Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Brøndby IF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    MH efter kampen, "vi har chancerne, vi skal bare arbejde hårdere. Så skal målene nok komme" og så lukker vinduet, hvor vi intet får ind. Bliver endnu en lang sæson....
    .

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

      Jeg savner et gult kort i starten af kampen. Jeg savner et muligt straffe. Jeg savner flere frispark til os i situationer, hvor de tager manden i stedet for bolden.
      Enig med det gulekort. Resten kan jeg ikke se. OB er bare ikke gode nok og det virker som om AA ikke hjælper situationen.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Intet nyt der: Jebali mangler afslutningsevner, Juel er bare fooooor langsomt og vores dødbolde er virkelig ringe
        Ja Jørgen rammer intet, Aron har 70 fejlafleveringer, AJA ligner en serie spiller og BK virker modløs.
        vi er gået lige i Frederiksens Fartfælde.

        Comment


          #64
          Something, something, vi har et top seks hold, something, something… Gud fader bevares.

          Comment


            #65
            I det mindste blev vi sgu da underholdt.
            Jeg synes ikke det var så ringe. Begge Brøndby-mål kunne have været undgået. Første ramte en spiller og det andet skulle OC nok have taget.

            Forstår ikke ingen kan finde ud af at spille Kadri. Han skal spilles i det rette sekund. Jebali er for langsom i tanke.

            Vi har da en chance for at komme igen, men mon ikke det fiser ud.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #66
              Hold kæft hvor er det frustrerende det her.. Synes egentlig vi spiller godt og med massere af mod...

              Men men men.. Uskarpheden og defensiven sejler..
              Tverskov er den eneste der holder Niveau nede bagved.

              Det er Sgu efterhånden synd for Sabbi med alle de afslutninger på træværket.. BK helt væk (igen) Jebali er for virkelighsfjern.

              Comment


                #67
                intet ville glæde mig mere end hvis brøndby om 45 min stadig står uden sejr...jeg KAN bare ikke se hvor vores mål skal komme fra, tænker nærmere uhre får et hattrick mere mod os

                Comment


                  #68
                  Vi spiller sgu meget godt - og bedre end Brøndby det meste af halvlegen. Vi skaber flere chancer end dem, men hold da op det er uskarpt og ubeslutsomt i felterne.

                  BK og AJA er helt væk, Østrøm gør ikke en kat fortræd, men resten har momenter. Det hjælper bare nul når vi giver BIF alle muligheder for at spille på kontra.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                    Jeg savner et gult kort i starten af kampen. Jeg savner et muligt straffe. Jeg savner flere frispark til os i situationer, hvor de tager manden i stedet for bolden.
                    Der var ikke straffe, og synes vi også er sluppet for gult selv
                    OBeliever

                    Comment


                      #70
                      Tænker vi scorer til 1-2 og så lukker Brøndby kampen kort efter med en scoring til 1-3
                      OBeliever

                      Comment


                        #71
                        Hvis bare man havde en 9er af egen avl på bænken…

                        Vent, hov!

                        Hvis bare man havde en 10er af egen avl på bænken…

                        Vent, hov!

                        Der er så mange på det her hold, der spiller af navn og ikke af gavn.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          intet ville glæde mig mere end hvis brøndby om 45 min stadig står uden sejr...jeg KAN bare ikke se hvor vores mål skal komme fra, tænker nærmere uhre får et hattrick mere mod os
                          Hvis der har været et par skud på træværket er det jo stolpe ud og marginalt for at det er stolpe ind …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Hvis bare man havde en 9er af egen avl på bænken…

                            Vent, hov!

                            Hvis bare man havde en 10er af egen avl på bænken…

                            Vent, hov!

                            Der er så mange på det her hold, der spiller af navn og ikke af gavn.
                            Tjo måske, men JM, MH og AA bruger dem kun af nød, og HH og PF har jo også set dem, så vi må vel stole på de ikke er gode nok.

                            Comment


                              #74
                              kæft vi var heldige der...hvor er vores forsvar henne??

                              Comment


                                #75
                                Det går for stærkt for Aron

                                Comment

                                Working...
                                X