Så er det til Roskilde i første kamp
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalen 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg føler mig overbevist om at vi stiller stærkeste. Måske sparer vi et par stykker fra start. Men det bliver også det
Robin. Vestergaard. Khemdee. Brems.
Sabbi. Aron. Tarik.
Frøkjær.
Kadrii. Fenger.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Jeg tænker også det bliver tæt på stærkeste, men måske en enkelt overraskelse eller to. Hvis både JJT og Aron døjer lidt kunne det godt være de får lidt pause og så kunne det måske være en fin kamp for Alm at se Frø centralt og Lieder på toppen. Jeg håber vi kan afgøre kampen tidligt så vi kan give lidt flere minutter til Magic, Opondo, Fenger og måske en ung CF.
Comment
-
Tror ikke AA vil risikere noget og vi starter med det stærkeste hold, skåner JJ eller andre som døjer med småskader og så kommer der spilletid for de unge/anden række når vi er foran.
Bliver spændende om AA vælger Bashkim om at give ham mulighed at score sig måske i gang eller giver ham en tænkepause på bænken."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTror ikke AA vil risikere noget og vi starter med det stærkeste hold, skåner JJ eller andre som døjer med småskader og så kommer der spilletid for de unge/anden række når vi er foran.
Bliver spændende om AA vælger Bashkim om at give ham mulighed at score sig måske i gang eller giver ham en tænkepause på bænken."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment