Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle-OB 14.05.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Det burde være udelukkende Jebali og Frø der skal spille pladsen som 10'er. Kløve bør være reserve til samtlige midtbanepladser, men kun tredjevalg til 10'eren
    Mjaeh. Tror den optimale hedder Aron bag Kløve og Okusun og så Jebali forrest. Må bare sige at Aron er, mod mine forventninger, vores bedste 6'er. JJT er for svingende og laver for mange fejl generelt. Han bliver aldrig top 6 spiller.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

      Mjaeh. Tror den optimale hedder Aron bag Kløve og Okusun og så Jebali forrest. Må bare sige at Aron er, mod mine forventninger, vores bedste 6'er. JJT er for svingende og laver for mange fejl generelt. Han bliver aldrig top 6 spiller.
      Syntes ikke Aron er 6`er. Han er boks til boks 8`er

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Syntes ikke Aron er 6`er. Han er boks til boks 8`er
        Skulle lige til at skrive det samme. Ville være synd at smide Aron på 6'eren.

        Comment


          Vanvittig underholdende kamp i dag.

          Negativt. Lund laver bare de her målgivende fejl, alt for tit. Elsker hans indstilling, men ikke hans bundniveau. Mande' skal også gøre mere ved målet, den var ikke gået ind på Ollie. Bernat skal spille den, før Mande'. Ærgeligt vi ikke holder liv i EU drømmen.

          Positivt. ELSKER vi spiller med diamant på midten. Der er masser af spilmuligheder og det hele virker dynamisk og organisk. og ikke låst af systemet.
          Jørgen viser flotte raids og bedre indlæg, Thrandor viser klassen imellem felterne med at vildt fremadrettet drive med bolden. Jebali virker fedt på den offensive midtbane, og så elsker jeg bare Bashkim! For første gang i mange år er vi reelt begyndt at spille med indlæg og er farlige på dem.

          Med de ultra positive briller kan man godt se denne her opstilling blive krydret med en tilbagevendt Ollie og en ekstra midterforsvar og måske ligefrem en tankcenterforward, og så kunne man drømme om reelle fremskridt. Forza OB.

          Comment


            Hvor er det forøvrigt mystisk, at MH bliver ved med OL i midterforsvaret og RØ på backen. OL kan bidrage med betydelig mere offensivt end hvad RØ har vist (på trods af dennes fine teknik) og RØ må alt andet lige være mindre af en tikkende bombe at have rendende i midterforsvaret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
              Vanvittig underholdende kamp i dag.

              Negativt. Lund laver bare de her målgivende fejl, alt for tit. Elsker hans indstilling, men ikke hans bundniveau. Mande' skal også gøre mere ved målet, den var ikke gået ind på Ollie. Bernat skal spille den, før Mande'. Ærgeligt vi ikke holder liv i EU drømmen.

              Positivt. ELSKER vi spiller med diamant på midten. Der er masser af spilmuligheder og det hele virker dynamisk og organisk. og ikke låst af systemet.
              Jørgen viser flotte raids og bedre indlæg, Thrandor viser klassen imellem felterne med at vildt fremadrettet drive med bolden. Jebali virker fedt på den offensive midtbane, og så elsker jeg bare Bashkim! For første gang i mange år er vi reelt begyndt at spille med indlæg og er farlige på dem.

              Med de ultra positive briller kan man godt se denne her opstilling blive krydret med en tilbagevendt Ollie og en ekstra midterforsvar og måske ligefrem en tankcenterforward, og så kunne man drømme om reelle fremskridt. Forza OB.
              Spillestilen har helt sikkert potentiale. Der er satme gang i den. Men hvor ser vi dog skidt ud defensivt efter et par skader. Oli og Mandé har bare ikke niveauet.
              Jeg ser hellere en klasse højreback og så lade Østrøm slås med Tverskov og KL om spilletid

              Jeg frygter dog at Tverskov er fortid til sommer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Nu spillede vi flere gange en ret flot første halvleg med aggressivt udtryk og højt press. Troede det var taktisk oplagt at vi stod dybere mod AaB og Lyngby i anden halvleg og skiftede til en midtbane- og forvarspress fordi vi var foran. Men i dag var det ja det samme, selvom vi var bagud efter 45': en første halvleg med højt press og godt genpress men i anden var vores presspil så meget dårligere. Hvorfor? Der virkerede uorganiseret og uden linje eller plan hvor vi løb efter bolden i anden halvleg, der manglede bare det fælles sammenspil om at lukke afleveringsveje og presse den boldbesiddelse modspiller. Det var i store dele kun en "vi løber efter bolden" i sted af et struktureret presspil. Mangler der energien? Kondition? Hvad er der at vi får så forskellige præstationer, også i hensigt af taktiskt niveau og spilidé under én kamp?
                Der er generelt for mange af vore spillere, som ikke rammer niveau igen i dag. Tidligere i denne tråd er nævnt følgende : JJT, OL, Mande`, Østrøm og Jebali.
                Jeppe T, Jørgen S, Okosun, Aron T, Fenger og Bash spiller vel en godkendt kamp. Af indskifterne spiller Sabbi igen skidt og Bernat fremragende. Opondo og Gudjohnson uden for vurdering.
                Med 5 fra startelveren og en indskifter under niveau er det svært at vinde kampe selv i nedrykningsspillet. Der ligger et kæmpe oprydningsarbejde foran den sportslige ledelse og den nye træner, hvis OB skal drømme om Top 6 i fremtiden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Spillestilen har helt sikkert potentiale. Der er satme gang i den. Men hvor ser vi dog skidt ud defensivt efter et par skader. Oli og Mandé har bare ikke niveauet.
                  Jeg ser hellere en klasse højreback og så lade Østrøm slås med Tverskov og KL om spilletid

