Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    som jeg har forstået det slås han stadig med en skade / er ikke 100% ovenpå så det er derfor
    Hm. Jeg håber. Omend de konstante småskader er bekymrende, men det har vi talt så ofte om.

    Ville hade at se Frø i en anden klub.

    Comment


      #32
      2. Kamp i træk hvor O. Lund begår et straffe der ikke bliver dømt crazy nok....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #33
        Okay. Blev Lyngby ikke lige snydt for straffe der :o

        Comment


          #34
          Haha. Lund laver klokkeklart straffe og den dømmes ikke, selv med VAR. Til gengæld er Robin også langt fra niveau i dag.

          Comment


            #35
            VAR igen…

            Klart straffe.

            Comment


              #36
              og igen dyrker tv VAR og dommer - den er tjekket efter - der er ikke straffe - kom nu over det og kom videre

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                prøv lige at se den ser med Tchembe og Aron i Lyngbys felt ...Tchembe hopper selv uden at blive ramt...det er flere situationer hvor de får lov at gå til stålet...fair nok hvis det er linjen, men at han så dømmer den det på Kløve er decideret elendigt dommerarbejde
                Tja måske nogle fejl også nu hvor Lyngby blev snydt fir straffe ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  VAR igen…

                  Klart straffe.
                  Godt nok underligt der ikke blev dømt straffe, når man har set så mange små straffespark bliver dømt med VAR.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    VAR igen…

                    Klart straffe.
                    Hvis det var mere klart var dommen ændret. Det kunne dømmes. Og det kunne altså ikke dømmes.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Stærk udskiftning af MH ud med Jebali og ind med Opondo...
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        VAR igen…

                        Klart straffe.
                        Hader stadig VAR .. kæft hvor er det gennemført ringe i tæt på hver eneste kamp
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          PS: jeg er også gammel Brøndby-fan, men ikke fan af Brøndby-fans. Jeg har siden 1998 primært været OB-fan og stor fan af OB-fans, men i dag er det vigtigste, at Brøndby slår AGF - og at jeg ikke igen falder i søvn under en OB-kamp på tv.
                          Håber faktisk AGF laver samme nummer som Herning/Ikast præsterede senest da vi var i medaljeslutspillet nemlig at lade være med at spille lige så snart de ikke har noget at spille for og dermed forære modstanderen sejren
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Jeg har sukket efter noget nordisk blod på trænerbænken - ikke dansk og sket ikke fynsk. NU kommer der en. Om et år på denne tid skal det se meget anderledes ud - og med vel en håndfuld nye spillere i truppen.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Frø er igen slet ikke med i truppen.

                              Er der noget på vandrørene angående det?
                              Ja. Han er lyske skadet

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Jeg har sukket efter noget nordisk blod på trænerbænken - ikke dansk og sket ikke fynsk. NU kommer der en. Om et år på denne tid skal det se meget anderledes ud - og med vel en håndfuld nye spillere i truppen.
                                Vi får en helt sikkert en dygtig træner men du skal ikke blive skuffet hvis det eneste der er anderledes næste år er at træneren snakker svensk.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X