2. Kamp i træk hvor O. Lund begår et straffe der ikke bliver dømt crazy nok....
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
prøv lige at se den ser med Tchembe og Aron i Lyngbys felt ...Tchembe hopper selv uden at blive ramt...det er flere situationer hvor de får lov at gå til stålet...fair nok hvis det er linjen, men at han så dømmer den det på Kløve er decideret elendigt dommerarbejde
Tja måske nogle fejl også nu hvor Lyngby blev snydt fir straffe ;-)
Stærk udskiftning af MH ud med Jebali og ind med Opondo...
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
PS: jeg er også gammel Brøndby-fan, men ikke fan af Brøndby-fans. Jeg har siden 1998 primært været OB-fan og stor fan af OB-fans, men i dag er det vigtigste, at Brøndby slår AGF - og at jeg ikke igen falder i søvn under en OB-kamp på tv.
Håber faktisk AGF laver samme nummer som Herning/Ikast præsterede senest da vi var i medaljeslutspillet nemlig at lade være med at spille lige så snart de ikke har noget at spille for og dermed forære modstanderen sejren
Jeg har sukket efter noget nordisk blod på trænerbænken - ikke dansk og sket ikke fynsk. NU kommer der en. Om et år på denne tid skal det se meget anderledes ud - og med vel en håndfuld nye spillere i truppen.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Jeg har sukket efter noget nordisk blod på trænerbænken - ikke dansk og sket ikke fynsk. NU kommer der en. Om et år på denne tid skal det se meget anderledes ud - og med vel en håndfuld nye spillere i truppen.
Vi får en helt sikkert en dygtig træner men du skal ikke blive skuffet hvis det eneste der er anderledes næste år er at træneren snakker svensk.
Comment