Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jeg tænker han er med fordi han er en del af klubben pt.

    Og så er det jo meget fint at vise de spillere der er i klubben respekt, ved at nævne dem, også selv om de er væk om 14 dage.

    Det er trods alt professionelt at gøre det på den måde.

    Når han så er væk om 14 dage, hvis han er det, så stopper man selvfølgelig med at nævne ham.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jeg mener aftalen løber til 30. juni. Tror dog der kommer en forlængelse, da han jo også blev omtalt i landskampsartiklen (hvorfor det, hvis han mere eller mindre er væk... men kan være, at jeg tolker lidt for frit).
      Oliver Lunds udløb også først 30/6. Så det er vel samme scenarie

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Oliver Lunds udløb også først 30/6. Så det er vel samme scenarie
        Er ret overbevist at Sveinn bliver i klubben. Man havde vel allerede sagt farvel under sidste hjemmekamp hvis begge parter ikke ville være interesseret at skrive kontrakt. Så med mindre man bliver ikke enig under forhandlinger så vil han vel være med i truppen næste sæson.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Hvor der er græs må der spilles

          https://www.instagram.com/p/CQLABflqUY6/

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            OB har opdateret truppen på deres hjemmeside. Sveinn står der stadigvæk. Og når der ikke rigtig har været nogen udmelding må man vel gå ud fra at det ikke er helt usandsynligt at han bliver i klubben. Måske man prøver at lave en ny lejeaftale..

            https://www.ob.dk/foersteholdet/

            Eller hva?
            Ville passe mig fint. Han er ung og usleben, men fortsat en spiller som kan give os en anden dimension i offensiven.
            Når nu vi forventeligt siger farvel til Lieder og Svendsen synes jeg det er fint at have Max og Kadrii som de klare førstevalg, og Hylle og Svein som reserver, som på hver deres måde kan gå ind og give offensiven noget andet.

            Jeg forstår til gengæld ikke hvis Svein og hans stab ikke finder noget andet til Svein. Det må da være meningen med sådan en udlejning at han skal ud og have noget spilletid, men det er hverken hvad han får eller har udsigter til her i særlig stor stil, med mindre vi virkelig får skader.
            ​​​​​​

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Ville passe mig fint. Han er ung og usleben, men fortsat en spiller som kan give os en anden dimension i offensiven.
              Når nu vi forventeligt siger farvel til Lieder og Svendsen synes jeg det er fint at have Max og Kadrii som de klare førstevalg, og Hylle og Svein som reserver, som på hver deres måde kan gå ind og give offensiven noget andet.

              Jeg forstår til gengæld ikke hvis Svein og hans stab ikke finder noget andet til Svein. Det må da være meningen med sådan en udlejning at han skal ud og have noget spilletid, men det er hverken hvad han får eller har udsigter til her i særlig stor stil, med mindre vi virkelig får skader.
              ​​​​​​
              Det er lidt sjovt, at man kan se Sveinn som ung og usleben, men Sander som en der bare helt sikkert skal væk, og som slet ikke er eller kan blive god nok til os. Der er 9 måneders aldersforskel mellem Sander og Sveinn, Sander har været fast mand for gode klubber i alle de 3 øverste skandinaviske ligaer, har spillet over 150 kampe i de ligaer og lavet 38 mål. Sveinn har ikke kunne få fast spilletid noget sted, siden han spillede på Island, og har kun lavet 15 seniormål i sin karriere, de 11 af dem på Island. Dertil har han lige leveret en rigtigt sløj første sæson i OB, hvor han har været et godt stykke fra holdet og ikke er fundet god til at starte inde én eneste gang. Sølle 208 minutter i Superligaen.

              En spiller der stort set intet har leveret i sin seniorkarriere, er ung og spændende, hvorimod en spiller der er marginalt ældre og har præsteret markant bedre i sin karriere, inklusiv at have gjort det langt langt bedre i en OB-trøje, ham kan vi ikke bruge og han skal helt sikkert væk. Den eneste grund til, at der stadig er nogle derude der tror, at Sveinn er god nok til OB er, at vi er blevet næsten forskånet for at se ham i Superligaen. Havde de reelt valgt at spille ham, var vi nok bare blevet bekræftet i, at han ikke er noget særligt, og at både Michelsen og Hemmingsen så rigtigt i at bruge nogle andre, deriblandt Fenger og Hyllegaard.

