Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    jeg har aldrig været fortaler for at MH bare skulle stille med et helt U hold - for så ender det bare med en dårlig oplevelse - men at der ikke kan blive et par pladser i truppen fatter jeg intet af - og slet ikke når der er spillere vi ved ikke skal være her næste sæson i truppen.
    Selvfølgelig skal man gå efter en sejr - men hvorfor have Oliver Lund med når nu man ikke forlænger med ham - få da en af de unge med i truppen. Og hvad med Sveinn - han skal vel også videre...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Alm kommer til at gøre helt ligesom de forrige trænere har gjort plus/minus nogle få procenter. Han kommer til at arbejde under et benhårdt resultatpres fra start af, og så vælger man som oftest dem der har prøvet det før og føles mere sikre. Klubben har allerede proklameret at næste sæson: "på mange måder bliver uforglemmelig for alle stribede hjerter". Det lyder ikke som en udviklingssæson med en 8. plads, hvor Brems, Vestergaard, Østrøm, Ibrahimagic osv. bliver kørt i stilling til større roller og der bliver testet ting af.

      Alm bliver også solgt som en mand der kan levere: "medaljer, pokaltitler og deltagelse i europæisk fodbold". Det er det OB selv hele tiden har snakket om, det er det de selv vælger at kommunikere ud nu, intet har ændret sig i den retning. Og det viser sportschefens ageren i de sidste kampe her, ham som mest af alle burde have de unge og udvikling for øje, med al tydelighed.
      Tror aldrig det bliver sådan i en klub som OB. Man laver ikke lige en udviklingssæson. Talenterne skal selv være gode nok for at få chancen og vise til træning de er omkring niveau med de etablere. Hemmingsens job er at gøre vejen kortere for de unge. Ikke lettere

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Ja du har sikkert ret. Jeg fornemmer også bare ledelsen fortsætter i samme rille, og ikke har indset noget som helst.
        At melde ud om en "uforglemmelig" sæson og alt det, virker jo som mere eller mindre storhedsvanvid.

        Man kunne selvfølgelig håbe, at det uforglemmelige vil være alle de nye talenter der får chancen i den kommende sæson. En indikation af et retnings skifte.

        Men det bliver jo helt afgørende, hvad hemme gør i vinduet. Hvis han stiller halvgamle, middelmådige spillere til rådighed, så bliver de sikkert også brugt. Hvis han stiller profiler og talenter til rådighed, så er alm jo nødt til at bruge det han har. Så Hemmingsen er afgørende.
        Det, jeg synes er mest kritisk, er at ALM har udtalt, at han ikke vil blande sig i transfers, men vil arbejde med de spillere, han får stillet til rådighed. Dette betyder jo, at MH og sportsudvalget skal være ansvarlige for køb og salg af spillere - det kan godt blive spændende.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          jeg har aldrig været fortaler for at MH bare skulle stille med et helt U hold - for så ender det bare med en dårlig oplevelse - men at der ikke kan blive et par pladser i truppen fatter jeg intet af - og slet ikke når der er spillere vi ved ikke skal være her næste sæson i truppen.
          Selvfølgelig skal man gå efter en sejr - men hvorfor have Oliver Lund med når nu man ikke forlænger med ham - få da en af de unge med i truppen. Og hvad med Sveinn - han skal vel også videre...
          Det virker helt tåbeligt fra min stol også. Vestergaard har vidst døjet en smule, så jeg forstår man sparer ham, så han ikke får et tilbageslag i opstarten, men at Tarik pludselig skulle ind og have minutter og nu skal ud, fordi Kløve pludselig er klar fatter jeg intet af. Så hvil dog Kløve sæsonen ud og giv Tarik værdifulde minutter. Det samme med Brems. Skjelvik har bøvlet med noget hele sæsonen. Så spar ham dog og giv Brems lidt minutter.
          Fyens mener sågar Olli kommer til at starte, fordi Skjelvik ikke trænede fuldt med. Hatten af for Olli og tak for du tog endnu en tørn, men han har altså fået langt flere minutter end han burde i en klub som OB, så giv ham nu fri til at finde noget nyt og lad os se de unge.

