Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-Fremad Amager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    3-0 med Jebali, Kadrii og Fenger på tavlen i 1h.

    det ser ret fint ud mod en relativt harmløs modstander.

    Comment


      #17
      Og Lieder lige efter pausen. Altså hvis vores angribere faktisk begynder at score….

      Comment


        #18
        Godt nok starter Nordic Bet ligaen 1 uge senere end Superligaen, men det er ikke meget, der er kommet fra Fremad Amager. Hvis det er niveauet, så får de det svært.

        Comment


          #19
          7-0 var ikke et mål for meget. Vi var 3-4 klasser bedre

          Comment


            #20
            Også fedt med de mange forskellige målscorere - glimrende sommerkamp.

            Comment


              #21
              Er der nogen som kan give en referat. Lyder som en god kamp og kunne desværre ikke se den, den var ikke tilgængelig i Tyskland. Hvem scorede? Hvordan fungerede holdet? Passer det med JJ og Aron som 6er? Kom Vestergaard på banen? Og hvordan klarede Max det som kant? Vises der er nyt udtryk i vores spil allerede og kunne AA allerede implementere nye ideer?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Er der nogen som kan give en referat. Lyder som en god kamp og kunne desværre ikke se den, den var ikke tilgængelig i Tyskland. Hvem scorede? Hvordan fungerede holdet? Passer det med JJ og Aron som 6er? Kom Vestergaard på banen? Og hvordan klarede Max det som kant? Vises der er nyt udtryk i vores spil allerede og kunne AA allerede implementere nye ideer?
                Vi var klasser bedre idag. De fik ikke et ben til jorden. Vi skal nok passe på med tro vi er mestre efter dette resultat. Men det så godt ud.
                Højt pres og meget direkte spil. Der var ikke meget små spil. Det var fuld fart på..
                Alle gjorde det godt og jeg er sikker på at JJ og Aron udgør den bagerste del af midtbanen. Men Tarik kunne godt ligne en der får et lille gennembrud i år

                Lad os se på onsdag mod BIF. Der får vi nok et mere præcist billede

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Vi var klasser bedre idag. De fik ikke et ben til jorden. Vi skal nok passe på med tro vi er mestre efter dette resultat. Men det så godt ud.
                  Højt pres og meget direkte spil. Der var ikke meget små spil. Det var fuld fart på..
                  Alle gjorde det godt og jeg er sikker på at JJ og Aron udgør den bagerste del af midtbanen. Men Tarik kunne godt ligne en der får et lille gennembrud i år

                  Lad os se på onsdag mod BIF. Der får vi nok et mere præcist billede
                  Lyder klasse. Mange tak!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Referat og stats her

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sejr-p...aeningslejren/

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Vi var klasser bedre idag. De fik ikke et ben til jorden. Vi skal nok passe på med tro vi er mestre efter dette resultat. Men det så godt ud.
                      Højt pres og meget direkte spil. Der var ikke meget små spil. Det var fuld fart på..
                      Alle gjorde det godt og jeg er sikker på at JJ og Aron udgør den bagerste del af midtbanen. Men Tarik kunne godt ligne en der får et lille gennembrud i år

                      Lad os se på onsdag mod BIF. Der får vi nok et mere præcist billede
                      Det lyder superspændende og godt. Hvad bygger det på når du siger at "Tarik kunne godt ligne en der får et lille gennembrud i år" ? Hvor lang tid spillede han og hvem spillede han sammen med?


                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det lyder superspændende og godt. Hvad bygger det på når du siger at "Tarik kunne godt ligne en der får et lille gennembrud i år" ? Hvor lang tid spillede han og hvem spillede han sammen med?

                        Jeg bygger det på den træning jeg har set, hvor jeg syntes han har markeret sig flot. Dernæst markerede han sig også med flotte stikninger, en assist og arbejdsraseri. Han passer perfekt til den spillestil vi skal spille under AA og måske derfor vi ikke desperat leder efter en erstatning for Drachmann
                        Han spiller en af de 2 stks 6`ere sammen med Okosun. Kløve blev sat direkte på højreback og Frø spillede offensiv midt

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg bygger det på den træning jeg har set, hvor jeg syntes han har markeret sig flot. Dernæst markerede han sig også med flotte stikninger, en assist og arbejdsraseri. Han passer perfekt til den spillestil vi skal spille under AA og måske derfor vi ikke desperat leder efter en erstatning for Drachmann
                          Han spiller en af de 2 stks 6`ere sammen med Okosun. Kløve blev sat direkte på højreback og Frø spillede offensiv midt
                          Det vil glæde mig meget hvis det sker med Tarik. Kløve og Ryan på hb er måske en fornuftig løsning på den plads, når Ryan med sikkerhed ikke spiller alle kampe.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Okay Kløve som back, jeg var også en af dem der grinte da Hemme nævnte det i en presset interview situation.

                            På bundlinjen, jeg er glad for vi har fået et bedre set up omkring holdet og at Hemme er sat på en mindre post, han er blottet for kompetence på det her niveau. Nu kan han være assistent for Bjørn, det kan han godt - peace. Jeg gider ikke pege fingre af Jakob M. Det var godkendt.

                            Har en god mavefornemmelse. Vi har nosset for meget rundt til at få de bedste danske kandidater, men Andreas og Bjørn, det er nok mere eller mindre det bedste vi kan tiltrække. Jeg har det godt….og DK i top 4…cool…hvis vi holder de sidste minutter.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det vil glæde mig meget hvis det sker med Tarik. Kløve og Ryan på hb er måske en fornuftig løsning på den plads, når Ryan med sikkerhed ikke spiller alle kampe.
                              Jeg tror på det. Men nu må vi se om de har modet til at spille ham. Kløve på højreback har jeg ikke den store fidus til. Han kan selvfølgelig dække mange pladser og skal også nok gøre det. Men det er ikke holdbart hvis vi skal flytte %`er og marginaler

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Da ikke hvis han har fået lov af AIK !

                                Tror han tiltræder før tid...
                                Tror jeg også han gør. Jo før jo bedre

                                Comment

                                Working...
                                X