Lieder bliver bare ved. 1-1.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-BIF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Samt et totalt unødvendigt straffe af Mandé
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Jeg synes anden halvleg var meget bedre end første. Godt at se, at de tør gå op i genpresset. Lieder overrasker mig positiv, jeg troede han var færdig og måske mentalt allerede et andet sted. Ibrahimagic havde også en del gode aktioner. Det tegner godt, jeg er fortrøstningsfuld med hensyn til sæsonstarten, men jeg håber Tverskov er snart helt klar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægJeg synes anden halvleg var meget bedre end første. Godt at se, at de tør gå op i genpresset. Lieder overrasker mig positiv, jeg troede han var færdig og måske mentalt allerede et andet sted. Ibrahimagic havde også en del gode aktioner. Det tegner godt, jeg er fortrøstningsfuld med hensyn til sæsonstarten, men jeg håber Tverskov er snart helt klar.
Comment
-
Han er her. Har lige hilst på ham. Han bliver sparet lidt.
Desværre en halvleg hvor BIF er bedst. De spiller hurtigere og vi løber meget forgæves i vores pres.
Vildt at der stadig er en pæn forskel i niveau når de mangler 5-6 mand fra start 11 ift sidste sæson
ej bare gas, har ikke set kampen. Men bif er åbenbart klasse, selvom truppen ikke umiddelbart er.
Og vi er nok også det samme som sidste sæson. Andet ville være mærkeligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Hvad er det man siger.? Told you so?
ej bare gas, har ikke set kampen. Men bif er åbenbart klasse, selvom truppen ikke umiddelbart er.
Og vi er nok også det samme som sidste sæson. Andet ville være mærkeligt.
Men som du siger er vi ca på samme niveau som sidste år og de er nok et halvt niveau under. Men det betyder så også at de er 1-1,5 niveau over stadig.
Vi mangler simpelthen noget x-factor på et par pladser. Vi har masser af gode spillere, men nogen Maxsø har vi ikke. Han er godt nok suveræn og man kan kun håbe han bliver solgt.
Comment
-
Ja jeg var faktisk meget overrasket. De spillede bare i et højere tempo og var bedre på bolden. Og så har de fået en målmand der var god med fødderne.
Men som du siger er vi ca på samme niveau som sidste år og de er nok et halvt niveau under. Men det betyder så også at de er 1-1,5 niveau over stadig.
Vi mangler simpelthen noget x-factor på et par pladser. Vi har masser af gode spillere, men nogen Maxsø har vi ikke. Han er godt nok suveræn og man kan kun håbe han bliver solgt.
ja maxsø er vild. Afsted med ham, han bliver svær for dem at erstatte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Helt enig. De kørte os jo heller ikke over eller noget.
ja maxsø er vild. Afsted med ham, han bliver svær for dem at erstatte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHvem var det som spillede den lange aflevering? Det var klasse!
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flot-i...traeningskamp/
Comment
-
Kunne ikke se hele kampen kun de første 30 og de sidste 25 minutter. Synes det så fint ud med det høje pres som virkede langt mere organiseret end tidligere. Hvor det tidligere ofte så ud som enkelte spiller gik "på jagt" er det nu allerede langt mere en fælles og struktureret aktion af holdet. Stor ros derfor til AA, der viser sig allerede fremskridt. På den anden side var vi ikke god nok at udnytte det pga. alt for mange fejlafleveringer. Alene Kløve smed bolden væk ret amatøragtigt tre gange i kun ti minutter. Og Lieder scorede flot men fem minutter senere prøver han at drible to gange mod tre modspillere i sted af at aflevere til Brems som står helt fri få meter fra ham. Der venter stadig arbejde på AA men synes det viser sig allerede at vi hentede den rigtige træner."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Var ude med en ven og se den. Vi synes godt nok det var ringe trænerarbejde fra Alm, hvordan OB gik i højt pres uden at få skærmet afleveringen til BIFs wingbacks, hvorfor det blev utroligt nemt at spille sig ud af.
Lovebde takter for angrebsspillet i første halveg dog og Tarik imponerende mig meget. Han ligner en kommende leder.
Comment
Comment