Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Idag eller hvornår mener du? Idag nej, men særligt mod FCM lykkedes han med flere offensive aktioner på kort tid hvor han udfordre fint på kanten og kommer til et par afslutninger. Et rigtigt fint indhop der medvirkede til at vi fik overtaget til sidst i kampen.

    Jeg synes generelt at folk er lidt hårde ved ham, men jeg skal ikke udelukke at det bare er mig der er forblændet. Sabbi er en anden spiller der lige som Frø har fået meget velfortjent kritik den sidste sæson og han var af flere blevet erklæret en fejl-tilgang og spild af en meget stor lønpost. Uden at sige at Sabbi er de mange penge værd ser vi nu under Alm en Sabbi med en klart opadgående kurve, og selvom Sabbi passer langt bedre på kanten i en 4-3-3 end Frø synes jeg bare at knægten har fortjent lidt mere tillid. Luftforandring kan sagtens være både nødvendigt og givtigt, men lad os nu se om ikke Alm netop er den luftforandring? Det synes jeg personligt kræver lidt flere kampe, men jeres mening kan være lige så god som min
    Min tanke med at få ham på fremmed græs var også at få plads til en rendyrket kantspiller. Syntes vi har en venstreside der er under niveau og som burde være forholdsvis nem at forstærke. Så ønsker jeg mig en klasse venstreback til at slås med Jørgen om spilletid samt en klasse 9`er istedet for Lieder som gerne må rejse hjem til fruen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Det er naturligvis øjnene der ser, jeg synes han havde et glimrende indhop mod FCM og gjorde det fint mod Randers. Unset, virker det ihvertfald ikke til at Alm har mistet troen på ham.

      luftforandring vil naturligvis være at foretrække hvis alternativet er at han aldrig rigtigt finder niveauet, men igen synes jeg måske bare det er lidt tidligt at sende ham til Norge når der kun er spillet 3 relativt svære kampe og Alm stadig lader til at have fin tillid til ham. Selvom vi er uenige om hans hidtidige præstationer forstår jeg dog så udemærket din pointe, og jeg er helt enige i at vi ihvertfald ikke må lave endnu en Greve, for Frø er ihvertfald ikke et mindre talent end Greve.
      Jeg synes heller ikke en udlejning skal være løsningen nu og jeg håber da heller ikke Alm så tidligt skrotter ham. Som træner må Frø jo være en super interessant case, fordi han kan nogen helt fantastiske ting, men lige pt. ikke rigtig får vist det. Det håber jeg han vil dyrke noget mere og se om ikke han finder løsningen. Umiddelbart vurderer jeg heller ikke han ligner en der lykkedes på kanten. Jeg håber han en dag får chancen inde på Jebalis plads. Det er her jeg tror han vil være bedst og han heller ikke skal have ligeså mange af de her sire løb 50-60 meter i sprint ned for at hjælpe sin back. Dem holder han ikke af og det tror jeg også er med til at hæmme hans præstation på bolden i det offensive spil.
      Jeg er i hvert fald personligt mere til Fenger fight og aggressive genpres på den position end jeg er til Frøs finurligheder.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det der var mest irriterende idag for mig var klart at jeg skulle stå i en laaang kø for at købe en makker menu, for så at skulle over i en ny laaaaang kø for at få drikkevarerne. Det var jeg lidt træt af

