Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opsummering på de 6 første kampe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    JJT har spillet med en skade siden Randers-kampen. Det skal med i ligningen.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      JJT har spillet med en skade siden Randers-kampen. Det skal med i ligningen.
      Præcis. Der kommer nok aldrig en Top 3 klub i Danmark og køber ham. Og det bliver nok heller ikke en stor klub i udlandet. Men så er han altså heller ikke dårligere

      Comment


        #18
        Jeg synes, han er en fremragende spiller. Han kæmper løbende med (små)skader, og det er nok medvirkende årsag til, at han ikke er fløjet højere.

        Men han er en glimrende OB-spiller! Om det bliver til mere er svært at sige.

        Comment


          #19
          Jeg har aldrig synes JJT var specielt god og kan ikke se, hvorfor man har gjort ham til en grundpille på holdet ved at gøre ham til anfører. Ja, han lyser op i glimt. Men han lader ofte til at være skadet, og er han typen, som med autoritet som anfører råber de andre fremad? Han fremstår lidt klejn og lidt for flink. Men hvis alt klapper for ham, kan han være god nok til en 6. plads.
          At man kan have en spiller som Østrøm som starter og stadig tale om top 6, forstår jeg ikke en lyd af. Det kan være, han ville shine ved siden af Tverskov, men det ved vi jo ikke. Der, hvor han er placeret nu, er han ringe. Dog var i går vel hans bedste kamp efter katastrofen mod fck. Det lykkedes ham at komme med frem af og til og lave nogle indlæg. Men på den plads skal der bare helt anderledes kvalitet ind.
          Det samme gør sig gældende for AJA. Er der nogen, der mener, han har top 6-niveau?
          Det samme kan man spørge om resten af holdet, og i min bog er svaret nej. Muligvis på et andet hold, men ikke hos OB. Altså, bif havde mange ude med corona, spiller en halvleg med gammelby i forsvaret, har været i europa og er i hvert fald i superligaen i krise - alligevel får vi kun en heldig uafgjort. Så det store spørgsmål er - hvorfor skriver OB i deres powerpoint, at vi skal være en fast del af top 6? Er det bare det sædvanlige top-6-nonsens, vi har hørt på i mange år - eller hvad mon de har tænkt sig?
          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

            Hvad er Østrøm's forcer/kvaliteter? Han er ikke hurtig, han er ikke hovedstødsstærk, han er ikke fysisk stærk, han har ingen teknik. Hvad kan han bidrage med, siden han skal være en del af OB i top 6? Jeg kan ikke se det. Og fuck alder. Hvis han er god nok, så er han gammel nok - og jeg mener ikke at han er god nok, hvilket må være mere vigtigt end alder.
            Beklager hvis jeg bliver lidt direkte, men man er blank hvis man mener at Østrøm ikke har teknik. Han har en glimrende teknik og så er han, på trods af hans unge alder, stærk i pasningsspillet. Han har et overblik og en ro der minder lidt om Tverskov. Han er 19 år og er blevet smidt i ilden hurtigere end han selv havde regnet med, på en uvant plads. Det på trods spiller han modent og med mod - han prøver konstant at gøre sig spilbar og indgå i opbygningsspillet, han spiller ikke bare sidelæns og bagud, men forsøger ofte den fremadrettede aflevering, og så stresser han sjældent selvom han bliver hårdt presset. Han har mange mangler, men mange af dem er heldigvis ting man kan arbejde på. Fair nok at kritisere at en CB skal spille højre back i en klub som OB. Også fair nok at mene at man ikke skal satse på yngre spillere med mindre de er bedre end de ældre alternativer - det er en helt reel diskusion. Resten af kritikken skriger af fordrukken bodega snak.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Hans hurtighed,fysik og hovedspil skal der arbejdes på ja. Og det mener jeg sagtens kan forbedres de næste par år. For det skal forbedres hvis han skal spille superliga for OB i fremtiden

