Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nicholas Mickelson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg var i Ådalen igår hvor der stod de skulle træne 11.15.
    Da jeg ankom var de ved at slå græs på banen og en 3-4 spillere lignede de holdt et møde i cafeteriaet. Lidt skuffet måtte jeg jo så gå igen. Og mens jeg var ved at køre kommer en 4-5 biler fyldt med spillere tilbage i Ådalen efter at have trænet et andet sted. Gætter på Falen.
    De er desværre ikke super gode til at opdatere deres træningstider.
    Forleden var jeg også i Ådalen hvor Johs får øje på mig og råber “De er på stadion”. Det stod heller ikke på hjemmesiden…. De gør det ikke nemt…

    Og nu har de fri fredag, lørdag og søndag. Så der er ingen fællestræning. Men mon ikke at Nico og Ryan har lidt træningspas alligvel et sted
    De var på Falen. Jeg ankom kl. 11.25 på Falen da de ikke var ikke var i Ådalen. men da jeg ankom var de lige blevet færdige med at træne. pænt træls når man havde glædet sig til at se vores eneste nyindkøbte spiller.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

      De var på Falen. Jeg ankom kl. 11.25 på Falen da de ikke var ikke var i Ådalen. men da jeg ankom var de lige blevet færdige med at træne. pænt træls når man havde glædet sig til at se vores eneste nyindkøbte spiller.
      Ja præcis. Jeg kom også kun for at se netop ham. Jeg tænker lige at nævne det for den ansvarlige når jeg ser ham

      Comment


        #33
        Men det vil altså sige, at bane 1 i Ådalen fortsat ikke er god nok til at træne fast på? I så fald: det er jo en farce.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Men det vil altså sige, at bane 1 i Ådalen fortsat ikke er god nok til at træne fast på? I så fald: det er jo en farce.
          Jo jo. Det er den. Men i forbindelse med at de spillede onsdag og havde fri fredag,lørdag,søndag ville de lave noget behandling af banen. Kan ikke lige huske hvad det hed

          Comment


            #35
            Jeg synes godt du kunne gøre lidt mere ud af at præsentere vores nye mand. Et billede, 10 sek med at drible med en bold, for at præsentere hans nummer og at han dukker op til en pokalkamp på en hverdag aften synes jeg er for lidt... de kunne sagtens have lavet en vild velkomst video som nogle af de andre klubber og ikke bare klubbens logo der siger velkommen... og et lille interview hvor han fortæller om hvem han er som spiller. OB er jo i underholdnings branchen, men det er bare min vurdering...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
              Jeg synes godt du kunne gøre lidt mere ud af at præsentere vores nye mand. Et billede, 10 sek med at drible med en bold, for at præsentere hans nummer og at han dukker op til en pokalkamp på en hverdag aften synes jeg er for lidt... de kunne sagtens have lavet en vild velkomst video som nogle af de andre klubber og ikke bare klubbens logo der siger velkommen... og et lille interview hvor han fortæller om hvem han er som spiller. OB er jo i underholdnings branchen, men det er bare min vurdering...
              Helt enig - Det må da godt være lidt mere spændende at være OB fan.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                Jeg synes godt du kunne gøre lidt mere ud af at præsentere vores nye mand. Et billede, 10 sek med at drible med en bold, for at præsentere hans nummer og at han dukker op til en pokalkamp på en hverdag aften synes jeg er for lidt... de kunne sagtens have lavet en vild velkomst video som nogle af de andre klubber og ikke bare klubbens logo der siger velkommen... og et lille interview hvor han fortæller om hvem han er som spiller. OB er jo i underholdnings branchen, men det er bare min vurdering...
                Spilleren har forhåbentligt nok også noget at sige selv.
                Kom jeg fra at have spillet på bænken i en middelmådig tippeligaklub havde jeg nok også frabedt mig at blive præsenteret som en stor kanon.
                Synes egentlig OB har forsøgt at gøre lidt ud af det med ledetråde vedr. Okosun og Kadrii's lån af nr. 12, så jeg tror egentlig gerne OB vil lave lidt lir, men der skal jo to til tango.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Spilleren har forhåbentligt nok også noget at sige selv.
                  Kom jeg fra at have spillet på bænken i en middelmådig tippeligaklub havde jeg nok også frabedt mig at blive præsenteret som en stor kanon.
                  Synes egentlig OB har forsøgt at gøre lidt ud af det med ledetråde vedr. Okosun og Kadrii's lån af nr. 12, så jeg tror egentlig gerne OB vil lave lidt lir, men der skal jo to til tango.
                  Stuntet med Kadrii og nr 12 var da så kikset som noget kunne være især da Hemme blev spurgt til det og han sagde det var grundet der ik var flere ledige numre.
                  Det var tydeligt et forsøg på at please fanskaren og købet af Kadrii skulle dæmpe den voksende kritik der var grundet endnu en middelmådig sæson hvor klubben ikke levede op til de forventninger LEDELSEN havde holdt hårdnakket på at truppen var god nok til, men da det også gav kritik at man gav Kadrii nr 12 faldt forsøget til jorden.

