Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-Fremad Amager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tror på det. Men nu må vi se om de har modet til at spille ham. Kløve på højreback har jeg ikke den store fidus til. Han kan selvfølgelig dække mange pladser og skal også nok gøre det. Men det er ikke holdbart hvis vi skal flytte %`er og marginaler
    Måske det er mere rigtigt at skrive at Ryan/Kløve konstellationen er det bedst mulige som truppen ser ud i dag.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi var klasser bedre idag. De fik ikke et ben til jorden. Vi skal nok passe på med tro vi er mestre efter dette resultat. Men det så godt ud.
      Højt pres og meget direkte spil. Der var ikke meget små spil. Det var fuld fart på..
      Alle gjorde det godt og jeg er sikker på at JJ og Aron udgør den bagerste del af midtbanen. Men Tarik kunne godt ligne en der får et lille gennembrud i år

      Lad os se på onsdag mod BIF. Der får vi nok et mere præcist billede
      OB mod Amager er bare skørt, når Danmark er i semifinalen i EM … :)

      Men jeg vil jo - som altid - gerne høre, hvordan Frø gjorde det, da han kom ind?

      Ser ud til AA ser ham som 10er - desværre bag Jebali i køen virker det til.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det lyder superspændende og godt. Hvad bygger det på når du siger at "Tarik kunne godt ligne en der får et lille gennembrud i år" ? Hvor lang tid spillede han og hvem spillede han sammen med?

        Tarik har længe lignet en som bare manglede det sidst i at bryde igennem på holdet, det kunne blive i år, han har masser af talent, håber vi laver en længere kontrakt med ham.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Måske det er mere rigtigt at skrive at Ryan/Kløve konstellationen er det bedst mulige som truppen ser ud i dag.
          Ja det er det nok nu når Østrøm stadig er på ferie. Varer nok lidt inden han er klar.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            OB mod Amager er bare skørt, når Danmark er i semifinalen i EM … :)

            Men jeg vil jo - som altid - gerne høre, hvordan Frø gjorde det, da han kom ind?

            Ser ud til AA ser ham som 10er - desværre bag Jebali i køen virker det til.
            Ja han afløste igen Jebali. Han gjorde det fint. Lavede som altid lidt fikse ting og scorede et fint mål. Træls han skal stå i skyggen af Jebali men tror også at den 10`er, er der hvor han kan udvikle sig mest og hvor vi får mest ud af ham

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

              Tarik har længe lignet en som bare manglede det sidst i at bryde igennem på holdet, det kunne blive i år, han har masser af talent, håber vi laver en længere kontrakt med ham.
              Jeg føler mig faktisk overbevist om at vi nok skal lave en længere kontrakt med ham. Så mangler vi bare Fenger også. Og måske give Hylle et ekstra år. Ellers er han jo stort set færdig i OB

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                Tarik har længe lignet en som bare manglede det sidst i at bryde igennem på holdet, det kunne blive i år, han har masser af talent, håber vi laver en længere kontrakt med ham.
                Det vil som sagt glæde mig hvis det sker. Det har jo været svært at vurdere hans reelle niveau på de få min. han har spillet. Jeg havde opfattelsen af at han måske var/er en JJT-typen med flot spil men med visse fysiske mangler og måske også lidt speed. Hvis Aron og Tarik er de foretrukne 6'ere hvor mon det så vil efterlade JJT og Okusun
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                  Det vil som sagt glæde mig hvis det sker. Det har jo været svært at vurdere hans reelle niveau på de få min. han har spillet. Jeg havde opfattelsen af at han måske var/er en JJT-typen med flot spil men med visse fysiske mangler og måske også lidt speed. Hvis Aron og Tarik er de foretrukne 6'ere hvor mon det så vil efterlade JJT og Okusun
                  JJ er en af de første på holdkortet så tror ikke du skal bekymre dig om at Tarik overhaler ham lige foreløbig. Hvis nogensinde i hans OB tid. Vi skal også lige huske at JJ har udløb om 1 år

                  Comment


                    #39
                    Alle scoringer her

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-all...fremad-amager/

                    Comment

                    Working...
                    X