Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Truppens kontraktudløb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af a_esbech Se indlæg
    En samtale på arbejdet endte med at jeg sad og fandt frem til hvornår de enkelte spillere har kontrakt udløb. Lejeaftaler er markeret med kursiv.

    30/6 2014
    • Anders Møller Christensen
    • Espen Ruud
    • Morten Skoubo
    • Krisztián Vadócz
    • Casper Radza
    • Mustafa Abdellaoue
    • Dusan Djuric
    • Jacob Barrett Laursen

    30/6 2015
    • Bashkim Kadrii
    • Jacob Schoop
    • Mads Toppel
    • Azer Busuladzic
    • Darko Bodul
    • Conor O’Brien
    • Jesper Christiansen

    30/6 2016
    • Cedric N’Koum
    • Mohammed Diarra
    • Emil Larsen
    • Rasmus Falk
    • Martin Spelmann
    • Kasper Larsen

    31/12 2016
    • Ari Skúlason
    • Daniel Høegh


    Jeg har endnu ikke hørt nogen rygter om forlængelse af dem der har udløb om lidt over en måneds tid. Vadocz og Ruud er vi sikre på er væk og mon dog ikke lejeaftalerne også stopper her?
    Det er jo helt vildt det der. Udstiller i den grad manglen på god ledelse i OB. Vi har kniven for struben, hvis der begås mange flere fejl i kommende vindue, kandiderer vi kraftigt til nedrykning.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Det er jo helt vildt det der. Udstiller i den grad manglen på god ledelse i OB. Vi har kniven for struben, hvis der begås mange flere fejl i kommende vindue, kandiderer vi kraftigt til nedrykning.
      Hvad er problemet?
      Hvorfor udstiller det graden af god ledelse i OB?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Du mangler Lucas Jensen, Greve, Desler, Thomsen og EPJ
        Jeg har taget den aktuelle trup fra OB.dk, man må formode at ungdomsspillere der først bliver indlemmet i førsteholdstruppen efter sommerferien også må have en kontrakt der udløber efter dér.

        Sagt på en anden måde hvis jeg skal tage de nævnte spillere med, bør jeg så ikke tage resten af U-holdet som er på kontrakt?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Hvad er problemet?
          Hvorfor udstiller det graden af god ledelse i OB?
          Jeg kan heller ikke rigtig se det. Jo jeg ville da også gerne have flere lange kontrakter med de spillere der er fremtid i. Det er jeg også sikker på, at man i klubben/ledelsen ville foretrække.
          Men som jeg ser det gør vores dårlige økonomi det ganske svært. Vi har haft alt for mange penge bundet op i for lange kontrakter til spillere som JC, Skoubo og N'Koum. Den slags fejl har vi ganske enkelt ikke haft råd til at lave flere af.

          Derudover tror jeg heller ikke billedet er meget anderledes hvis du kigger på trupperne i de andre klubber i ligaen.

          Comment


            #20
            For nuværende skal der forlænges med Radza. Er det ikke risky at lade kontrakten løbe så tæt på udløb? Der kan jo komme andre klubber og hapse ham, og så er alt det arbejde OB har lagt i ham tabt. Det kunne også være spændende at se ham stå i nogle Superligakampe til næste sæon. Det er ikke ligefrem fordi Toppel og JC skriger af verdensklasse.

            En forlængelse med Jacob Barrett virker også som en fin ide.

            Af dem der udløber i 2015 mener jeg vi skal forlænge med Kadrii, Schoop og Azer.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
              Hvad er problemet?
              Hvorfor udstiller det graden af god ledelse i OB?
              4-5 førsteholdsspillere med kontraktudløb på en gang. Lange kontrakter til tvivlsomme spillere som Cedric og Diarra, JC. Og så når man ser på truppen som helhed, altså sammensætningen, og ikke mindst fejlkøbene, er det meget vanskeligt, at se en egentligt strategi i forhold til kontraktlængder og placering i truppen. Synes, vi står overfor rigtig mange omvæltninger på kort tid.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Jeg kan heller ikke rigtig se det. Jo jeg ville da også gerne have flere lange kontrakter med de spillere der er fremtid i. Det er jeg også sikker på, at man i klubben/ledelsen ville foretrække.
                Men som jeg ser det gør vores dårlige økonomi det ganske svært. Vi har haft alt for mange penge bundet op i for lange kontrakter til spillere som JC, Skoubo og N'Koum. Den slags fejl har vi ganske enkelt ikke haft råd til at lave flere af.