        Spillernes indsats kan man ikke sætte en finger. De mødte et lidt bedre og mere skarpt hold på dagen
        Enig. Det lykkedes ikke til mig at få én fordi ville ikke stå i 25-30 meter kø. Pp den parameter er vi helt sikker længere fra Top6 end holdet.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Jeg synes heller ikke en udlejning skal være løsningen nu og jeg håber da heller ikke Alm så tidligt skrotter ham. Som træner må Frø jo være en super interessant case, fordi han kan nogen helt fantastiske ting, men lige pt. ikke rigtig får vist det. Det håber jeg han vil dyrke noget mere og se om ikke han finder løsningen. Umiddelbart vurderer jeg heller ikke han ligner en der lykkedes på kanten. Jeg håber han en dag får chancen inde på Jebalis plads. Det er her jeg tror han vil være bedst og han heller ikke skal have ligeså mange af de her sire løb 50-60 meter i sprint ned for at hjælpe sin back. Dem holder han ikke af og det tror jeg også er med til at hæmme hans præstation på bolden i det offensive spil.
          Jeg er i hvert fald personligt mere til Fenger fight og aggressive genpres på den position end jeg er til Frøs finurligheder.
          Kan ikke forestille mig at Frø kommer forbi Jebali som 10er. Jebali er bare klasse og forener er teknisk højt niveau med fysisk robusthed og indsats. Og han har en øje for medspillere. Han er vores kompletteste spiller. Det eneste ham mangler er kynisme og skarphed. Har du set hvordan han erobrede og sikrede bolden mod tre FCKer i dag fordi han bringer teknik, fysisk stærke og fight tilsammen?
          SÅ tror ikke at Frø får chancen på 10er positionen, der er Jebali bare fra en anden hylde. Måske er det problemet for Frø og taler for en lejeophold eller han skal bide sig fast på kanten +og leve med de sidste 15 eller 29 minutter ika pen som 10er når Jeg alu udskiftes(. Men så skal han steppe op og finde den gamle ubekymredhed og friskhed igen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Min tanke med at få ham på fremmed græs var også at få plads til en rendyrket kantspiller. Syntes vi har en venstreside der er under niveau og som burde være forholdsvis nem at forstærke. Så ønsker jeg mig en klasse venstreback til at slås med Jørgen om spilletid samt en klasse 9`er istedet for Lieder som gerne må rejse hjem til fruen.
            Jeg kan sagtens følge tanken :) Et eller andet sted synes jeg dog allerede at vi har en rendyrket offensiv venstrekant i Kadrii, så som jeg skrev et andet sted i tråden så jeg gerne at man prøvede med Kadrii på kanten og Fenger på toppen i stedet for det omvendte. Går men ud og henter en ny rendyrket venstrekant er det for mig lidt det samme som at “skrotte” Fenger og Frø som ellers, med den nuværende trup, ligger til at få fint med spilletid og det synes jeg bare vil være ærgerligt - selvom at en udlejning til eksempelvis Frø sagtens kunne vise sig hensigtsmæssigt i fald at Alm ikke kan få ham til at lykkes. Jeg har bare ikke opgivet projekt Frøkjær endnu :) Resten er jeg helt enig i, en klasse vb og et farvel og tak til Lieder som muliggør en ny mand til pladsen kunne være lækkert.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Jeg kan sagtens følge tanken :) Et eller andet sted synes jeg dog allerede at vi har en rendyrket offensiv venstrekant i Kadrii, så som jeg skrev et andet sted i tråden så jeg gerne at man prøvede med Kadrii på kanten og Fenger på toppen i stedet for det omvendte. Går men ud og henter en ny rendyrket venstrekant er det for mig lidt det samme som at “skrotte” Fenger og Frø som ellers, med den nuværende trup, ligger til at få fint med spilletid og det synes jeg bare vil være ærgerligt - selvom at en udlejning til eksempelvis Frø sagtens kunne vise sig hensigtsmæssigt i fald at Alm ikke kan få ham til at lykkes. Jeg har bare ikke opgivet projekt Frøkjær endnu :) Resten er jeg helt enig i, en klasse vb og et farvel og tak til Lieder som muliggør en ny mand til pladsen kunne være lækkert.
              Jeg er af den holdning at Kadrii på en kant er spild at en god 9`er/10`er. Han skal spille centralt og have lidt mere opbakning fra kanter og Jebali i det offensive.

              Jeg har heller ikke opgivet Frø. Altså som i overhovedet ikke. Jeg kunne bare godt tænke mig vi begyndte at leje nogle af vores talenter ud ligesom FCM, som ofte har succes med det. Det kunne også være Fenger hvis han skrev under på en ny lang kontrakt.
              Hvis ledelsen har lidt mellem ørerne begynder de at være lidt aktive her sidst i vinduet hvor mange muligheder åbner sig. Og det skal kun være til start 11 eller meget tæt på. Alt andet er ligegyldigt.
              Man burde hente minimum 2 til enten Venstreback,venstrekant eller spidsangriber. Vi er nød til at være ambitiøse

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Min tanke med at få ham på fremmed græs var også at få plads til en rendyrket kantspiller. Syntes vi har en venstreside der er under niveau og som burde være forholdsvis nem at forstærke. Så ønsker jeg mig en klasse venstreback til at slås med Jørgen om spilletid samt en klasse 9`er istedet for Lieder som gerne må rejse hjem til fruen.
                Den er stor den i dag. Perfekt aflevering til FCK spilleren lige uden for eget felt. Det er ikke godt.

                ​​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                  Det er så vildt at læse Fyens’ karakterer. Det er fint at have sine favoritter og spillere, man ikke kan lide, men det her skriger ikke af at de ser kampen:

                  OB's karakterer: Oliver Christensen 4 - Robin Østrøm 4, Kasper Larsen 4, Alexander Juel Andersen 7, Jørgen Skjelvik 4 - Jens Jakob Thomasen 7, Issam Jebali 02, Ayo Okosun 4, Emmanuel Sabbi 7, Mads Frøkjær-Jensen 02 - Bashkim Kadrii 4.
                  Var Jebali ikke en af jeres bedste sammen med Sabbi og Østrøm nok den ringeste ... jeg så lidt on and off, men ud fra det jeg så og hørte ...
                  Last edited by Entusiastens; 01-08-2021, 22:58.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    https://www.facebook.com/27714121967...6866/?sfnsn=mo

                    Anders Alms tanker om kampen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tjemf Se indlæg
                      Har det egentlig en forklaring, hvorfor stemningen på stadion udeblev i dag?
                      FCK sang bedre, højere og var nok også mere fulde. Og så var FCK bedst. Men hold kæft noget pis de synger.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Var Jebali ikke en af jeres bedste sammen med Sabbi og Østrøm nok den ringeste ... jeg så lidt on and off, men ud fra det jeg så og hørte ...
                        Hvis du synes det?

