Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF og OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt AGF og OB

    AGF er i krise og det skal vi udnytte men OB har en dårlig historik mod hold i krise frygter et nederlag på søndag
    Håber at vi kan stille uden Alexander Juel og en Kadrii som ikke er kommet igang her i den nye sæson

    #2
    Mon ikke vi løber ind i et 2-1 nederlag? Sabbi har formentlig et forsøg eller to på træværket. Jebali træder nok også lidt i bolden omkring det lille felt et par gange, og mon ikke Bashkim skyder en enkelt ud af stadion? Nå ja, og så koster Alexander Juel nok et mål undervejs, ligesom Jon Dagur Thorsteinsson driver gæk med Østrøm i højresiden.

    ELLER!!! Vi genfinder de gode offensive takter fra mod Brøndby, får fikset vores defensive placeringsvanskeligheder og vinder stensikkert 2-0.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Floridon Se indlæg
      AGF er i krise og det skal vi udnytte men OB har en dårlig historik mod hold i krise frygter et nederlag på søndag
      Håber at vi kan stille uden Alexander Juel og en Kadrii som ikke er kommet igang her i den nye sæson
      Vi har lige spillet en fornuftig kamp mod et Brøndby hold i krise, så lad os nu se. Det er imo. lidt en fan skabt myte at vi sætter krisehold i gang.

      Vi skal naturligvis slå et AGF hold der ikke er mødt op i superligaen 21-22 endnu, og jeg tror også at vi har fine muligheder selvom AGF helt sikkert løber på banen med ild ud af øjnene. Vi plejer at spille intense lige kampe mod AGF hvor AGF så har haft tendens til at vinde på et eller andet vandvittigt mål som de lige banker ind fra distancen. I tidligere opgør synes jeg vi har haft det svært på midtbanen mod AGFs fysisk stærke og energiske spillere - her tror jeg at Aron kommer til at spille en nøglerolle i den kommende kamp. Samtidig tror jeg at det bliver en kamp hvor det bedste forsvar er at blive ved med at true en shaky Århus defensiv, så en Sabbi i hopla tror jeg kan skabe store problemer for de hvii. Hvis Kadrii så også lige kan stemple ind vil det være fantastisk og så skal Jebali/Frø bare fortsætter takterne, så skal vi nok få scoret - så må vi se hvor mange mål vi selv lukker ind.

      Kasper Larsen glider nok ind ved siden af Tverskov så det bliver spændende at se hvem der tager højre back. Mod BIF spillede Østrøm sig på mens AJA spillede sig af imo., men jeg er bange for at Alm går med rutinen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Vi har lige spillet en fornuftig kamp mod et Brøndby hold i krise, så lad os nu se. Det er imo. lidt en fan skabt myte at vi sætter krisehold i gang.

        Vi skal naturligvis slå et AGF hold der ikke er mødt op i superligaen 21-22 endnu, og jeg tror også at vi har fine muligheder selvom AGF helt sikkert løber på banen med ild ud af øjnene. Vi plejer at spille intense lige kampe mod AGF hvor AGF så har haft tendens til at vinde på et eller andet vandvittigt mål som de lige banker ind fra distancen. I tidligere opgør synes jeg vi har haft det svært på midtbanen mod AGFs fysisk stærke og energiske spillere - her tror jeg at Aron kommer til at spille en nøglerolle i den kommende kamp. Samtidig tror jeg at det bliver en kamp hvor det bedste forsvar er at blive ved med at true en shaky Århus defensiv, så en Sabbi i hopla tror jeg kan skabe store problemer for de hvii. Hvis Kadrii så også lige kan stemple ind vil det være fantastisk og så skal Jebali/Frø bare fortsætter takterne, så skal vi nok få scoret - så må vi se hvor mange mål vi selv lukker ind.

        Kasper Larsen glider nok ind ved siden af Tverskov så det bliver spændende at se hvem der tager højre back. Mod BIF spillede Østrøm sig på mens AJA spillede sig af imo., men jeg er bange for at Alm går med rutinen.
        Jeg husker i hvert fald en sejr i Aarhus i AGF's nedrykningssæson i 2014, hvor agf var i megakrise og vi vandt 1-0 i en sindssyg generelt sindssyg dårlig fodboldkamp. Så vi har bevist at vi kan slå agf i krise og jeg synes vi har gode muligheder igen.
        AGF har ikke den der fart som Brøndby og fcn har straffet os med. Til gengæld spiller de sindssygt usammenhængende og er nemme at stresse, fordi de er så kriseramt som de er. AGF minder om os når vi har været værst. Det er som om modstanderen vil det mere. Imod Viborg sidst så jeg klart bare et viborghold, som kommer med hvad de har inkl. massere hjerte. Det var mere end AGF kunne håndterer. De spiller langsomt og ingen tager ansvar alt imens kampene bare går sin gang uden de rigtigt kommer til noget. Man kan virkelig genkende det og hvis det er det de også kommer med imod os, så håber jeg sgu vi tør gribe kampen an som imod Bøf og bare presse dem i bund ved at satse ekstremt offensivt. Jeg tror ikke på de har midlerne til at straffe os som Bøf havde, men jeg tror til gengæld AGF's forsvar er lettere at ryste end Brøndbys
        ​​​​​​
        ​​​​​​

