I der du citerer undrer han sig jo over, at hans præstationer er gået under radaren. Det er ikke hans holdning til King, du citerer.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    -- De klubber, som har en hektisk sidste dag i transfervinduet, har jo i virkeligheden gjort det ganske dårligt. Man har en hel måned, så hvorfor skal man gøre det hele i sidste sekund? Det har jeg aldrig forstået.
    Det siger Bjørn Wesstrøm og det har jo altid også været min mening. Jeg tror virkelig vi her kan have fat i en sportslig leder der kan rykke os op fra leverpostejen.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Komplet irrelevant

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.transfermarkt.com/nikola...spieler/400546

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det gælder ikke
    Ok

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Og fået to på kontrakt på akademiet.
    Det gælder ikke

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Han roste ham da ganske gevaldigt.
    Hvordan er Joel Kings omdømme I Australien?

    ”Det er et interessant spørgsmål. Jeg vil næsten sige, at han ikke har et omdømme i Australien. Unge spillere har en tendens til at få masser af kærlighed fra langt størstedelen af australske fodboldinteresserede, men Joel King er nærmest undtagelsen til den regel – hans præstationer går ofte under radaren. Det bedste eksempel er, at da han for nylig blev udtaget til det australske landshold blev mødt med utilfredshed, og de fleste havde foretrukket Craig Goodwin (en venstrefodet offensivspiller) som venstre back frem for den mere uerfarne King.

    Altså det ligner ikke en spiller som der bliver lagt mærke til, og han bliver mest kaldt en løbemaskine

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Må indrømme, at jeg blev lidt skuffet over SFÅ's kilde som jo ikke ligefrem roste han til skyerne, men måske sådan lidt af høflighed.
    Han roste ham da ganske gevaldigt.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ret beset har vi også mistet Obbekjær
    Og fået to på kontrakt på akademiet.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Okosun set på Vejle stadion i selskab med Henrik Tønder,

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg vil blive overrasket hvis de løfter vores niveau nævneværdigt.

    Vi kender ret beset ikke en skid til dem, og det kan blive både en dreng og en pige.
    King lyder mest spændende af de to, men de skal have chancen og der går selvsagt noget tid før vi kan vende tomlen op eller ned.

    Hvis der er noget jeg har lært de sidste 10 år som OB fan, så er det at dividere deres udmeldinger med 10.

    Det vil komme meget bag på mig hvis OB pludselig køber 2 guldklumper for 2-3 mill tilsammen.
    Må indrømme, at jeg blev lidt skuffet over SFÅ's kilde som jo ikke ligefrem roste han til skyerne, men måske sådan lidt af høflighed.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
    Hvordan er det store overblik pt. Vi har vel reelt kun mistet 2 spillere, Lieder og Moses, mens vi har fået 3 ind, Joel, Mihaljo og Sander.
    Ret beset har vi også mistet Obbekjær

    Men det er jo ikke antal vi snakker her… Vores trup skriger på kvalitet i et forår hvor vi kæmper mod nedrykning og om at komme i pokal finalen
    Last edited by fmprOB; 31-01-2022, 20:34.

    Leave a comment:


  • Schrøder
    replied
    Hvordan er det store overblik pt. Vi har vel reelt kun mistet 2 spillere, Lieder og Moses, mens vi har fået 3 ind, Joel, Mihaljo og Sander.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Hvor har han sagt det, hvornår?

    Ud over lidt tilvænning vil jeg da blive skuffet hvis de ikke er købt ind til start11 ..
    Jeg vil blive overrasket hvis de løfter vores niveau nævneværdigt.

    Vi kender ret beset ikke en skid til dem, og det kan blive både en dreng og en pige.
    King lyder mest spændende af de to, men de skal have chancen og der går selvsagt noget tid før vi kan vende tomlen op eller ned.

    Hvis der er noget jeg har lært de sidste 10 år som OB fan, så er det at dividere deres udmeldinger med 10.

    Det vil komme meget bag på mig hvis OB pludselig køber 2 guldklumper for 2-3 mill tilsammen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Hvor har han sagt det, hvornår?

    Ud over lidt tilvænning vil jeg da blive skuffet hvis de ikke er købt ind til start11 ..
    Det sagde han direkte på TV efter den SL kamp mener jeg. Så jeg er enig med StevenG. Det kan godt diskuteres om det et lykkedes

    Leave a comment:

Working...
X