Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nicholas Mickelson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
De var på Falen. Jeg ankom kl. 11.25 på Falen da de ikke var ikke var i Ådalen. men da jeg ankom var de lige blevet færdige med at træne. pænt træls når man havde glædet sig til at se vores eneste nyindkøbte spiller.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægMen det vil altså sige, at bane 1 i Ådalen fortsat ikke er god nok til at træne fast på? I så fald: det er jo en farce.
- Likes 1
Comment
-
Jeg synes godt du kunne gøre lidt mere ud af at præsentere vores nye mand. Et billede, 10 sek med at drible med en bold, for at præsentere hans nummer og at han dukker op til en pokalkamp på en hverdag aften synes jeg er for lidt... de kunne sagtens have lavet en vild velkomst video som nogle af de andre klubber og ikke bare klubbens logo der siger velkommen... og et lille interview hvor han fortæller om hvem han er som spiller. OB er jo i underholdnings branchen, men det er bare min vurdering...
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlægJeg synes godt du kunne gøre lidt mere ud af at præsentere vores nye mand. Et billede, 10 sek med at drible med en bold, for at præsentere hans nummer og at han dukker op til en pokalkamp på en hverdag aften synes jeg er for lidt... de kunne sagtens have lavet en vild velkomst video som nogle af de andre klubber og ikke bare klubbens logo der siger velkommen... og et lille interview hvor han fortæller om hvem han er som spiller. OB er jo i underholdnings branchen, men det er bare min vurdering...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlægJeg synes godt du kunne gøre lidt mere ud af at præsentere vores nye mand. Et billede, 10 sek med at drible med en bold, for at præsentere hans nummer og at han dukker op til en pokalkamp på en hverdag aften synes jeg er for lidt... de kunne sagtens have lavet en vild velkomst video som nogle af de andre klubber og ikke bare klubbens logo der siger velkommen... og et lille interview hvor han fortæller om hvem han er som spiller. OB er jo i underholdnings branchen, men det er bare min vurdering...
Kom jeg fra at have spillet på bænken i en middelmådig tippeligaklub havde jeg nok også frabedt mig at blive præsenteret som en stor kanon.
Synes egentlig OB har forsøgt at gøre lidt ud af det med ledetråde vedr. Okosun og Kadrii's lån af nr. 12, så jeg tror egentlig gerne OB vil lave lidt lir, men der skal jo to til tango.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Spilleren har forhåbentligt nok også noget at sige selv.
Kom jeg fra at have spillet på bænken i en middelmådig tippeligaklub havde jeg nok også frabedt mig at blive præsenteret som en stor kanon.
Synes egentlig OB har forsøgt at gøre lidt ud af det med ledetråde vedr. Okosun og Kadrii's lån af nr. 12, så jeg tror egentlig gerne OB vil lave lidt lir, men der skal jo to til tango.
Det var tydeligt et forsøg på at please fanskaren og købet af Kadrii skulle dæmpe den voksende kritik der var grundet endnu en middelmådig sæson hvor klubben ikke levede op til de forventninger LEDELSEN havde holdt hårdnakket på at truppen var god nok til, men da det også gav kritik at man gav Kadrii nr 12 faldt forsøget til jorden.
Men du har egentlig ret i at der skal to til tango og så er det bare skidt når den som skal føre dansen enten sætter noget bedrøveligt musik på eller danser helt ud af takt.
At præsentere Okosun som en stjerne svarer til at en gourmet restaurant præsenterer sine kunder for en pizza fra Doktor Øtker
Last edited by Magge; 07-09-2021, 13:22.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Spilleren har forhåbentligt nok også noget at sige selv.
Jeg ved ikke noget om spilleren, andet end at han har været skadet, han skulle efter sine kunne løbe og han er norsk/thai... selv Lasse Kryger fik en bedre introduktion...
Comment
-
Hmmm, det lyder ikke så helt sympatisk til mig at trække en karantæne ved at underskrive med en anden klub uden aftale med den aktuelle arbejdsgiver...
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-var-turbulent"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHmmm, det lyder ikke så helt sympatisk til mig at trække en karantæne ved at underskrive med en anden klub uden aftale med den aktuelle arbejdsgiver...
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-var-turbulent
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
Han havde ikke det store valg, da du skal gå i karantæne i Norge hvis du har været i Danmark... det er altid nemmere at spørge om tilgivelse end om lov....
Synes man skulle til mindst prøve at finde en aftale med den klub man har kontrakt med. Ville i hvert fald være pisseærgerligt hvis en spiller forholder sig sådan til OB. Sætter stor pris på loyalitet og forventer den også."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSynes Mickelson så lovende ud. Hurtig, teknisk dygtig, rolig på bolden. Det er nu engang nemmere at lære en hurtig, offensiv og teknisk dygtig spiller at dække op, end at lære end sløv, solid defensiv spiller at være hurtig og teknisk stærk.
Det tror jeg nok skal komme. Det samme var tilfældet et par gange når vi er helt nede i feltet og han dækker lidt for meget af for KL og efterlader for meget rum til at sønderjyske kunne lave løv i ryggen på ham. Det kunne have kostet igår, hvis chancen var tilfaldet en dygtig header som Dal Hende i stedet for ham der nu engang fik chancen.
Glæder mig til Nico giver lidt mere slip og også tør komme lidt fremad banen. Han viste prøver på ganske fin teknik og rigtig god fart.
Comment
-
Jeg er vild med Grubbe på den back, men har altså også en forkærlighed for Nicos offensive åbenlyse kvaliteter.
Kunne det ikke være en idé at prøve ham af på den højrekant, hvor hans fart og indlæg kan komme til sig ret? Tongya har på ingen måde imponeret mig. Han virker alt for tung og langsom til at spille kant.
Comment
Comment