                Derudover tror jeg heller ikke billedet er meget anderledes hvis du kigger på trupperne i de andre klubber i ligaen.
                Først kan du ikke se det, så giver du mig ret :-)

                Comment


                  #23
                  DD får ikke forlænget. Surprise surprise

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...utter-i-benene

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    DD får ikke forlænget. Surprise surprise

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...utter-i-benene
                    Godt nok var han billig - men alt det han kostede var så stadig penge ud af vinduet :o(

                    Comment


                      #25
                      7 af 8 kontrakt udløb indtil videre væk, og dertil ryger med stor sandsynlighed også Falk og EL (måske endda Baskim), ind kommer en kant fra VFF og et par ungdoms spillere. Spændende hvad der ellers bliver hentet.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af a_esbech Se indlæg
                        En samtale på arbejdet endte med at jeg sad og fandt frem til hvornår de enkelte spillere har kontrakt udløb. Lejeaftaler er markeret med kursiv.

                        30/6 2014
                        • Anders Møller Christensen
                        • Espen Ruud
                        • Morten Skoubo
                        • Krisztián Vadócz
                        • Casper Radza
                        • Mustafa Abdellaoue
                        • Dusan Djuric
                        • Jacob Barrett Laursen

                        30/6 2015
                        • Bashkim Kadrii
                        • Jacob Schoop
                        • Mads Toppel
                        • Azer Busuladzic
                        • Darko Bodul
                        • Conor O’Brien
                        • Jesper Christiansen

                        30/6 2016
                        • Cedric N’Koum
                        • Mohammed Diarra
                        • Emil Larsen
                        • Rasmus Falk
                        • Martin Spelmann
                        • Kasper Larsen

                        31/12 2016
                        • Ari Skúlason
                        • Daniel Høegh


                        Jeg har endnu ikke hørt nogen rygter om forlængelse af dem der har udløb om lidt over en måneds tid. Vadocz og Ruud er vi sikre på er væk og mon dog ikke lejeaftalerne også stopper her?
                        7 ud af 8 fik så ikke forlænget eller ville ikke fra 2014 gruppen og den 8. forhandles der med.
                        1 fra 2015 og 3 fra 2016 gruppen vil umiddelbart væk..

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Bux Se indlæg
                          7 af 8 kontrakt udløb indtil videre væk, og dertil ryger med stor sandsynlighed også Falk og EL (måske endda Baskim), ind kommer en kant fra VFF og et par ungdoms spillere. Spændende hvad der ellers bliver hentet.
                          Der skal godt nok hentes en del

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Der skal godt nok hentes en del
                            Hvorfor?
                            ind er kommet 5 spændende spillere, der må være tættere på holdet end altid skadet Dusan og en viljeløs KV.

                            Jeg tror der kommer 3 mand ind og hvis vi sælger en spiller, bliver dette tal nok højere. Vi har ikke så mange penge og reelt mangler vi kun angriberen i vores start 11.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Hvorfor?
                              ind er kommet 5 spændende spillere, der må være tættere på holdet end altid skadet Dusan og en viljeløs KV.

                              Jeg tror der kommer 3 mand ind og hvis vi sælger en spiller, bliver dette tal nok højere. Vi har ikke så mange penge og reelt mangler vi kun angriberen i vores start
                              11.
                              fordi jeg tror at vi sælger 2-3 spillere. Så mangler vi vel 5-7 spillere for at kunne spille 11 mod 11 til træning...
                              det syntes jeg er mange

                              Comment


                                #30
                                Tænk på at der er sagt farvel til 9 spillere siden Vemme forlod os for et par måneder siden..
                                og 2-3 sælges.
                                Så mangler der en del

                                Comment

                                Working...
                                X