Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 24/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Tverskov med igen

    defensiv træner opspil nede fra eget felt

    offensivt træner hurtigt spil i små rum. Lieder fik en hård tackling og ligner en der er småskadet

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Feher er en fornøjelse at følge på træningsbanen. Hvilken entusiasme og energi
      Fedt at høre og takker for updates

      Comment


        #18
        Tverskov ude af træningen. Kunne ikke fuldføre sprinte. Lød til han havde ondt når der skulle skiftes retning
        Kadrii heller ikke med

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tverskov ude af træningen. Kunne ikke fuldføre sprinte. Lød til han havde ondt når der skulle skiftes retning
          Kadrii heller ikke med
          Det er ikke den slags opdateringer, vi vil høre....

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tverskov ude af træningen. Kunne ikke fuldføre sprinte. Lød til han havde ondt når der skulle skiftes retning
            Kadrii heller ikke med
            De to unge prøvespillere til U19. Hvordan tager de sig ud til træningen?
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #21
              Efter hvad jeg kunne se, så var opondo ikke med til dagens træning.

              Comment


                #22
                Tak for opdatering.

                Kan man se træningsplanen nogen steder?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                  Efter hvad jeg kunne se, så var opondo ikke med til dagens træning.
                  Opondo kom ud med fyssen da de andre var gået ind

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Tak for opdatering.

                    Kan man se træningsplanen nogen steder?
                    Here u go

                    https://www.ob.dk/foersteholdet/#Traeningsplan-0

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                      De to unge prøvespillere til U19. Hvordan tager de sig ud til træningen?
                      Syntes de gjorde det okay. Teknikken fejler ingenting. Men jeg er ikke kyndig nok til at vurdere meget ud fra en træning.
                      Vil dog blive overrasket hvis de ikke var i spil til at komme ind i U19 truppen. Men det er 2 små spinkle herrer

                      Comment


                        #26
                        Lød også til at Sveinn skulle med på træningslejr så vi må da efterhånden formode han bliver i klubben

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mange tak!

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Lød også til at Sveinn skulle med på træningslejr så vi må da efterhånden formode han bliver i klubben
                            Fatter jeg seriøst ikke en meter af.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Fatter jeg seriøst ikke en meter af.
                              Jeg er ikke 100%. Men syntes jeg overhørte en samtale mellem Sabbi og Sveinn hvor de kort snakkede om et eller andet med træningslejren. Men jeg kan tage fejl.

                              Altså de træninger jeg har set syntes jeg at Lieder ser bedre ud end Sveinn. Sabbi er et legebarn og kan ikke gå forbi en bold uden der skal laves et eller andet med den. Syntes han har set god ud dog.
                              Jebali fik skældud af AA idag. Altså virkelig. Der var et par situationer i noget åbent spil hvor det ene hold skulle spille den igennem kæderne og det andet skulle jagte bolden. Altså sådan på skift. Der gad han ikke rigtig at gå i et hidsigt generobringspres efter han selv havde mistet bolden. Det fik han klart at vide ikke var acceptabelt

                              I kampen mod Næsby i morgen lyder det til at alle der er klar får 1 halvleg

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg er ikke 100%. Men syntes jeg overhørte en samtale mellem Sabbi og Sveinn hvor de kort snakkede om et eller andet med træningslejren. Men jeg kan tage fejl.

                                Altså de træninger jeg har set syntes jeg at Lieder ser bedre ud end Sveinn. Sabbi er et legebarn og kan ikke gå forbi en bold uden der skal laves et eller andet med den. Syntes han har set god ud dog.
                                Jebali fik skældud af AA idag. Altså virkelig. Der var et par situationer i noget åbent spil hvor det ene hold skulle spille den igennem kæderne og det andet skulle jagte bolden. Altså sådan på skift. Der gad han ikke rigtig at gå i et hidsigt generobringspres efter han selv havde mistet bolden. Det fik han klart at vide ikke var acceptabelt

                                I kampen mod Næsby i morgen lyder det til at alle der er klar får 1 halvleg
                                Fornøjelse at høre han er klar til at skælde ordentlig ud! Håber ligeledes han kan få Jebali og Sabbi til at varme bolden mindre og spille mere direkte - så kan vi altså få meget mere ud af dem

                                Comment

                                Working...
                                X