                  Men du har egentlig ret i at der skal to til tango og så er det bare skidt når den som skal føre dansen enten sætter noget bedrøveligt musik på eller danser helt ud af takt.
                  At præsentere Okosun som en stjerne svarer til at en gourmet restaurant præsenterer sine kunder for en pizza fra Doktor Øtker
                  Last edited by Magge; 07-09-2021, 13:22.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Spilleren har forhåbentligt nok også noget at sige selv.
                    Kom jeg fra at have spillet på bænken i en middelmådig tippeligaklub havde jeg nok også frabedt mig at blive præsenteret som en stor kanon.
                    Synes egentlig OB har forsøgt at gøre lidt ud af det med ledetråde vedr. Okosun og Kadrii's lån af nr. 12, så jeg tror egentlig gerne OB vil lave lidt lir, men der skal jo to til tango.
                    Selvfølgelig har han det. men et hej mit navn er Nico og jeg glæder mig til at spille for striwerne ville hjælpe meget...

                    Jeg ved ikke noget om spilleren, andet end at han har været skadet, han skulle efter sine kunne løbe og han er norsk/thai... selv Lasse Kryger fik en bedre introduktion...

                    Comment


                      #40
                      Hmmm, det lyder ikke så helt sympatisk til mig at trække en karantæne ved at underskrive med en anden klub uden aftale med den aktuelle arbejdsgiver...
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-var-turbulent
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Hmmm, det lyder ikke så helt sympatisk til mig at trække en karantæne ved at underskrive med en anden klub uden aftale med den aktuelle arbejdsgiver...
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-var-turbulent
                        Han havde ikke det store valg, da du skal gå i karantæne i Norge hvis du har været i Danmark... det er altid nemmere at spørge om tilgivelse end om lov....

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

                          Han havde ikke det store valg, da du skal gå i karantæne i Norge hvis du har været i Danmark... det er altid nemmere at spørge om tilgivelse end om lov....
                          "Mickelson er nemlig blevet godt og grundigt upopulær hos den norske klub, efter det viser sig, at han, uden klubben vidste det, sygemeldte sig fra en træning for at rejse til Danmark og skrive under med OB."(https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fik-karantaene)
                          Synes man skulle til mindst prøve at finde en aftale med den klub man har kontrakt med. Ville i hvert fald være pisseærgerligt hvis en spiller forholder sig sådan til OB. Sætter stor pris på loyalitet og forventer den også.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Synes Mickelson så lovende ud. Hurtig, teknisk dygtig, rolig på bolden. Det er nu engang nemmere at lære en hurtig, offensiv og teknisk dygtig spiller at dække op, end at lære end sløv, solid defensiv spiller at være hurtig og teknisk stærk.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Synes Mickelson så lovende ud. Hurtig, teknisk dygtig, rolig på bolden. Det er nu engang nemmere at lære en hurtig, offensiv og teknisk dygtig spiller at dække op, end at lære end sløv, solid defensiv spiller at være hurtig og teknisk stærk.
                              Ja, men det er tydeligt han mangler relationer med sine nye holdkammerater. Han virkede lidt forsigtig og det skabte for stor afstand imellem ham og Sabbi, som jo bestemt ikke holder sig tilbage. Når han så ikke når at skubbe frem, så kom han lidt på mellemhånd.
                              Det tror jeg nok skal komme. Det samme var tilfældet et par gange når vi er helt nede i feltet og han dækker lidt for meget af for KL og efterlader for meget rum til at sønderjyske kunne lave løv i ryggen på ham. Det kunne have kostet igår, hvis chancen var tilfaldet en dygtig header som Dal Hende i stedet for ham der nu engang fik chancen.

                              Glæder mig til Nico giver lidt mere slip og også tør komme lidt fremad banen. Han viste prøver på ganske fin teknik og rigtig god fart.

                              Comment


                                #45
                                Jeg er vild med Grubbe på den back, men har altså også en forkærlighed for Nicos offensive åbenlyse kvaliteter.
                                Kunne det ikke være en idé at prøve ham af på den højrekant, hvor hans fart og indlæg kan komme til sig ret? Tongya har på ingen måde imponeret mig. Han virker alt for tung og langsom til at spille kant.

                                Comment

                                Working...
                                X