Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det skyldes vel også at kampen havde samme betydning som en sommerkamp mod et af Øens hold?
    Plejer nu nok at kunne hidse mig lidt op. Der var bare flatline idag

    Comment


      #92
      [QUOTE=fmprOB;n280318]

      Plejer nu nok at kunne hidse mig lidt op. Der var bare flatline idag]

      Ja okay så var det sgu skidt i dag.
      Må nok indrømme at det her slutspil kun ville have kunnet vække følelser hvis vi havde bragt så mange unge i spil som muligt og i dag var der kun Østrøm, Fenger og H.C at glæde sig over.

      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Så fedt at Brøndby vandt. Så er de sikre på at FCK ikke indhenter dem Og forhåbentlig kan de slå FCN og endelig er mesterskabet tilbage hvor det skal..
        ..
        NÅR OB er så mega langt fra.
        Hvor er det dog patetisk, som din bif kærlighed blomstrer i takt med deres chance for mesterskab stiger. Og hvor er det dog sørgeligt du bare er nødt til at provokere dine "medfans" med din medløber kærlighed.

        Nu fik du endnu et svar på din provokation, som nok er det du er ude efter. Tillykke med det og med mesterskabet.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Hvor er det dog patetisk, som din bif kærlighed blomstrer i takt med deres chance for mesterskab stiger. Og hvor er det dog sørgeligt du bare er nødt til at provokere dine "medfans" med din medløber kærlighed.

          Nu fik du endnu et svar på din provokation, som nok er det du er ude efter. Tillykke med det og med mesterskabet.
          Enig! Det er så klamt i disse dage at se alle de BIF fans der har gemt sig væk i årevis langsomt komme ud af deres huler. Ægte medløbere. Og ja, jeg ville ønske, at det var OB, der lå i toppen. Men jeg er også stor nok til at indrømme, at en af mine største oplevelser i fodbold var, da jeg på en spansk sportsbar for mange år siden så Rudi Völler score det mål, der sendte AS Roma i finalen i UEFA-cuppen og BIF ud. Lokalet var fyldt med omtrent 50 danskere, majoriteten i BIF-trøjer. Jeg fik et par æresrunder foran storskærmen, inden jeg blev fulgt ud :)

          Comment

          Working...
          X