Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle-OB 14.05.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Fantastisk sofa-træner kommentar. Frø er ingen Fenger, men han har en god motor og en fysik som lige præcis er grunden til at han umiddelbart har været langt tættere på et egentligt gennembrud i OB end talenter som Eske og Greve. Han har været uheldig i foråret hvor han også får en knock-out mod FCM der holder ham ude, og så virker det meget som om at der er nogle ting uden for fodboldbanen som hæmmer ham. Jeg kan sagtens forestille mig at kemien ikke er der med Hemme, men lad os nu se hvad der sker når/hvis vi får en ny og kompetent træner der har evnerne og de menneskelige egenskaber til at klemme de ekstra procenter ud af Frø - han er med afstand den offensiv spiller i truppen der har det største potentiale og ham skal vi simpelthen have til at fungere.
    Jeg er helt enig i din vurdering af Frø, og jeg håber så meget, at OB finder en empatisk træner, som forstår, at alle spillere er mentalt forskellige, og skal behandles individuelt for at performe optimalt. Jeg tror bestemt, at der i OB`s trup er flere end Frø, der har brug for en sportschef og træner med denne egenskab.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Jeg er meget enig. Vil dog tilføje at jeg synes JJ har spillet under niveau i laang tid. Jeg har ellers tidligere været stor fortaler for ham, men jeg begynder at tvivle på om han er god nok. Han er jo denne her "Pirlo-agtige" sekser, som skal ligge dybt og slå se lange gyldne afleveringer. I går synes jeg bare man så mange eksempler på at han simpelthen ikke fylder nok i de defensive kontraer - der var ved at koste adskillige gange. Jeg føler klart det er den plads vi burde satse hårdest på at finde en klassespiller, tror der ville kunne løfte hele holdet. Gerne en ordentlig makker! Prøv at tænk en fysisk monstermidtbane med Aron, Okusun og endnu et bæst på den defensive midtbane - kunne være vanvid
      Det er en gammel nyhed at JJ er for klejn. Gad godt vi hentede de Brian Steen-typer, der gjorde OB til dem de andre var bange for i 90’erne.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment

      Working...
      X