Ifølge Martin Davidsen, så er det ikke Gartenmann.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægMart Lieder var ikke til træning i dag, og ifølge vores oplysninger var det fordi, han er tæt på at forlade OB.
Lieder var ikke til træning: Ligner en færdig mand i OB - OBstruktion"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
Du kan jo eventuelt lige fortælle mig hvem du har hørt det er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
Intet konkret navn men som en ivrig 5 årig til juleaften spurgte jeg løs, men han ville ikke svare på mere endnu.. han sagde dog jeg ville blive glad. Som mange andre OB tilhængere vil jeg have stoppere og central midtbane
Og hvis det holder at efter Opondo også Lieder og Juel er op vej ud så er oprydning ja allerede gid i gang. Så håber der kommer kvalitet ind vi kan glæde os om."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Det kan jo kun være godt... Kunne faktisk være sjovt med lidt mere eksotiske spillere i truppen :-)
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægMartin Davidsen skriver "det i hvert fald bliver noget andet, end OB “plejer”. Synes det lyder spændende nok."
Med Lieder på vej væk kunne en stærk 9’er også rykke os en del. Men Jørgen på Venstre back bliver jeg aldrig helt tryg ved.
Dejligt under alle omstændigheder at der begynder at komme nogle rygter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMig til min søn: OB har lige signet 2 spillere… JAAAAAAA
Min søn: Hveeeeem??
Mig: Kender ingen navne men det skulle være noget vi ikke normalt ser i OB!
Min søn: Mener du gode spillere??
Mig: Øhhh.
Klog søn du har.
Kalder Eriksen selvom der er rygter om at han skal spille i en ligegyldig engelsk klub
Comment
Comment