Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Fcm-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Han var super solid i dag. Jeg lagde dog ikke så meget mærke til noget betydeligt offensivt bidrag, og det er derfor, jeg egentlig ser ham som centerforsvar (eller 6'er, som han selv har talt om). Køb en højreback og skub ham ind som CB'er i stedet for AJA. Der ville han blive vanvittig god!
Comment
-
Super kamp. Vi kommer med massere energi. Vi står højt på fcm og får dem presset til kun i ganske få perioder i hver halveg at få os sat lidt under pres. Ofte var det også mest en røvfuld fcm-hjørnespark som fik os lidt tilbage på banen. Ellers synes jeg vi spiller rigtig fint rundt med den, selvom fcm også forsøger at presse os til fejl.
Synes det er fuldt fortjent vi vinder med de store chancer vi brænder. Jeg havde da forberedt den helt store svada til Lieder, hvis ikke den her kamp gav 3 point. Dem fik vi og jeg vil i stedet glæde mig og være stolt over at vi i en slutfase imod en formodet mesterskabsbejler simpelthen vinder på at spille bedre, selvom matchwinner-kassen er noget heldigt sat ind. Det er meget meget længe siden vi har vundet på den måde imod et af rækkens stærkeste hold.
Det lover godt for sæsonen, men skal så også følges op med kontinuitet i præstationerne.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægFantastisk med en sejr! Da vi er meget presset i 2. Halvleg hæfter jeg mig særligt ved at det er fra trænerbænken at kampen igen vendes til et lille OB overtag med nogle gode indskiftninger der gør en forskel - Super indhop af Frø. Fremragende start af Alm!
Men det er tydeligt at der er trænet rigtig meget afslutninger med ham og fart i hans skud. Jeg tror han kommer til at score nogle mål i denne sæson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ved nu ikke om det var et super indhop af Frø. Syntes han sjuskede lidt meget i nogle situationer
Men det er tydeligt at der er trænet rigtig meget afslutninger med ham og fart i hans skud. Jeg tror han kommer til at score nogle mål i denne sæson
Jeg synes han byder sig godt til som mulig starter og han er i hvertfald en lækker spiller at have på bænken.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg synes vi kæmpede lidt med at holde fast i bolden i 2. hvor det til tider bliver lidt for febrilsk og her synes jeg bl.a. at Frø kommer ind og er god til at holde på bolden og give lidt ro i nogle situationer ligesom han er dygtig til at udfordre. Men nej, det er ikke alt han lykkedes med.
Jeg synes han byder sig godt til som mulig starter og han er i hvertfald en lækker spiller at have på bænken.
Og så har vi endelig en der kan lave et godt “Jørgenspark” som vi siger på fyn
Comment
-
Oliver Christensen var ikke den mest populære mand i Herning her til aften, men efter de tre point, er det ham, der griner.
http://obstruktion.dk/oc-var-upopula...-de-tre-point/
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægFantastisk med en sejr! Da vi er meget presset i 2. Halvleg hæfter jeg mig særligt ved at det er fra trænerbænken at kampen igen vendes til et lille OB overtag med nogle gode indskiftninger der gør en forskel - Super indhop af Frø. Fremragende start af Alm!
- Likes 3
Comment
Comment