        Comment


          #5
          Oliver C blev ikke udtaget til hverken A eller U21 landshold. Det forstår jeg godt, men det er da ærgerligt. Håber det kan påvirke ham til at kæmpe mere og blive bedre.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Oliver C blev ikke udtaget til hverken A eller U21 landshold. Det forstår jeg godt, men det er da ærgerligt. Håber det kan påvirke ham til at kæmpe mere og blive bedre.
            Er han ikke for gammel til U21 nu?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Oliver C blev ikke udtaget til hverken A eller U21 landshold. Det forstår jeg godt, men det er da ærgerligt. Håber det kan påvirke ham til at kæmpe mere og blive bedre.
              Ham og Vindahl er blevet for gamle til U21 og ikke gode nok til A landsholdet

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Oliver C blev ikke udtaget til hverken A eller U21 landshold. Det forstår jeg godt, men det er da ærgerligt. Håber det kan påvirke ham til at kæmpe mere og blive bedre.
                Tænker ik det påvirker ham alverden da han er blevet for gl, tror nærmere det påvirker prisen sammen med det at han ikke har været super god i sæsonstarten. Der mangler de ekstraordinære redninger for at holde interessen varm for ham.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Vi har lige spillet en fornuftig kamp mod et Brøndby hold i krise, så lad os nu se. Det er imo. lidt en fan skabt myte at vi sætter krisehold i gang.

                  Vi skal naturligvis slå et AGF hold der ikke er mødt op i superligaen 21-22 endnu, og jeg tror også at vi har fine muligheder selvom AGF helt sikkert løber på banen med ild ud af øjnene. Vi plejer at spille intense lige kampe mod AGF hvor AGF så har haft tendens til at vinde på et eller andet vandvittigt mål som de lige banker ind fra distancen. I tidligere opgør synes jeg vi har haft det svært på midtbanen mod AGFs fysisk stærke og energiske spillere - her tror jeg at Aron kommer til at spille en nøglerolle i den kommende kamp. Samtidig tror jeg at det bliver en kamp hvor det bedste forsvar er at blive ved med at true en shaky Århus defensiv, så en Sabbi i hopla tror jeg kan skabe store problemer for de hvii. Hvis Kadrii så også lige kan stemple ind vil det være fantastisk og så skal Jebali/Frø bare fortsætter takterne, så skal vi nok få scoret - så må vi se hvor mange mål vi selv lukker ind.

                  Kasper Larsen glider nok ind ved siden af Tverskov så det bliver spændende at se hvem der tager højre back. Mod BIF spillede Østrøm sig på mens AJA spillede sig af imo., men jeg er bange for at Alm går med rutinen.
                  Bif er jo heller ikke kommet igang, og var corona ramt. Vores forsvar er ringe, og man kan sige at det er mindre ringe med KL, men dårligt er det. At vi så fighter os til et point er flot, men Bif havde kunne slukke lyset. Ved godt at 5-5 havde været et muligt resultat. Østrøm spillede sig op, med Thorsteinsson er en mundfuld, men ser også gerne at han spiller i stedet for AJA der var med i begge Bif mål.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Bif er jo heller ikke kommet igang, og var corona ramt. Vores forsvar er ringe, og man kan sige at det er mindre ringe med KL, men dårligt er det. At vi så fighter os til et point er flot, men Bif havde kunne slukke lyset. Ved godt at 5-5 havde været et muligt resultat. Østrøm spillede sig op, med Thorsteinsson er en mundfuld, men ser også gerne at han spiller i stedet for AJA der var med i begge Bif mål.
                    Uanset hvad skal vi kunne håndterer Thorsteinsson. Han er den eneste GF'er med way-effekt så længe Mortensen stadig bøvler med formen og Links er skadet.
                    Jeg håber man går med Østrøm igen. Aja skal ud på bænken for det lort han leverede imod Brøndby. Thorsteinsson er heller ikke den her hurtigtløbende hvirvelvind, som bare sætter Østrøm på fart. Det vil passe ham bedre end hedlund/mensah eller fcn's forskellige spillere.
                    Skal man sammenligne Thorsteinsson med en kan man godt drage paralleller til Sisto, og selvom han godt nok fik scoret imod os, så synes jeg egentlig Østrøm håndterede ham fint kampen igennem, så det kan han også med Thorsteinsson, hvis han rammer dagen
                    ​​​​​