              Jeg kan ikke se nogen som helst mening i at holde Sveinn. Vi har i forvejen rigeligt med angribere og vi har fået en træner som hidtil har vist, at han ikke vil bruge mere end én. Så vi skal signe Sveinn fordi, at nu vil vi til at spille med en angriber der i sidste sæson havde langt til spilletid på et hold der blev nr. 9, men vi vil samtidig skrue niveauet op og blive et fast top 6-hold. Det giver jo ingen mening, hvis vi skal gøre noget på den angriberpost må det da være at blive bedre, og måske finde den mand der kan lave de der 12-15 ligamål, sgu da ikke blive dårligere.

              Og jeg kan så heller ikke se, hvorfor Sveinn vil blive. Der er ikke nogen i OB der har vist, at de rigtigt tror på ham, inklusiv sportschefen som han vil skulle forhandle kontrakt med. Hemme havde alle muligheder for at give ham chancen og vise, at han tror på ham. Det gjorde han ikke, han ville hellere give Fenger og Hylle chancen, og det er fint med mig, lad os udvikle på dem i stedet for.

              Comment


                #52
                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ver-assistent/

                Av den er grim for AaB, først før Lucas A en skade der holder ham ude i det meste af næste sæson, og nu må Hiljemark stoppe pga. skader. Det er vel reelt deres to bedste spillere. Det bør være en af de klubber vi har en ambition om at gå forbi i næste sæson.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ver-assistent/

                  Av den er grim for AaB, først før Lucas A en skade der holder ham ude i det meste af næste sæson, og nu må Hiljemark stoppe pga. skader. Det er vel reelt deres to bedste spillere. Det bør være en af de klubber vi har en ambition om at gå forbi i næste sæson.
                  Fantastisk nyhed for OB. Mister 2 så store profiler men hænger stadig på lønkronerne

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ver-assistent/

                    Av den er grim for AaB, først før Lucas A en skade der holder ham ude i det meste af næste sæson, og nu må Hiljemark stoppe pga. skader. Det er vel reelt deres to bedste spillere. Det bør være en af de klubber vi har en ambition om at gå forbi i næste sæson.
                    Den gør helt sikkert nas på dem, men lige med Hilljemark må man også bare sige at de lavede et gigantisk sats og kommer til at se lidt dumme ud. Trist for dem og Hiljemark - det er aldrig fedt at få ødelagt en karriere med skader - men skal man tage de lidt kyniske OB briller på er det ihvertfald ikke en ulempe for os

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Fantastisk nyhed for OB. Mister 2 så store profiler men hænger stadig på lønkronerne
                      ville godt nok være rart om vi kunne klare os på egne meritter og ikke skulle have de andre hold til at dumme sig / blive ramt af uheld for at vi kan rykke frem

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        ville godt nok være rart om vi kunne klare os på egne meritter og ikke skulle have de andre hold til at dumme sig / blive ramt af uheld for at vi kan rykke frem
                        Ja…. Vi må se hvad de tryller frem. Mit gæt er at vi henter Buus og en okay midtbanespiller og satser på det er nok.
                        Syntes det er fint vi har mange unge efterhånden. Men så skal der altså også være råd til flere profiler

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ja…. Vi må se hvad de tryller frem. Mit gæt er at vi henter Buus og en okay midtbanespiller og satser på det er nok.
                          Syntes det er fint vi har mange unge efterhånden. Men så skal der altså også være råd til flere profiler
                          Buus røg til Belgien !

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Buus røg til Belgien !
                            Ja så den godt 11 min senere på bold.dk

                            Comment


                              #59
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/forny-...-inden-1-juli/

                              Håber ikke billedet er taget, mens vi har spillet en kamp

                              Smilende kvinde i forgrunden, som ser ud til at hygge sig... bagved, ved ikke om han bare er smågnaven over spillet eller faldet i søvn... mens kvinden bagved ham enten brokker sig over kærsten til sin mor/veninder eller er i gang med at bestille en kasse grønt fra Årstiderne.
                              Et billede kan sige mere end 1.000 ord

                              Comment


                                #60
                                https://www.bt.dk/superligaen/superl...blevet-opkoebt

                                har du penge så kan du få
                                har du ingen så må du gå..

                                Comment

                                Working...
                                X