Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp St.Pauli-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træningskamp St.Pauli-OB

    Her er en masse info om lørdagens træningskamp

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tag-ti...i-paa-loerdag/

    #2
    Det er fint at træningskampene streames nu oftere. Synes OB stepper op der i hensigt af at gøre noget for os fans.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Det er fint at træningskampene streames nu oftere. Synes OB stepper op der i hensigt af at gøre noget for os fans.
      Den bliver vidst spillet i Kiel - Du tager ikke forbi og ser den på stadion?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Den bliver vidst spillet i Kiel - Du tager ikke forbi og ser den på stadion?
        Der er vel næsten kortere fra Odense end der er fra der hvor Andreas bor

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          Den bliver vidst spillet i Kiel - Du tager ikke forbi og ser den på stadion?
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Der er vel næsten kortere fra Odense end der er fra der hvor Andreas bor
          Ja, det er ca. 450 km til Norderstedt, så tager den på sofaen.
          Men kommer til Fyn om en uge og sønnen og mig er klar for OB-FCK. Sæsonkortene og billetterne for kampen blev allerede hentet. :-) :-) :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

            Den bliver vidst spillet i Kiel - Du tager ikke forbi og ser den på stadion?
            Spilles selvfølgelig i Hamburg, der hører St. Pauli hjemme

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

              Den bliver vidst spillet i Kiel - Du tager ikke forbi og ser den på stadion?
              Kampen skal spilles på Edmund Plambeck Stadion i Norderstedt, som er beliggende nord for Hamborg, og som OB-fan er det muligt at tage turen til Tyskland og støtte Striberne. Billetsalget foregår gennem den lokale klub, Eintracht Norderstedt, og stadion er beliggende på Ochsenzoller Str. 58, 22848 Norderstedt.

              Comment


                #8
                Så dagens træning idag inden morgendagens kamp

                Vestergaard,Tverskov og Brems trænede med fyssen så de er næppe med i morgen. Vestergaard skulle ihverfald ikke med i bussen til Hamborg.
                Ryan deltog ikke i træningen. Måske han bare bliver sparet lidt. Vi håber. Ellers spiller Østrøm og Stistrup fra U19. Jebali deltog heller ikke.

                Dagens træning var hurtigt småspil og spilopbygning. Jeg var faktisk ikke imponeret af kvaliteten idag. Jævnligt dårlig boldomgang og der var ikke meget der lykkedes.. Frøkjær kom med flere små udbrud da han nok mente det samme. Feher råbte også et par gange på koncentration og kvalitet

                Der blev afprøvet Diamanten idag med 2 på toppen(Lieder og Kadrii) og kun 1 stk 6`er og det kunne godt ligne noget de måske afprøver i morgen eller i det mindste overvejer. Giver måske også meget god mening med Lieders form.
                Jeg spurgte ham efter træning om han var klar på at score en kasse igen imorgen og svaret var lidt bidsk: You got to play to score… Han ligner ikke en der er helt tilfreds med ikke at have spillet mere i preseason.

                Hvis de stiller i diamanten bliver det nok

                Oliver Christensen
                Østrøm KL AJA Skjkevik
                ……….. JJ…………..
                Fenger Frø Sabbi
                Lieder Bashkim

                De leder stadig efter den rigtige formation tror jeg. Så vi må se

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så dagens træning idag inden morgendagens kamp

                  Vestergaard,Tverskov og Brems trænede med fyssen så de er næppe med i morgen. Vestergaard skulle ihverfald ikke med i bussen til Hamborg.
                  Ryan deltog ikke i træningen. Måske han bare bliver sparet lidt. Vi håber. Ellers spiller Østrøm og Stistrup fra U19. Jebali deltog heller ikke.

                  Dagens træning var hurtigt småspil og spilopbygning. Jeg var faktisk ikke imponeret af kvaliteten idag. Jævnligt dårlig boldomgang og der var ikke meget der lykkedes.. Frøkjær kom med flere små udbrud da han nok mente det samme. Feher råbte også et par gange på koncentration og kvalitet

                  Der blev afprøvet Diamanten idag med 2 på toppen(Lieder og Kadrii) og kun 1 stk 6`er og det kunne godt ligne noget de måske afprøver i morgen eller i det mindste overvejer. Giver måske også meget god mening med Lieders form.
                  Jeg spurgte ham efter træning om han var klar på at score en kasse igen imorgen og svaret var lidt bidsk: You got to play to score… Han ligner ikke en der er helt tilfreds med ikke at have spillet mere i preseason.