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Bif er jo heller ikke kommet igang, og var corona ramt. Vores forsvar er ringe, og man kan sige at det er mindre ringe med KL, men dårligt er det. At vi så fighter os til et point er flot, men Bif havde kunne slukke lyset. Ved godt at 5-5 havde været et muligt resultat. Østrøm spillede sig op, med Thorsteinsson er en mundfuld, men ser også gerne at han spiller i stedet for AJA der var med i begge Bif mål.
                      Ja BIF manglede spillere der var ude med corona. Men hvis vi nu kigger på de navne der manglede, er det vel kun Greve og Rosted der skulle starte. Vi manglede Kaspe L og Ryan. Så hvor hårdt ramt de var kan diskuteres.
                      Jeg syntes set fra stadion, og måske en anelse småfuld, at det var en rigtig fed kamp, hvor OB bestemt ikke var ringest.

                      Er der nogen der gider gå 10 år tilbage, og lave en statistik der kan aflive myten, om at vi sætter hold i krise igang:-) har læst de samme myter på andre klubbers forummer. Nogen skal jo tabe til et hold der ikke har vundet længe. Vi satte ikke Brøndby igang, ligesom vi heller ikke satte AaB igang sidste sæson. Vi spiller stort set altid fine kampe i Århus, hvor vi ofte bør vinde målt på spil og chancer. Men GF har haft skarpheden de sidste mange gange. Det må gerne ændre sig. At de skulle komme med mere ild i øjnene mod os, end mod Viborg kan jeg ikke helt se. De er i krise, og sårbare. Det kan jo altid gå begge veje. Lad os nu bare komme godt i gang deroppe, og forlænge deres krise.

                      Comment


                        #12
                        Lieder skal have chancen fra start. Ellers giver det ikke længere mening med 2 mål i 2 kampe.

                        Det samme skal Frø, som glimrer til træning og også var god sidst.

                        Meritokrati, ikke aristokrati, Alm.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Lieder skal have chancen fra start. Ellers giver det ikke længere mening med 2 mål i 2 kampe.

                          Det samme skal Frø, som glimrer til træning og også var god sidst.

                          Meritokrati, ikke aristokrati, Alm.
                          Syntes det er tydeligt på banen at Lieder ikke er populær, og jeg forstår godt han blev bænket efter hans mål mod Sif. Han var dårlig mod sif og, husker ikke han har brændt banen af.
                          Om han skal starte er jo op til AA at trække af på, men måske har BK godt af en tur på bænken.

                          jeg håber stadig Fenger bliver foldet ud, men Max er lidt fra Maximum pt.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Syntes det er tydeligt på banen at Lieder ikke er populær, og jeg forstår godt han blev bænket efter hans mål mod Sif. Han var dårlig mod sif og, husker ikke han har brændt banen af.
                            Om han skal starte er jo op til AA at trække af på, men måske har BK godt af en tur på bænken.

                            jeg håber stadig Fenger bliver foldet ud, men Max er lidt fra Maximum pt.
                            Sikke noget vrøvl. Man kan da på ingen måder se, om en spiller er ‘upopulær’, og det er i øvrigt ikke en popularitetskonkurrence. 2 mål i 2 kampe for en angriber skal belønnes.

                            Han var mere med i spillet på 20 minutter end vores startende 9er var i de resterende 70 minutter.

                            Stop nu med al det frisørsalonssnak og mytedannelse.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Syntes det er tydeligt på banen at Lieder ikke er populær, og jeg forstår godt han blev bænket efter hans mål mod Sif. Han var dårlig mod sif og, husker ikke han har brændt banen af.
                              Om han skal starte er jo op til AA at trække af på, men måske har BK godt af en tur på bænken.

                              jeg håber stadig Fenger bliver foldet ud, men Max er lidt fra Maximum pt.
                              Måske man skulle prøve med Bash til venstre ligesom i gamle dage. Ved godt han ikke har samme fart længere, men det kan åbne op for nogle bedre positioneringer for hans venstreben. Så kan Jebali komme en tur på bænken også Frø ind i stedet for ham med Lieder på top

                              Comment

                              Working...
                              X