              Men at sige han ikke har teknik er jo hovedrystende. Syntes han har en glimrende teknik og et super overblik. Og igår fik han endda smidt et par indlæg ind fra fløjen der mindede om Ryan på sine bedste dage. Ja han har stadig et par fejlafleveringer hist og pist. Det har de fleste.
              Men ham her har helt sikkert muligheden for at blive en central spiller i OB. Der er bare et stykke vej endnu. Han er jo ikke i nærheden af at være færdig udviklet
              Han startede dårligt mod Bif men var fornuftig i anden halvleg og lavede et par gode indlæg. Han lære det på den hårde måde ved Bl.a. at være overmatchet mod FCK.
              Jeg betaler gerne prisen for at vi bruger de unge, men når de gamle/kernen på holdet ikke er bedre, så er det fornuftigt ikke at bringe alle 3 på samme tid. Hvis man havde fulgt den gamle udmelding med fynboer kombineret med stjerne, så kunne holdet bære flere unge. Derfor er det også skandaløst at det er 2 rutineret der koster første mål Aron og AJA.
              andet mål er en sløj afslutning af Jebali og så AJA der spillede lige så naivt som en u15 spiller, og så må OC gerne tage den.
              AJA må have spillet sidste kamp for OB.
              Det er ikke tilfældigt med vores målscore, vi har et ringe forsvar.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                Jeg har aldrig synes JJT var specielt god og kan ikke se, hvorfor man har gjort ham til en grundpille på holdet ved at gøre ham til anfører. Ja, han lyser op i glimt. Men han lader ofte til at være skadet, og er han typen, som med autoritet som anfører råber de andre fremad? Han fremstår lidt klejn og lidt for flink. Men hvis alt klapper for ham, kan han være god nok til en 6. plads.
                At man kan have en spiller som Østrøm som starter og stadig tale om top 6, forstår jeg ikke en lyd af. Det kan være, han ville shine ved siden af Tverskov, men det ved vi jo ikke. Der, hvor han er placeret nu, er han ringe. Dog var i går vel hans bedste kamp efter katastrofen mod fck. Det lykkedes ham at komme med frem af og til og lave nogle indlæg. Men på den plads skal der bare helt anderledes kvalitet ind.
                Det samme gør sig gældende for AJA. Er der nogen, der mener, han har top 6-niveau?
                Det samme kan man spørge om resten af holdet, og i min bog er svaret nej. Muligvis på et andet hold, men ikke hos OB. Altså, bif havde mange ude med corona, spiller en halvleg med gammelby i forsvaret, har været i europa og er i hvert fald i superligaen i krise - alligevel får vi kun en heldig uafgjort. Så det store spørgsmål er - hvorfor skriver OB i deres powerpoint, at vi skal være en fast del af top 6? Er det bare det sædvanlige top-6-nonsens, vi har hørt på i mange år - eller hvad mon de har tænkt sig?
                Alt i alt var det vel ret heldigt for BIF i går med Sabbi som rammede to gange træværket og Jebali som brændende en direktør i første halvleg. Og det Robin spillede allerede en klassekamp mod FCM. og har helt sikker niveauet at blive en ægte profil Den knægt er 19år og skal spille på en uvant situation som passer ikke rigtigt til hans spidskompetencer men udfordrer ham vel mest på den parameter (speed) hvor ham mangler mest. Derfor blev det også meget svært mod Daramy og FCNs hurtige folk på kanten. Giv ham tid, det hvad han leverer er allerede meget hæderligt tages i betragtning at han bruges på en position som nødløsning fordi ledelse var en gang mere for passiv i transfervinduet.
                Men enig i din kritik af ledelsen: at kræve en Top6 resultat i denne sæson passer bare ikke. Det her er en opbygningssæson hvor man gerne tager en Top6-placering med hvis alt flasker sig men først af alt går det om at implementere spillestilen og strategien. Det giver en helt unødvendigt press at melde Top6 ud som målsætning og kan hurtigt blive kontraproduktiv.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Han startede dårligt mod Bif men var fornuftig i anden halvleg og lavede et par gode indlæg. Han lære det på den hårde måde ved Bl.a. at være overmatchet mod FCK.
                  Jeg betaler gerne prisen for at vi bruger de unge, men når de gamle/kernen på holdet ikke er bedre, så er det fornuftigt ikke at bringe alle 3 på samme tid. Hvis man havde fulgt den gamle udmelding med fynboer kombineret med stjerne, så kunne holdet bære flere unge. Derfor er det også skandaløst at det er 2 rutineret der koster første mål Aron og AJA.
                  andet mål er en sløj afslutning af Jebali og så AJA der spillede lige så naivt som en u15 spiller, og så må OC gerne tage den.
                  AJA må have spillet sidste kamp for OB.
                  Det er ikke tilfældigt med vores målscore, vi har et ringe forsvar.
                  Vi har akut brug for en ny hb. Tror AA vil hellere bruge og omskole Robin der end at spille med AJA som hb fordi AJA er alt for langsomt og mangler offensiv drive. Robin er ikke en Usain Bolt men sikker hurtigere end AJA og måske AA tror på at han kan lære det offensive bedre end AJA (gammel cirkushest og nye tricks, det er svært). Men om at blive en klasseback mangler Robin vel også speed så giv ham nu hellere spilletid central som cf eller 6er hvor tror han kan udvikle sig til en kæmpe profil.
                  Men det kræver at Hemmingsen kommer nu endelig i gang og leverer!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                    Jeg har aldrig synes JJT var specielt god og kan ikke se, hvorfor man har gjort ham til en grundpille på holdet ved at gøre ham til anfører. Ja, han lyser op i glimt. Men han lader ofte til at være skadet, og er han typen, som med autoritet som anfører råber de andre fremad? Han fremstår lidt klejn og lidt for flink. Men hvis alt klapper for ham, kan han være god nok til en 6. plads.
                    At man kan have en spiller som Østrøm som starter og stadig tale om top 6, forstår jeg ikke en lyd af. Det kan være, han ville shine ved siden af Tverskov, men det ved vi jo ikke. Der, hvor han er placeret nu, er han ringe. Dog var i går vel hans bedste kamp efter katastrofen mod fck. Det lykkedes ham at komme med frem af og til og lave nogle indlæg. Men på den plads skal der bare helt anderledes kvalitet ind.
                    Det samme gør sig gældende for AJA. Er der nogen, der mener, han har top 6-niveau?
                    Det samme kan man spørge om resten af holdet, og i min bog er svaret nej. Muligvis på et andet hold, men ikke hos OB. Altså, bif havde mange ude med corona, spiller en halvleg med gammelby i forsvaret, har været i europa og er i hvert fald i superligaen i krise - alligevel får vi kun en heldig uafgjort. Så det store spørgsmål er - hvorfor skriver OB i deres powerpoint, at vi skal være en fast del af top 6? Er det bare det sædvanlige top-6-nonsens, vi har hørt på i mange år - eller hvad mon de har tænkt sig?
                    Mit forsvar af disse spillere gik i første omgang ud på at en syntes de ikke engang var god nok til 1. Div