          Jesus det er håbløst.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Det, jeg synes er mest kritisk, er at ALM har udtalt, at han ikke vil blande sig i transfers, men vil arbejde med de spillere, han får stillet til rådighed. Dette betyder jo, at MH og sportsudvalget skal være ansvarlige for køb og salg af spillere - det kan godt blive spændende.
            ja det kan kun gå galt. Forstår simpelthen ikke at man ikke finder en dygtig erfaren mand. De rigtige tjener egen løn ind mange gange. den dårlige betyder 10 JH/MH sæsoner.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det virker helt tåbeligt fra min stol også. Vestergaard har vidst døjet en smule, så jeg forstår man sparer ham, så han ikke får et tilbageslag i opstarten, men at Tarik pludselig skulle ind og have minutter og nu skal ud, fordi Kløve pludselig er klar fatter jeg intet af. Så hvil dog Kløve sæsonen ud og giv Tarik værdifulde minutter. Det samme med Brems. Skjelvik har bøvlet med noget hele sæsonen. Så spar ham dog og giv Brems lidt minutter.
              Fyens mener sågar Olli kommer til at starte, fordi Skjelvik ikke trænede fuldt med. Hatten af for Olli og tak for du tog endnu en tørn, men han har altså fået langt flere minutter end han burde i en klub som OB, så giv ham nu fri til at finde noget nyt og lad os se de unge.

              Jesus det er håbløst.
              helt enig

              man skal selvfølgelig ikke tage de unge med hvis de går og trækkes med små skader eller ikke er ovenpå. Men det samme kunne jo netop siges om eks kløve som du nævner

              og så igen forstår jeg på ingen måde at man har spillere med som er væk om 2 kampe...om vi ender som nr 9 eller 8 er sgu lidt ligegyldigt her

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                helt enig

                man skal selvfølgelig ikke tage de unge med hvis de går og trækkes med små skader eller ikke er ovenpå. Men det samme kunne jo netop siges om eks kløve som du nævner

                og så igen forstår jeg på ingen måde at man har spillere med som er væk om 2 kampe...om vi ender som nr 9 eller 8 er sgu lidt ligegyldigt her
                Der kan godt være en forskel på nogle hundrede tusinde kroner som måske kan bruges i budgettet. Who knows.
                Men som udgangspunkt helt enig. Syntes satme det er et lidt svagt signal at sende

                Comment


                  #38
                  Det er uden tvivl næste sæsons vinduer at MH virkelig skal bedømmes på. Nu har han haft masser af muligheder for at se truppen an på nærmeste hold og ligeledes også haft mulighed for at vælge dem der skal sives fra. Så må vi se om han er i stand til at løfte opgaven, tror vi alle tvivler, men selvfølgelig håber jeg da på ham

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Der kan godt være en forskel på nogle hundrede tusinde kroner som måske kan bruges i budgettet. Who knows.
                    Men som udgangspunkt helt enig. Syntes satme det er et lidt svagt signal at sende
                    det kan godt ske der er lidt placeringspenge og penge for en sejr - og siger på ingen måde man skal smide den ved at stille med 11 uprøvede spillere - men at der ikke engang kunne bliver plads til et par stykker i truppen - det er sgu svagt.

                    Østrøm mener jeg ikke længere tæller med i det regnskab - kan så håbe han kunne få lov at spille sin foretrukne position i det mindste - men mon ikke han ryger på backen og Lund i midten....giver jo ingen mening

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      det kan godt ske der er lidt placeringspenge og penge for en sejr - og siger på ingen måde man skal smide den ved at stille med 11 uprøvede spillere - men at der ikke engang kunne bliver plads til et par stykker i truppen - det er sgu svagt.

