Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Fcm-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så har vi lige så mange point som sidste år efter 1. Runde….
    Jeg har lige gransket samtlige resultater i SL og fundet ud af at OB ligger nr. 1 granskningen viser også at FCM er sidst med den klart dårligste målscore af alle hold

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #92
      Sejr over Herning/Ikast er altid ekstra fedt , sejr i Herning endnu bedre og når det så er i skrige Bo’s debut så føles det som 8 point
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

        Han var super solid i dag. Jeg lagde dog ikke så meget mærke til noget betydeligt offensivt bidrag, og det er derfor, jeg egentlig ser ham som centerforsvar (eller 6'er, som han selv har talt om). Køb en højreback og skub ham ind som CB'er i stedet for AJA. Der ville han blive vanvittig god!
        Vi kan jo snart fodre svin med talentfulde centerbacks Vil gerne se ham i midten, men føler også han mangler mellem 500-1000 timer i styrketrænings rummet for at det vil blive rigtig godt. Det håber jeg på han ligger på. Bare se hvad Hyllegaard har lagt på kroppen det sidste års tid. Han er altså blevet buff

        Comment


          #94
          Super kamp. Vi kommer med massere energi. Vi står højt på fcm og får dem presset til kun i ganske få perioder i hver halveg at få os sat lidt under pres. Ofte var det også mest en røvfuld fcm-hjørnespark som fik os lidt tilbage på banen. Ellers synes jeg vi spiller rigtig fint rundt med den, selvom fcm også forsøger at presse os til fejl.
          Synes det er fuldt fortjent vi vinder med de store chancer vi brænder. Jeg havde da forberedt den helt store svada til Lieder, hvis ikke den her kamp gav 3 point. Dem fik vi og jeg vil i stedet glæde mig og være stolt over at vi i en slutfase imod en formodet mesterskabsbejler simpelthen vinder på at spille bedre, selvom matchwinner-kassen er noget heldigt sat ind. Det er meget meget længe siden vi har vundet på den måde imod et af rækkens stærkeste hold.

          Det lover godt for sæsonen, men skal så også følges op med kontinuitet i præstationerne.

          ​​​​​​
          ​​​​

          Comment


            #95
            Fantastisk med en sejr! Da vi er meget presset i 2. Halvleg hæfter jeg mig særligt ved at det er fra trænerbænken at kampen igen vendes til et lille OB overtag med nogle gode indskiftninger der gør en forskel - Super indhop af Frø. Fremragende start af Alm!

            Comment


              #96
              Fin kamp af os, men jeg må sige at Daniel Høgh ikke er særlig overbevisende i deres forsvar, måske meget godt han ikke kom hjem.

              Comment


                #97
                SL.dks satistikker viser at OB havde 13 afsutninger mod FCms 10. Heraf var 8 på måler, mod FCMs 3. Afslutninger udenfor målet og blokerede skud var FCM "bedst" med 7 og 5 mod OBs 5 og 1
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                  Fantastisk med en sejr! Da vi er meget presset i 2. Halvleg hæfter jeg mig særligt ved at det er fra trænerbænken at kampen igen vendes til et lille OB overtag med nogle gode indskiftninger der gør en forskel - Super indhop af Frø. Fremragende start af Alm!
                  Ved nu ikke om det var et super indhop af Frø. Syntes han sjuskede lidt meget i nogle situationer

                  Men det er tydeligt at der er trænet rigtig meget afslutninger med ham og fart i hans skud. Jeg tror han kommer til at score nogle mål i denne sæson

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ved nu ikke om det var et super indhop af Frø. Syntes han sjuskede lidt meget i nogle situationer

                    Men det er tydeligt at der er trænet rigtig meget afslutninger med ham og fart i hans skud. Jeg tror han kommer til at score nogle mål i denne sæson
                    Jeg synes vi kæmpede lidt med at holde fast i bolden i 2. hvor det til tider bliver lidt for febrilsk og her synes jeg bl.a. at Frø kommer ind og er god til at holde på bolden og give lidt ro i nogle situationer ligesom han er dygtig til at udfordre. Men nej, det er ikke alt han lykkedes med.

                    Jeg synes han byder sig godt til som mulig starter og han er i hvertfald en lækker spiller at have på bænken.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Jeg synes vi kæmpede lidt med at holde fast i bolden i 2. hvor det til tider bliver lidt for febrilsk og her synes jeg bl.a. at Frø kommer ind og er god til at holde på bolden og give lidt ro i nogle situationer ligesom han er dygtig til at udfordre. Men nej, det er ikke alt han lykkedes med.

                      Jeg synes han byder sig godt til som mulig starter og han er i hvertfald en lækker spiller at have på bænken.
                      Vil hellere se ham på den 10`er end på kanten. Det var også super at få Okosun ind. Syntes han gjorde en kæmpe forskel defensivt. Det er muligt at han ikke er tilfreds med at være reserve men han er sindssyg dejlig i at have i en trup.
                      Og så har vi endelig en der kan lave et godt “Jørgenspark” som vi siger på fyn

                      Comment


                        Oliver Christensen var ikke den mest populære mand i Herning her til aften, men efter de tre point, er det ham, der griner.

                        http://obstruktion.dk/oc-var-upopula...-de-tre-point/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Fantastisk med en sejr! Da vi er meget presset i 2. Halvleg hæfter jeg mig særligt ved at det er fra trænerbænken at kampen igen vendes til et lille OB overtag med nogle gode indskiftninger der gør en forskel - Super indhop af Frø. Fremragende start af Alm!
                          Det var virkelig befriende at se at dem vi skifter ind fra bænken gøre en forskel. Der har været så mange kampe de seneste sæsoner hvor vores spil bare er blevet mere rodet og båret præg af dårligere kvalitet når vi skal til at skifte ud. I dag går først både Kløve og Frø ind og bringer energi. Siden kommer okosun og Lieder ind og gør det samme. De udfylder deres rolle. Frø genpresser som jeg aldrig har set det og Kløve løber dybt som i sine unge dage, selvom han dog også havde et par boldtab. Lieder er farlig fra nærmest første minut selvom han så afslutter Mega elendigt og okosun får brugt sin fysik og giver bare så meget tryghed på defensive dødbolde. Det giver lidt håb om bredden i truppen faktisk ikke er så ringe endda. Det må også motivere hele truppen til at kæmpe videre at det ikke bare var de 11 startende, men i ligeså høj grad specielt de første 4 indskiftede som sikrede de tre point i dag. Man skal holde sig skarpt for at starte inde i OB. Det er sådan det skal være.

                          Comment


                            Ser Høegh ikke temmelig skidt ud ved begge vores mål? Ved det første kommer bolden fra ham til Bash og ved det andet kegler han (mener det er ham) rundt ved første stolpe. Det er sgu ikke på den kamp han tager den plads i forsvaret.

                            Comment


                              Første mand til at score direkte på hjørne siden Per P!! Og han lavede en mere i samme sæson, så tænker Jørgen sparker den alle i den side, så han kan gøre ham kunsten efter

                              Comment


                                Fin sæsonstart

                                Comment

                                Working...
                                X