DN vil være et dårligt match for retningen i OB. Og det vil givetvis blive magtkampe mellem ham og BW om magten over truppen. Jeg tvivler ret meget på han vil indordne sig under en power boss som BW. Sekundært tvivler jeg også på BW vil have sådan en type ond. Han er en ret fantasiløs taktikker og vi har mindst et par stykker i klubben allerede, som er foran ham både i spillerudvikling og taktisk forståelse. Så meget hellere Hjortebjerg. David Nielsen kan opildne et hold til at kæmpe, som en rigtig dygtig assistent også formår. Men hans evner, når den plan ikke skaber resultater, er for dårlige til at kunne løfte OB.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Andreas Alm
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Okay, vildt.
Hvis den holder stik, må man godt nok sige Bjørn har forstået, at noget er galt, og han vil IKKE rykke ned.
Det trøster mig at vi har en mand spidsen som ikke lukker øjnene og tænker det går nok.
Lad os se hvad der sker
Men det er en rigtig god kontakt jeg har der skrev det til mig her i eftermiddags ud af den blå luft. Han har før haft ret om flere ting(mest uden for OB regi) da han mest færdes i agentkredse og i en anden dansk klub. Men jeg stoler 110% på ham. Han siger at det kommer fra mere end 1 person og det er idag at han har hørt det.
Så vi må se. Men afløseren burde være klar. Han hedder Frank Hjortebjerg. Jeg er helt tosset med den måde han træner og kommunikerer på
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg er også selv spændt på om den holder stik. For jeg ved godt at man stikker snuden frem med sådan et rygte og hvis det ikke holder stik så mister man lidt “kredit” uden dog at der går “svinet” i det
Men det er en rigtig god kontakt jeg har der skrev det til mig her i eftermiddags ud af den blå luft. Han har før haft ret om flere ting(mest uden for OB regi) da han mest færdes i agentkredse og i en anden dansk klub. Men jeg stoler 110% på ham. Han siger at det kommer fra mere end 1 person og det er idag at han har hørt det.
Så vi må se. Men afløseren burde være klar. Han hedder Frank Hjortebjerg. Jeg er helt tosset med den måde han træner og kommunikerer på
Jeg vil også varmt anbefale Frank Hjortebjerg. Har lidt kendskab til ham fra hans tid i en anden odenseansk klub. Han er yderst dygtig og sympatisk.
Men er han klar til så presset en stilling?
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
-
Jeg er også selv spændt på om den holder stik. For jeg ved godt at man stikker snuden frem med sådan et rygte og hvis det ikke holder stik så mister man lidt “kredit” uden dog at der går “svinet” i det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Jeg tror sgu næppe du, af alle personer herinde, mister kredit...
Jeg vil også varmt anbefale Frank Hjortebjerg. Har lidt kendskab til ham fra hans tid i en anden odenseansk klub. Han er yderst dygtig og sympatisk.
Men er han klar til så presset en stilling?
MvH ChrisOB
Godt spørgsmål. Jeg ved det ikke. Men jeg føler mig overbevist om at vi i Hjortebjerg har en kommende toptræner og at vi nok skal værdsætte ham længst muligt da han med tiden 100% vil få tilbud fra højere hylder. Måske også fra DBU
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Spændende og tak fordi du deler den. Frank H. vil også være fint med mig. Men jeg har altså et håb om at vi henter Bo Henriksen så Frank H. kan fortsætte som assistent nogle år mere . Jeg synes Bo Henriksen er en fantastisk træner både taktisk og hans mandskabsbehandling er i en klasse for sig. Og så taler han også samme sprog som Tonni Hermansen.
Bo Henriksen? Jeg er, som med David Nielsen, i tvivl om det faglige niveau.
På sigt håber jeg på FH, men det er måske et år eller to for tidligt aktuelt?
Comment
-
Spændende og tak fordi du deler den. Frank H. vil også være fint med mig. Men jeg har altså et håb om at vi henter Bo Henriksen så Frank H. kan fortsætte som assistent nogle år mere . Jeg synes Bo Henriksen er en fantastisk træner både taktisk og hans mandskabsbehandling er i en klasse for sig. Og så taler han også samme sprog som Tonni Hermansen.
Men er sikker på at de fleste ville elske ham pga den person han er
Jeg tror dog han holder en lille pause og ryger direkte ind som kommentator igen. Enten for Viasat eller Tv2
Hjortebjerg som El Presidenté. Ja tak
- Likes 2
Comment
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg har stor tiltro til FH, men der altså stor forskel på at være assisterende træner og på at være cheftræner. Som jeg har forstået rollefordelingen pt. er det FH der er ansvarlig for de fleste træningsøvelser og udførelsen af dem, og Alm der har et mere overordnet ansvar for udvikling af spilsystemer og taktiske oplæg. Det vil vel betyde rolleskift for FH hvis han skal være "chefen for det hele" sandsynligvis med en ny assistent som så skal overtage hans nuværende jobbeskrivelse. Bo er vel kendt for hans mandskabspleje med "kærlighed og tillid til alle " hvor han ofte har haft held med at løfte spillere der måske hænger med næbet som jeg tror er tilfældet i OB pt, men jeg har svært ved at se Bo i vores 4-2-3-1 en superoffensiv tilgang. Så jeg tror jeg vælger at have tillid til FH kan løfte opgaven så godt som BH kan, så hvis BW vurdere det er løsningen på kvalerne så er det nok den bedste løsning for OB. Iøvrigt taler FH samme dejlige sprog som både Tonny og Bo.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlægKan kun tilslutte mig “rygtet”. Hørte at Alm var dead man walking allerede i fredags. Rygtet kommer en i ledelsen i Dalum fodboldafdeling som åbenbart har lidt kendskab til miljøet i Odense….
Comment
-
Alligevel vildt hvis det er kommet så bredt ud allerede. Hmm. Vi ser nok inden for den næste uge om det passer
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
I fald Alm fyres, håber jeg, BW kigger indad. Han er lige så meget til eksamen. Han siger de rigtige ting, men har har ikke hentet én eneste spiller, der for alvor kan gøre en forskel.
JH og MH havde fået klø for sådan et transfervindue. Vi har lades os dupere af ord og attitude indtil videre.
- Likes 1
Comment
-
that guy had issues.
Jeg er bare glad for du deler, når du har noget.
Frank H kunne være spændende, uden jeg lige har fingeren på pulsen.
Jeg er bare urolig over, at det heller ikke var denne træner der var den rigtige. Jeg tænker, hvorfor skulle det så være den næste.
Comment
Comment