                  Hvis de stiller i diamanten bliver det nok

                  Oliver Christensen
                  Østrøm KL AJA Skjkevik
                  ……….. JJ…………..
                  Fenger Frø Sabbi
                  Lieder Bashkim

                  De leder stadig efter den rigtige formation tror jeg. Så vi må se
                  Dejligt med jævnlige træningsopdateringer, tak for det.

                  Jebali er ved at blive solgt for 15 mio til udlandet. Derfor deltager han ikke
                  (ikke er rygte, ren ønsketænkning)

                  Det lyder fantastisk at de øver formation med to på toppen. Det gør lige Bashkim 3-4 gange bedre. Og tror da bare lieder skal slappe helt af, og bevise sig på den tid han får. Ogsåi turnering. Med hans tid i klubben hidtil må der være noget at bevise for ham.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Dejligt med jævnlige træningsopdateringer, tak for det.

                    Jebali er ved at blive solgt for 15 mio til udlandet. Derfor deltager han ikke
                    (ikke er rygte, ren ønsketænkning)

                    Det lyder fantastisk at de øver formation med to på toppen. Det gør lige Bashkim 3-4 gange bedre. Og tror da bare lieder skal slappe helt af, og bevise sig på den tid han får. Ogsåi turnering. Med hans tid i klubben hidtil må der være noget at bevise for ham.
                    Jebali bliver sparet og trasker stille rundt i Ådalen. Så den ønsketænkning kan nok hurtigt slåes til jorden

                    Ja.. Men efter min ydmyge og langt fra profesionelle mening er Lieder den angriber der har set skarpest ud i opstarten. Men vi må se

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jebali bliver sparet og trasker stille rundt i Ådalen. Så den ønsketænkning kan nok hurtigt slåes til jorden

                      Ja.. Men efter min ydmyge og langt fra profesionelle mening er Lieder den angriber der har set skarpest ud i opstarten. Men vi må se
                      Nå pokkers. Men var nu også det jeg regnede med

                      Ja det ved jeg du siger. Det stoler jeg på, du har set træningerne, og hvis han er bedst skal han jo spille. Ligeså vel som hvis en af de unge er bedst, så skal en "gammel stjerne" ikke stå i vejen.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så dagens træning idag inden morgendagens kamp

                        Vestergaard,Tverskov og Brems trænede med fyssen så de er næppe med i morgen. Vestergaard skulle ihverfald ikke med i bussen til Hamborg.
                        Ryan deltog ikke i træningen. Måske han bare bliver sparet lidt. Vi håber. Ellers spiller Østrøm og Stistrup fra U19. Jebali deltog heller ikke.

                        Dagens træning var hurtigt småspil og spilopbygning. Jeg var faktisk ikke imponeret af kvaliteten idag. Jævnligt dårlig boldomgang og der var ikke meget der lykkedes.. Frøkjær kom med flere små udbrud da han nok mente det samme. Feher råbte også et par gange på koncentration og kvalitet

                        Der blev afprøvet Diamanten idag med 2 på toppen(Lieder og Kadrii) og kun 1 stk 6`er og det kunne godt ligne noget de måske afprøver i morgen eller i det mindste overvejer. Giver måske også meget god mening med Lieders form.
                        Jeg spurgte ham efter træning om han var klar på at score en kasse igen imorgen og svaret var lidt bidsk: You got to play to score… Han ligner ikke en der er helt tilfreds med ikke at have spillet mere i preseason.

                        Hvis de stiller i diamanten bliver det nok

                        Oliver Christensen
                        Østrøm KL AJA Skjkevik
                        ……….. JJ…………..
                        Fenger Frø Sabbi
                        Lieder Bashkim

                        De leder stadig efter den rigtige formation tror jeg. Så vi må se
                        Ikke at jeg på nogen måde tvivler på dine observationer, men en diamant bestående af JJ, Sabbi, Frø og Fenger vil blive spist levende af samtlige hold i ligaen - det ville imo. være en katastrofe!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Ikke at jeg på nogen måde tvivler på dine observationer, men en diamant bestående af JJ, Sabbi, Frø og Fenger vil blive spist levende af samtlige hold i ligaen - det ville imo. være en katastrofe!
                          Som jeg også skrev. Dagens træning i de opspil var heller ikke vanvittig gode. Tror nu nok det kunne virke mod enkelte hold. Men andre dage vil vi få ørerne i maskinen tænker jeg. Vi må se hvad morgendagens træningskamp byder på

                          Comment


                            #14
                            AA har fokus på eget spil

                            https://fyens.dk/artikel/alm-før-sid...fyldt-modstand

                            Comment


                              #15
                              Truppen til dagens kamp

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-fc-st-pauli/

                              Som ventet er Jebali,Vestergaard,Tverskov og Brems ude

                              Comment

                              Working...
                              X