Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Horsens 2405.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Jeg synes han er for langsom og det offensive output er altså minimalt for ham. Jeg synes han var bedre, da han kom mere i boksen.
    Thrandarson kan slå ordentlige indlæg, der har vi ikke mange i truppen som kan det.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Men flot afsked til Oliver Lund. Da han blev skiftet ud. Ja han har sine blundere engang imellem som koster..

      Men hvor vil jeg dog savner hans fight, mentalitet og indstilling både på og ude for banen. Bare alle OB spillere havde samme dyder som ham

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Kommer han ikke også mere i boksen som 8'er end 6'er?
        Ikke som vi spiller nu, der virker han begrænset af at vi gerne vil have backs med frem og 3 angribere på banen. Til det er ham slet ikke chamceskabende nok og vil være bedre som flow og duelspiller på 6'eren, hvor jeg egentlig synes hans kompetencer vil gøre sig godt.
        Holder vi backs tilbage og har brede kanter, som giver 8'erne mere frihed er jeg sikker på ham og Okusun ville være gode boks til boks spillere.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Thrandarson kan slå ordentlige indlæg, der har vi ikke mange i truppen som kan det.
          Ja, det har du ret i. Men placer ham gerne et andet sted end højre kant alligevel ;-)

          Comment


            #50
            Under dagens spillerpræsentation i VIP sagde Hemmingsen følgende om Oliver Christensen:

            Vi er glade for at han er tilbage, så han skal være klar til det ene og MÅSKE det andet..
            Lød bestemt som om at de ikke havde udelukket en EM udtagelse til OC

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Under dagens spillerpræsentation i VIP sagde Hemmingsen følgende om Oliver Christensen:

              Vi er glade for at han er tilbage, så han skal være klar til det ene og MÅSKE det andet..
              Lød bestemt som om at de ikke havde udelukket en EM udtagelse til OC
              Eb havde ham ikke med blandt boblerne, men ret sikre på de 3 målmænd. Håber men tvivler.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Eb havde ham ikke med blandt boblerne, men ret sikre på de 3 målmænd. Håber men tvivler.
                Kan også være salg. Hvad ved jeg. Det var bare tydeligt at de håbede på noget andet for ham end kun U21 EM

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Kan også være salg. Hvad ved jeg. Det var bare tydeligt at de håbede på noget andet for ham end kun U21 EM
                  han skal vel næsten skydes afsted nu - eller have forlænget sin kontrakt

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    han skal vel næsten skydes afsted nu - eller have forlænget sin kontrakt
                    Tror nu sagtens man ville kunne forlænge med OC. Men så kom han også op i Top 3-4 stykker mht løn.
                    Ikke mange klubber der lige har 10-15 mill til en målmand liggende så jeg er ikke sikker på han ryger afsted

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tror nu sagtens man ville kunne forlænge med OC. Men så kom han også op i Top 3-4 stykker mht løn.
                      Ikke mange klubber der lige har 10-15 mill til en målmand liggende så jeg er ikke sikker på han ryger afsted
                      OB skal vel også snart til at lave nogle større salg - fast u21 målmand - der bør man sgu da kunne få noget mere....

                      Jeg håber da i den grad man forlænger med ham - især hvis ikke man kan få mere ved et salg

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tror nu sagtens man ville kunne forlænge med OC. Men så kom han også op i Top 3-4 stykker mht løn.
                        Ikke mange klubber der lige har 10-15 mill til en målmand liggende så jeg er ikke sikker på han ryger afsted
                        Hvis han spiller nogle helt igennem formidabel kampe til U21 EM og fører Danmark til guld så ryger han for en god pris. Hvis ikke så kommer der måske nok nogle bud men til en lavere pris så er det muligvis op til
                        klubbens ambitioner om OC vil blive eller ud på eventyr.
                        Klubbens ambitioner tror jeg også spiller ind i forhold til at lokke OC til at forlænge.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          OB skal vel også snart til at lave nogle større salg - fast u21 målmand - der bør man sgu da kunne få noget mere....

                          Jeg håber da i den grad man forlænger med ham - især hvis ikke man kan få mere ved et salg
                          I nuværende marked får de nok ikke mere.
                          Ja så skal det da være fordi DK brænder U21 slutrunden af med OC som en af de bedste, eller han kommer med til EM.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            I nuværende marked får de nok ikke mere.
                            Ja så skal det da være fordi DK brænder U21 slutrunden af med OC som en af de bedste, eller han kommer med til EM.
                            En stærk kamp mod Tyskland sammenholdt med hans gode præstationer i gruppespillet og hans generelt gode spil det sidste års tid tror jeg sagtens kunne kaste et pænt bud af sig fra en klub i Bundesligaens midt-bundregion.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              En stærk kamp mod Tyskland sammenholdt med hans gode præstationer i gruppespillet og hans generelt gode spil det sidste års tid tror jeg sagtens kunne kaste et pænt bud af sig fra en klub i Bundesligaens midt-bundregion.
                              Hvor man har fokus på redninger og fravælger klip med fødderne.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                                Hvor man har fokus på redninger og fravælger klip med fødderne.
                                Hvor han imo er blevet betydeligt bedre i løbet af de sidste to år, selvom der da stadig er enkelte svipsere udover sidelinjen i ny og næ.

                                Comment

                                Working...
                                X