Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

    Det var en ringe forestilling hele vejen igennem. Så I/du er ikke gået glip af noget. OB scorede 2 mål, og var ellers elendige hele vejen igennem, dog undtagen Bernat. Han stod en god kamp.
    Så glæder mig for HC.
    Men det bliver endnu mere ærgerligt for mig at de unge ikke fik chancen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      smart at få Oliver Lund ind til TV interview - og så snakke om fremtiden...

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg syntes det generelt var 90 ringe minutter uden vilje og gejst. En meget ufortjent sejr
        Pisseærgerligt. Men de unge fik ikke chancen. De ville vel have været mere sulten. Ja, ja, men så kan vi fejre nu en udebanesejr mod mægtige Lyngby i en kamp uden betydning.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          og Hemme står og siger det var fint...hold nu op

          Comment


            #80
            Nåede at se Brøndby score mål efter 4 minutter. Det var vigtigst.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              smart at få Oliver Lund ind til TV interview - og så snakke om fremtiden...
              Ja det tænkte jeg også

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Pisseærgerligt. Men de unge fik ikke chancen. De ville vel have været mere sulten. Ja, ja, men så kan vi fejre nu en udebanesejr mod mægtige Lyngby i en kamp uden betydning.
                Jeg kan ikke huske hvornår jeg har jublet mindre over en scoring til OB end den til 2-1. Normalt går jeg helt agurk. Men når man ser Oli,AJA osv løbe rundt efter vi er sikret slukker det lidt af min gnist

                Comment


                  #83

                  Underligt kamp. Ufortjent sejr, målt efter spil og chancer. God kamp af Bernat, dejligt mål af Sabbi. Og så videre til en forhåbentlig forrygende kamp og sæsonafslutning mod Horsens.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Nåede at se Brøndby score mål efter 4 minutter. Det var vigtigst.
                    Lige nu frygter jeg at tøsen født i Århus, som beskæmmer ligaen iført en FCK trøje bliver mester.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Lige nu frygter jeg at tøsen født i Århus, som beskæmmer ligaen iført en FCK trøje bliver mester.
                      Det sker heldigvis ikke. Tre point og ni i målforskel, så ofte kan ikke engang den lille primadonna filme sig til straffe i en kamp.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #86
                        Så fedt at Brøndby vandt. Så er de sikre på at FCK ikke indhenter dem Og forhåbentlig kan de slå FCN og endelig er mesterskabet tilbage hvor det skal..
                        ..
                        NÅR OB er så mega langt fra.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Så fedt at Brøndby vandt. Så er de sikre på at FCK ikke indhenter dem Og forhåbentlig kan de slå FCN og endelig er mesterskabet tilbage hvor det skal..
                          ..
                          NÅR OB er så mega langt fra.
                          Nu stopper du simpelthen... ffs

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Så fedt at Brøndby vandt. Så er de sikre på at FCK ikke indhenter dem Og forhåbentlig kan de slå FCN og endelig er mesterskabet tilbage hvor det skal..
                            ..
                            NÅR OB er så mega langt fra.
                            Hvor er du så meget syg i hovedet at høre på. Rejs hjem til (V)Pestegnen

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg

                              Underligt kamp. Ufortjent sejr, målt efter spil og chancer. God kamp af Bernat, dejligt mål af Sabbi. Og så videre til en forhåbentlig forrygende kamp og sæsonafslutning mod Horsens.
                              Tror på en sejr men mener vi ca 0 gange har spillet en forrygende kamp mod Horsens ;-)
                              Så fedt de er ude af ligaen og gid de aldrig nogen sinde kommer op igen.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg kan ikke huske hvornår jeg har jublet mindre over en scoring til OB end den til 2-1. Normalt går jeg helt agurk. Men når man ser Oli,AJA osv løbe rundt efter vi er sikret slukker det lidt af min gnist
                                Det skyldes vel også at kampen havde samme betydning som en sommerkamp mod et af Øens hold?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X