Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Jeg forstår hvad du mener, dog har jeg 3:

    1. Jeg tror du undervurderer hvor stor en del af deres stamme de har mistet. Vi har set i FCK og FCM, hvor meget stammen betyder for holdet
    2. Lindstrøm og Frendrup har alle dage været talenter, Niels Frederiksen har bare været god til at spille på deres spidskompetencer - Til UG og slange
    3. Uhre er indtil videre et one-season-wonder. Han scorede 19 mål i sidste sæson hvilket er flot. Dog skal man huske på at siden vinteren 2017 frem til sommeren 2020 havde scoret 19 mål i Superligaen. Uhre har haft én god sæson


    Brøndby er bedre end OB, ingen tivvl der. Men Niels Frederiksens Brøndby står over for deres største udfordring i denne sæson.
    Meget enig. Jeg tænker dog at de nok skal forstærke sig med en profil eller 2. Og de ender også over os. Men jeg vil blive meget meget overrasket hvis det lykkedes dem at komme problemfrit ud af dette her. Og helt galt kan det da gå hvis Uhre og/eller Maxsø bliver skadet.

    Men jeg føler mig overbevist om at vi ikke taber til dem idag

    Comment


      #17
      Oliver
      Ryan Larsen Juel Skjelvik
      JJ Frø Aron
      Sabbi Bashkim Fenger
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Er lige kommet ind. Er Jebali end ikke i truppen?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Er lige kommet ind. Er Jebali end ikke i truppen?
          Han bliver sparet :-)

          Comment


            #20
            Vores press giver fine boldeeobringer. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Brøndby spiller klart mere flydende, men med risiko for at jinxe det hele, så lukker vi dem ret effektivt ned og det høje pres giver hele tiden små åbninger.

              Sabbi skal så steppe op defensivt, så de ikke hele tiden er i overtal på deres venstrekant og ikke smide bolden væk lige foran feltet, men det er detaljer :-)

              Comment


                #22
                En rodet kamp. Masser af fejlafleveringer.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                  Brøndby spiller klart mere flydende, men med risiko for at jinxe det hele, så lukker vi dem ret effektivt ned og det høje pres giver hele tiden små åbninger.

                  Sabbi skal så steppe op defensivt, så de ikke hele tiden er i overtal på deres venstrekant og ikke smide bolden væk lige foran feltet, men det er detaljer :-)

                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  En rodet kamp. Masser af fejlafleveringer.

                  MvH ChrisOB
                  Ser i den samme kamp?

                  Comment


                    #24
                    Ja, smukt er det ikke ligefrem.

                    BIF med mest spil, OB med rod i opspillet men godt højt pres.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                      Er lige kommet ind. Er Jebali end ikke i truppen?
                      Han er her. Har lige hilst på ham. Han bliver sparet lidt.

                      Desværre en halvleg hvor BIF er bedst. De spiller hurtigere og vi løber meget forgæves i vores pres.

                      Vildt at der stadig er en pæn forskel i niveau når de mangler 5-6 mand fra start 11 ift sidste sæson

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg




                        Ser i den samme kamp?
                        Det skulle jeg mene. Hvad har DU set? Jeg har set et OB hold, der ikke kan styre kuglen fremadrettet. Jeg har set mange fejlafleveringer og flere offsider end gode angreb. Kort sagt: En rodet kamp, hvor fejlafleveringer har ført til de eneste chancer/muligheder.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #27
                          Kasper Larsen med en gigantisk fejl. Han er altså bare ikke god nok. Straffe Brøndby. 0-1.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Kasper Larsen med en gigantisk fejl. Han er altså bare ikke god nok. Straffe Brøndby. 0-1.

                            MvH ChrisOB
                            Samt et totalt unødvendigt straffe af Mandé

                            Comment


                              #29
                              Stærkt af Lieder som scorer for os. 1:1!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Klasse mål af Lieder. 1-1

                                Comment

                                Working...
                                X