                    Men er da ikke vanvittig uenig med dig. Da Tverskov var ude havde vi superligaens dårligste defensiv. Nu er det vel bund 4 mest pga vores backs

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Beklager hvis jeg bliver lidt direkte, men man er blank hvis man mener at Østrøm ikke har teknik. Han har en glimrende teknik og så er han, på trods af hans unge alder, stærk i pasningsspillet. Han har et overblik og en ro der minder lidt om Tverskov. Han er 19 år og er blevet smidt i ilden hurtigere end han selv havde regnet med, på en uvant plads. Det på trods spiller han modent og med mod - han prøver konstant at gøre sig spilbar og indgå i opbygningsspillet, han spiller ikke bare sidelæns og bagud, men forsøger ofte den fremadrettede aflevering, og så stresser han sjældent selvom han bliver hårdt presset. Han har mange mangler, men mange af dem er heldigvis ting man kan arbejde på. Fair nok at kritisere at en CB skal spille højre back i en klub som OB. Også fair nok at mene at man ikke skal satse på yngre spillere med mindre de er bedre end de ældre alternativer - det er en helt reel diskusion. Resten af kritikken skriger af fordrukken bodega snak.
                      +1

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        +1
                        + 2

                        Man skal lægge øre til meget usagligt vås herinde. Ikke mindst mod de unge.

                        Østrøm har alle de kvaliteter, en moderne stopper skal have. Han mangler noget fysik, surprise, han er 19 år, og selvfølgelig noget taktisk, surprise igen, han spiller på en uvant position.

                        Beklager, men det bliver bare for tumpet herinde til tider.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          + 2

                          Man skal lægge øre til meget usagligt vås herinde. Ikke mindst mod de unge.

                          Østrøm har alle de kvaliteter, en moderne stopper skal have. Han mangler noget fysik, surprise, han er 19 år, og selvfølgelig noget taktisk, surprise igen, han spiller på en uvant position.

                          Beklager, men det bliver bare for tumpet herinde til tider.
                          Han mangler selvfølgelig noget ja. Meget af det kan man heldigvis træne sig til. Og så er det jo muligt at alt den tid på backen gør at han udvikler en force til at drive bolden frem fra det centrale forsvar engang.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                            Hvad er Østrøm's forcer/kvaliteter? Han er ikke hurtig, han er ikke hovedstødsstærk, han er ikke fysisk stærk, han har ingen teknik. Hvad kan han bidrage med, siden han skal være en del af OB i top 6? Jeg kan ikke se det. Og fuck alder. Hvis han er god nok, så er han gammel nok - og jeg mener ikke at han er god nok, hvilket må være mere vigtigt end alder.
                            Han er en dygtig defensiv spiller med ro, overblik og en fin teknik. Han vil givetvis gøre det godt som central forsvarsspiller hvor han kan drive bolden frem eller centralt på midten hvor han kan bryde spillet og sende den godt videre .. men nej.. han udfordrer ikke meget og er heller ikke super hurtig eller har gode indlæg .. men det er jo ikke så meget ham som hans fejlplacering der gør at han ikke spiller optimalt ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #29
                              M.h.t. Østrøm, så er nogle af jer håbløst naive. Jeg ved ikke hvad der er Bodega-snak? Man skal i hvertfald være fuld for at se Østrøm, som en god spiller.

                              Det minder lidt om debatten fra sidste år, hvor I også var håbløse i forhold til min kritik af Frøkjær.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                M.h.t. Østrøm, så er nogle af jer håbløst naive. Jeg ved ikke hvad der er Bodega-snak? Man skal i hvertfald være fuld for at se Østrøm, som en god spiller.

                                Det minder lidt om debatten fra sidste år, hvor I også var håbløse i forhold til min kritik af Frøkjær.
                                Yes yes, vejene er altid fulde af spøgelsesbilister.
                                Det jeg kalder bodega snak er den der “han er dårlig fordi han er dårlig, basta bum” retorik hvor man ikke bringer skyggen af argumenter eller eksempler fra kampe. Hvad basere du eksempelvis dit skingre postulat om at Østrøm er teknisk dårlig på?
                                Det er ikke meget spilletid vores talenter får selvom det er en erklæret del af strategien. Alligevel har Østrøm fået vist stor tillid af nu 3 forskellige træner, men det er da klart at knægten må være boldmongol - point taken..

                                Comment

                                Working...
                                X