                        Tipsbladet har OC. Som kampens være spiller. Sofascore har Bashkim.

                        Tipsbladet har JJ som kampens bedste Okosun for sofascore.

                        Jeg er nok tilbøjelig til at være enig med Tipsbladet, i forhold til den ringeste præstation, men det er også fordi man godt ved hvor højt niveau OC normalt har.
                        ​​​​
                        Kampens bedste synes jeg sgu nok var Sabbi.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Kan ikke forestille mig at Frø kommer forbi Jebali som 10er. Jebali er bare klasse og forener er teknisk højt niveau med fysisk robusthed og indsats. Og han har en øje for medspillere. Han er vores kompletteste spiller. Det eneste ham mangler er kynisme og skarphed. Har du set hvordan han erobrede og sikrede bolden mod tre FCKer i dag fordi han bringer teknik, fysisk stærke og fight tilsammen?
                          SÅ tror ikke at Frø får chancen på 10er positionen, der er Jebali bare fra en anden hylde. Måske er det problemet for Frø og taler for en lejeophold eller han skal bide sig fast på kanten +og leve med de sidste 15 eller 29 minutter ika pen som 10er når Jeg alu udskiftes(. Men så skal han steppe op og finde den gamle ubekymredhed og friskhed igen.
                          Jeg ville nu gerne se Frø derinde alligevel. Mange af de ting Jebali viser i dag og i andre kampe vil han også kunne fra en kant der søger meget ind i banen, som vores gør. Jeg er enig i at Jebali gør det godt og laver fede ting for publikum, men i hans rolle kunne jeg godt tænke mig så dygtig en spiller lavede flere kampafgørende aktioner. Det tror jeg Frø ville have nemmere ved i den position, hvorimod jeg ikke tror det ville gøre en ligeså stor forskel at Jebali rykkede ud på en kant. Ddt synes jeg er værd at forsøge

                          Comment


                            Jeg synes egentlig at vi gjorde det ok igår
                            Ja de første 30 var vi der slet ikke...

                            FCK er er bare bedre spiller for spiller
                            Men vi kom med ind i kampen, pressede dem til tider ganske godt, men som mange nævner mangler skarpheden..

                            Normalt er jeg altid sur efter et nederlag, var lidt irriteret igår selvfølgelig. Men efter at have sovet på det så synes jeg Sgu drengene gjorde hvad de kunne, de fightede, Alm forsøgte at få styr på tingene ved at lave indskiftniger. Men vi har bare ikke kvaliteten desværre. Så jeg er sgu stolt over vi i det mindste kan se os i spejlet efter den skod start de første 30.
                            Det er positivt og gør at jeg slet ikke er bekymret for mentaliteten i truppen.


                            Ser gerne Mart Lieder smutte inden vinduet lukker.




                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Fuldafhåb Se indlæg
                              Jeg synes egentlig at vi gjorde det ok igår
                              Ja de første 30 var vi der slet ikke...

                              FCK er er bare bedre spiller for spiller
                              Men vi kom med ind i kampen, pressede dem til tider ganske godt, men som mange nævner mangler skarpheden..

                              Normalt er jeg altid sur efter et nederlag, var lidt irriteret igår selvfølgelig. Men efter at have sovet på det så synes jeg Sgu drengene gjorde hvad de kunne, de fightede, Alm forsøgte at få styr på tingene ved at lave indskiftniger. Men vi har bare ikke kvaliteten desværre. Så jeg er sgu stolt over vi i det mindste kan se os i spejlet efter den skod start de første 30.
                              Det er positivt og gør at jeg slet ikke er bekymret for mentaliteten i truppen.


                              Ser gerne Mart Lieder smutte inden vinduet lukker.



                              Men hvis vi skal have en stor bred trup skal han vel erstattes så? Af en rigtig 9`er altså

                              Comment


                                Vi snakkede med Mads Frøkjær efter kampen i går. Han var egentlig tilfreds med holdets indsats, og han mener, han selv skal opsøge mulighederne noget mere.

                                http://obstruktion.dk/froekjaer-vil-...ghederne-mere/

                                Comment

                                Working...
                                X