Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 24/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lød også til at Sveinn skulle med på træningslejr så vi må da efterhånden formode han bliver i klubben
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Fatter jeg seriøst ikke en meter af.
    Kunne måske betyde at Fenger vil videre eller til mindst ikke skrive forlængelsen og man ser Sveinn som stor nok talent at erstatte ham.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



      Kunne måske betyde at Fenger vil videre eller til mindst ikke skrive forlængelsen og man ser Sveinn som stor nok talent at erstatte ham.
      Hvad jeg hører fra Italien er, at Sveinn fortsætter i Ådalen !

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Hvad jeg hører fra Italien er, at Sveinn fortsætter i Ådalen !
        Det må du lige uddybe. Tipsbladet skriver, at italienske medier rygter ham til Stjarnan.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Det må du lige uddybe. Tipsbladet skriver, at italienske medier rygter ham til Stjarnan.
          Kender en medarbejder i klubben, som sagde at han er på vej væk... måske overfortolkede jeg det, da jeg mente det så måtte være til Ådalen, da han stadigvæk er her...

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Det må du lige uddybe. Tipsbladet skriver, at italienske medier rygter ham til Stjarnan.
            Godt nok noget af nogle trin ned af karriere stigen han tager hvis han ryger hjem. Men lets face it. Han har ikke niveauet umiddelbart. Hver gang jeg har set ham og Lieder træne er Mart et niveau bedre. Og så ved vi godt at han nok ikke har det der skal til.
            Men så får han nok bare lov til at holde sig varm i Ådalen indtil han får styr på en ny klub

            Comment

            Working...
            X