Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Lieder bliver bare ved. 1-1.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Samt et totalt unødvendigt straffe af Mandé
      Det kan vi godt blive enige om. Det er derfor vi ikke rykker os ud af stedet. Fordi der konstant sniger sig den slags begynderfejl ind i vores gældende kampe også og ikke kun i træningskampe. Flot mål af Lieder.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #33
        Han er skarp nok Lieder indtil videre. Håber da at han laver en del kasser :D.

        Comment


          #34
          Hvem var det som spillede den lange aflevering? Det var klasse!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #35
            Slut. 1:1
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Lieder scorer igen. Som jeg har sagt tidligere har han gjort det samme til træning længe. Han banker dem bare ind.
              Tænker man seriøst burde overveje ham til start 11. Om det så går ud over Kadrii eller der skal rykkes lidt rundt må tiden jo vise

              Comment


                #37
                Jeg synes anden halvleg var meget bedre end første. Godt at se, at de tør gå op i genpresset. Lieder overrasker mig positiv, jeg troede han var færdig og måske mentalt allerede et andet sted. Ibrahimagic havde også en del gode aktioner. Det tegner godt, jeg er fortrøstningsfuld med hensyn til sæsonstarten, men jeg håber Tverskov er snart helt klar.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                  Jeg synes anden halvleg var meget bedre end første. Godt at se, at de tør gå op i genpresset. Lieder overrasker mig positiv, jeg troede han var færdig og måske mentalt allerede et andet sted. Ibrahimagic havde også en del gode aktioner. Det tegner godt, jeg er fortrøstningsfuld med hensyn til sæsonstarten, men jeg håber Tverskov er snart helt klar.
                  Tverskov træner stadig med fysoterapeuten og er nogle uger fra at være helt klar. Vestergaard er ude. Så centerbacks giver sig selv

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Han er her. Har lige hilst på ham. Han bliver sparet lidt.

                    Desværre en halvleg hvor BIF er bedst. De spiller hurtigere og vi løber meget forgæves i vores pres.

                    Vildt at der stadig er en pæn forskel i niveau når de mangler 5-6 mand fra start 11 ift sidste sæson
                    Hvad er det man siger.? Told you so?

                    ej bare gas, har ikke set kampen. Men bif er åbenbart klasse, selvom truppen ikke umiddelbart er.
                    Og vi er nok også det samme som sidste sæson. Andet ville være mærkeligt.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Hvad er det man siger.? Told you so?

                      ej bare gas, har ikke set kampen. Men bif er åbenbart klasse, selvom truppen ikke umiddelbart er.
                      Og vi er nok også det samme som sidste sæson. Andet ville være mærkeligt.
                      Ja jeg var faktisk meget overrasket. De spillede bare i et højere tempo og var bedre på bolden. Og så har de fået en målmand der var god med fødderne.
                      Men som du siger er vi ca på samme niveau som sidste år og de er nok et halvt niveau under. Men det betyder så også at de er 1-1,5 niveau over stadig.

                      Vi mangler simpelthen noget x-factor på et par pladser. Vi har masser af gode spillere, men nogen Maxsø har vi ikke. Han er godt nok suveræn og man kan kun håbe han bliver solgt.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ja jeg var faktisk meget overrasket. De spillede bare i et højere tempo og var bedre på bolden. Og så har de fået en målmand der var god med fødderne.
                        Men som du siger er vi ca på samme niveau som sidste år og de er nok et halvt niveau under. Men det betyder så også at de er 1-1,5 niveau over stadig.

                        Vi mangler simpelthen noget x-factor på et par pladser. Vi har masser af gode spillere, men nogen Maxsø har vi ikke. Han er godt nok suveræn og man kan kun håbe han bliver solgt.
                        Helt enig. De kørte os jo heller ikke over eller noget.

                        ja maxsø er vild. Afsted med ham, han bliver svær for dem at erstatte.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Helt enig. De kørte os jo heller ikke over eller noget.

                          ja maxsø er vild. Afsted med ham, han bliver svær for dem at erstatte.
                          Nej det gjorde de heldigvis ikke. Men kan nu godt lide vores total sprint pres i lange perioder. Selv Kløve og Frø var med på den. Håber at Kadrii er ok efter sit sammenstød. Stod næsten lige ved siden af og kunne godt høre klasket da de bragede sammen

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Hvem var det som spillede den lange aflevering? Det var klasse!
                            Det var Tarik

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flot-i...traeningskamp/

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Den var perfekt sparket! :-)
                              Kunne ikke se hele kampen kun de første 30 og de sidste 25 minutter. Synes det så fint ud med det høje pres som virkede langt mere organiseret end tidligere. Hvor det tidligere ofte så ud som enkelte spiller gik "på jagt" er det nu allerede langt mere en fælles og struktureret aktion af holdet. Stor ros derfor til AA, der viser sig allerede fremskridt. På den anden side var vi ikke god nok at udnytte det pga. alt for mange fejlafleveringer. Alene Kløve smed bolden væk ret amatøragtigt tre gange i kun ti minutter. Og Lieder scorede flot men fem minutter senere prøver han at drible to gange mod tre modspillere i sted af at aflevere til Brems som står helt fri få meter fra ham. Der venter stadig arbejde på AA men synes det viser sig allerede at vi hentede den rigtige træner.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Var ude med en ven og se den. Vi synes godt nok det var ringe trænerarbejde fra Alm, hvordan OB gik i højt pres uden at få skærmet afleveringen til BIFs wingbacks, hvorfor det blev utroligt nemt at spille sig ud af.

                                Lovebde takter for angrebsspillet i første halveg dog og Tarik imponerende mig meget. Han ligner en kommende leder.

                                Comment

                                Working...
                                X