Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Startopstilling sommer 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det er klart, og jeg tror som sagt heller ikke han er den gyldne løsning på vores problemer. Når det er sagt, synes jeg dog først og fremmest, det var, da vi begyndte at bruge Aron centralt i banen, at han begyndte at bevise noget. Han var også rigtig god i nogle af de sidste kampe i efteråret, blandt andet mod FCM. Jeg synes forøvrigt overhovedet ikke vores seneste nedrykningsspil giver anledning til at overvurdere truppen på nogen måde - det var i allerbedste fald en middelmådig omgang, og egentlig også dårligere end det.
    Alligevel ser du folk snakke om, at vi har en rigtigt god trup, og at vi mangler nogle få spillere, måske bare en rigtigt god højre back, og så har vi egentlig rigeligt et hold til top 6.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Aron har egentlig set rigtig god ud i foråret, men jeg har også svært ved at se ham være dygtig og spilintelligent nok defensivt til, at det kan fungere med ham, JJT og 4 offensivt mindede spillere. Som alternativ til JJT kan jeg egentlig godt forestille mig Kløve gøre det fint i en mere kontrollerede rolle. Han har løbepensummet og spilintelligensen til det, men det er helt oplagt ikke noget, der bør indgå i vores idealopstilling.
      I virkeligheden kunne det også være værd at prøve JT som 6'er, jeg er lige ved at tro, at han ville være vores bedste mand på positionen, men det kræver, at man tror på, at Østrøm/Vestergaard kan fungere med KL.

      Edit: er det egentligt ikke også noget med, at Østrøm ser sig selv lige så meget som 6'er som som midterforsvarer?
      Ja, det sagde Østrøm. Han ser sig i første linje som cf eller som 6er. Og skrev allerede tidligere: synes han har alt om at blive en klasse 6er: duelstærkt, hurtigt, god overblik og afleveringssikker.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        ………………Oliver.
        Ryan…Kasper…Tverskov…Skjelvik.
        …………JJT………..Aron.
        …………….. Jebali.
        ….Sabbi……………….Fenger.
        ………………Kadrii.

        ?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          ………………Oliver.
          Ryan…Kasper…Tverskov…Skjelvik.
          …………JJT………..Aron.
          …………….. Jebali.
          ….Sabbi……………….Fenger.
          ………………Kadrii.

          ?
          ja det bliver højest sandsynligt start 11 mod FCM mm der kommer skader

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            ja det bliver højest sandsynligt start 11 mod FCM mm der kommer skader
            Jeg undres stadig over Fenger på kanten …
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Jeg undres stadig over Fenger på kanten …
              Tja. Han bliver jo ikke klassisk kantspiller. Han kommer stadig rigtig meget med i feltet. Men han har en rigtig god motor og kommer til at arbejde en del defensivt også.
              Pt ser jeg Lieder som en bedre 9`er end Fenger så kan godt forstå beslutningen. Og så længe han er i klubben må Fenger spille den kant for at få en masse spilletid.
              Vi skal også lige huske at hans kontrakt stadig ikke er forlænget, så spørgsmålet er jo om man så skal satse alt for meget på ham. Det er nok hønen eller ægget.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Jeg undres stadig over Fenger på kanten …
                Se på landsholdet. Både YP og MB er angribere. Det går fint i fodbold anno 2021.

                Jeg vil enormt gerne have plads til Frø på 10eren. Håber, Jebali bliver rykket op på en af de tre forreste pladser på sigt.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Se på landsholdet. Både YP og MB er angribere. Det går fint i fodbold anno 2021.

                  Jeg vil enormt gerne have plads til Frø på 10eren. Håber, Jebali bliver rykket op på en af de tre forreste pladser på sigt.
                  Så skal Frø lykkedes bedre. Sidste sæson var der laaangt mellem top præstationerne.
                  han skal finde det gamle niveau.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Så skal Frø lykkedes bedre. Sidste sæson var der laaangt mellem top præstationerne.
                    han skal finde det gamle niveau.
                    Han skulle gerne finde et helt nyt niveau.

                    Det lyder til, at han skal spille centralt. Det tror jeg er klogt. Han er den spiller i truppen med mest potentiale - sammen med OC og måske Fenger.

                    Comment

                    Working...
                    X