Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Hold da op, hvor blev der brændt mange chancer.
    Lyspunkter: Aron som højre back, Brems som venstre back, Frøkjær efter indskiftning.
    Okosun, Tarik og Lieder dårlige.
    Opondo egentlig flittig, men brænder alt.
    Synes Lieder gjorde det faktisk o.k. i første halvleg men dumpede i anden.
    Og Aron og Brems gjorde det fint. Men som lyspunkt ville helt alene betegne vores fans i dag.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Så kun 2. halveg, hvor vi slet ikke kommer ud det første kvarter. Så kommer Frø og Sabbi ind og har heldigvis begge mod på tilværelsen. Det vendte kampen totalt på hovedet og den sidste halve time synes jeg vi gør det vi skal imod en dårligere modstander. Det var fortsat et godt stykke fra vores A-kæde og jeg er sikker på spillerne har en fornemmelse af den bliver lukket hvert øjeblik. Det sker så helt utroligt ikke og det trækker kampen så langt ud at vi til sidst bliver lidt i tvivl om den skal forsvares hjem eller vi skal fortsætte presset, hvorfor kampen bliver lidt rodet igen til sidst, hvor Bash heldigvis viser klassen.

      Bernat har nogen situationer hvor han ser skidt ud. Det ligner mest noget kommunikation, så det skal der arbejdes med.
      Brems løser det fint defensivt, men han han bliver altså overtrumfet offensivt af Aron, som bare flyver op og ned af flanken.
      Ibrahimagic var nok lidt en del af vi ikke fik styr på spillet i starten. Lidt for hektisk og for lidt saft i duellerne. Det samme kunne siges om okosun.
      Frø kommer som sagt ind med kvalitet Roskilde ikke kunne styre og det skulle have kastet et par assist af sig.

      Resten gider jeg ikke komme ind på. De vigtige i sådan en kamp er at de unge viser sig frem. Synes dog med undtagelse af Frø det ikke så for lovende ud. Bernat skal forhåbentlig bare have rystet nervøsiteten ud i et par kampe. Det har været lidt for spændende i hans første par kampe her efter OC er fløjet.

      Comment


        #93
        Jeg kunne ikke se kampen. Lyder som en sløj omgang.

        Fik Fenger spilletid?

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Jeg kunne ikke se kampen. Lyder som en sløj omgang.

          Fik Fenger spilletid?
          ikke med

          der var en ung angriber med - tænker han skulle have haft spilletid - hvis ellers de havde været i stand til at lukke kampen tidligere...sådan gik det ikke

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jeg kunne ikke se kampen. Lyder som en sløj omgang.

            Fik Fenger spilletid?
            Fenger er småskadet

            Comment


              #96
              Jammerlig forestilling. Top 6 min røv!

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Fenger er småskadet
                Så giver det mening.

                Undrer mig sært at Breum ikke var med i truppen.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Så giver det mening.

                  Undrer mig sært at Breum ikke var med i truppen.
                  Han er med u19-landsholdet, så også det giver mening.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Så giver det mening.

                    Undrer mig sært at Breum ikke var med i truppen.
                    Han er med u-landsholdet

                    Comment


                      Øv øv. Ingen B1913 os.

                      Vi trak Helsingør på udebane

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Øv øv. Ingen B1913 os.

                        Vi trak Helsingør på udebane
                        Så bliver det B1913 en runde senere. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Så bliver det B1913 en runde senere. :-)
                          Hvem gider se Helsingør mod 13?

                          Comment


                            Semifinale er vel det flotteste OB har kunnet vise frem i årevis ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Beklager min uvidenhed og dovenskab……men hvis vi bliver nr. 2 i pokalen efter FCM og de bliver mester, giver det noget europæisk til os ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Beklager min uvidenhed og dovenskab……men hvis vi bliver nr. 2 i pokalen efter FCM og de bliver mester, giver det noget europæisk til os ?
                                Nope, den plads ryger til det højs rangeret hold i superligaen, som ikke er kvalificeret til at spille europæisk.
                                We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                                Comment

                                Working...
                                X