                      Østrøm mener jeg ikke længere tæller med i det regnskab - kan så håbe han kunne få lov at spille sin foretrukne position i det mindste - men mon ikke han ryger på backen og Lund i midten....giver jo ingen mening
                      Hvis KL er klar er Oli nok med for at gardere på VB hvor der er tvivl om Skjelvik

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Det er uden tvivl næste sæsons vinduer at MH virkelig skal bedømmes på. Nu har han haft masser af muligheder for at se truppen an på nærmeste hold og ligeledes også haft mulighed for at vælge dem der skal sives fra. Så må vi se om han er i stand til at løfte opgaven, tror vi alle tvivler, men selvfølgelig håber jeg da på ham
                        jeg har meget lidt tiltro til ham. - Men nu må vi se

                        er dog lidt bekymret over hvordan klubben skal tegnes udaftil - det er på ingen måde MHs styrke og efter hvad der bliver fortalt om vores nye svensker så er det vidst heller ikke lige der han excellerer.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det virker helt tåbeligt fra min stol også. Vestergaard har vidst døjet en smule, så jeg forstår man sparer ham, så han ikke får et tilbageslag i opstarten, men at Tarik pludselig skulle ind og have minutter og nu skal ud, fordi Kløve pludselig er klar fatter jeg intet af. Så hvil dog Kløve sæsonen ud og giv Tarik værdifulde minutter. Det samme med Brems. Skjelvik har bøvlet med noget hele sæsonen. Så spar ham dog og giv Brems lidt minutter.
                          Fyens mener sågar Olli kommer til at starte, fordi Skjelvik ikke trænede fuldt med. Hatten af for Olli og tak for du tog endnu en tørn, men han har altså fået langt flere minutter end han burde i en klub som OB, så giv ham nu fri til at finde noget nyt og lad os se de unge.

                          Jesus det er håbløst.
                          Helt enig.

                          Jeg kan ikke forestille mig anden grund, end at hemme ikke vil/tør satse på unge spillere. Det er jo rimelig konsekvent.
                          Han spillede jo selv til han var 37. Måske det har gjort noget ved hans holdning.
                          Men jeg kan mærke, at det irriterer mig, fordi det virker meningsløst at lade f.eks. oli Lund spille fast.

                          Jeg kan umuligt forestille mig, at man vil på nogen måde vil satse på Tarik eller brems i næste sæson.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Der kan godt være en forskel på nogle hundrede tusinde kroner som måske kan bruges i budgettet. Who knows.
                            Men som udgangspunkt helt enig. Syntes satme det er et lidt svagt signal at sende
                            Nu er det er ja ikke ensbetydende med at tabe hvis vi bruger de unge. Sidste sæson var det "de unge" som reddede os. Og hvis det skulle gå galt så skal man se det som en investering i fremtiden.
                            Det går vel mere om man tænker fremadrettet eller om man holder det med "business like usual".
                            ​​​
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Helt enig.

                              Jeg kan ikke forestille mig anden grund, end at hemme ikke vil/tør satse på unge spillere. Det er jo rimelig konsekvent.
                              Han spillede jo selv til han var 37. Måske det har gjort noget ved hans holdning.
                              Men jeg kan mærke, at det irriterer mig, fordi det virker meningsløst at lade f.eks. oli Lund spille fast.

                              Jeg kan umuligt forestille mig, at man vil på nogen måde vil satse på Tarik eller brems i næste sæson.
                              Så har de vel enten slettet den idé om at bygge på unge talenter i strategien eller Hemme skulle hellere læse en gang mere hvad de har skrevet tilsammen.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                                Så slutter sæsonen med 2 træningskampe ganske som forventet. Så gider vi altså ikke se Oliver Lund og AJA spille mere. :-)
                                Som jeg skrev inden det her taberslutspil startede så var det en helt unik chance vi stod overfor med 10 træningskampe mod ligeværdige modstandere, det ville give os alle muligheder for at prøve de unge af på en scene som ville give meget mere end en sommerkamp mod Ubberud. So far har vi nu spillet 8 af de 10 træningskampe uden at blive ret neget klogere på de unge bortset fra Østrøm som takket være belejlige skader heldigvis har fået en del spilletid.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X