                  Jeg frygter dog at Tverskov er fortid til sommer
                  Enig - Vi mangler en driftsikker højreback. Ja, OB uden Tverskov er lige nu en lidt hård tanke, men jeg tror ikke har ryger inden for den nærmeste fremtid.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Hvor er det forøvrigt mystisk, at MH bliver ved med OL i midterforsvaret og RØ på backen. OL kan bidrage med betydelig mere offensivt end hvad RØ har vist (på trods af dennes fine teknik) og RØ må alt andet lige være mindre af en tikkende bombe at have rendende i midterforsvaret.
                    Mit ydmyge gæt er at det er en fysisk vurdering, og det faktum at OL er bedre i hovedspillet end Østrøm som måske gør udslaget i fht. hvem der spiller i cf.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han må jo bare udvikle sig. Hvor svært kan det lige være at ligge denne del til sit spil. Burde være noget af det nemmeste ift andre facetter i spillet. Hvis han ikke har dette i sit spil har han vel heller ikke noget at gøre i udlandet
                      Fantastisk sofa-træner kommentar. Frø er ingen Fenger, men han har en god motor og en fysik som lige præcis er grunden til at han umiddelbart har været langt tættere på et egentligt gennembrud i OB end talenter som Eske og Greve. Han har været uheldig i foråret hvor han også får en knock-out mod FCM der holder ham ude, og så virker det meget som om at der er nogle ting uden for fodboldbanen som hæmmer ham. Jeg kan sagtens forestille mig at kemien ikke er der med Hemme, men lad os nu se hvad der sker når/hvis vi får en ny og kompetent træner der har evnerne og de menneskelige egenskaber til at klemme de ekstra procenter ud af Frø - han er med afstand den offensiv spiller i truppen der har det største potentiale og ham skal vi simpelthen have til at fungere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Mit ydmyge gæt er at det er en fysisk vurdering, og det faktum at OL er bedre i hovedspillet end Østrøm som måske gør udslaget i fht. hvem der spiller i cf.
                        Det kan du sagtens have ret i, men det er jo ikke ligefrem fordi Vejle spillede med store boksspillere, i hvert fald indtil Faghir blev skiftet ind. Synes stadig det ville have givet så meget mere mening at få OLs dynamik ud på backen i en kamp, hvor der var masser af plads til indlæg fra kanterne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det kan du sagtens have ret i, men det er jo ikke ligefrem fordi Vejle spillede med store boksspillere, i hvert fald indtil Faghir blev skiftet ind. Synes stadig det ville have givet så meget mere mening at få OLs dynamik ud på backen i en kamp, hvor der var masser af plads til indlæg fra kanterne.
                          Det kan du så sagtens have ret i, og jeg er ikke uenig. Slet ikke set i bakspejlet når VBs første mål vel egentlig starter med at OL falder i bolden, men det er jo fortid nu og ingen aner om Østrøm også havde gjort det.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Fantastisk sofa-træner kommentar. Frø er ingen Fenger, men han har en god motor og en fysik som lige præcis er grunden til at han umiddelbart har været langt tættere på et egentligt gennembrud i OB end talenter som Eske og Greve. Han har været uheldig i foråret hvor han også får en knock-out mod FCM der holder ham ude, og så virker det meget som om at der er nogle ting uden for fodboldbanen som hæmmer ham. Jeg kan sagtens forestille mig at kemien ikke er der med Hemme, men lad os nu se hvad der sker når/hvis vi får en ny og kompetent træner der har evnerne og de menneskelige egenskaber til at klemme de ekstra procenter ud af Frø - han er med afstand den offensiv spiller i truppen der har det største potentiale og ham skal vi simpelthen have til at fungere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
                              Vanvittig underholdende kamp i dag.

                              Negativt. Lund laver bare de her målgivende fejl, alt for tit. Elsker hans indstilling, men ikke hans bundniveau. Mande' skal også gøre mere ved målet, den var ikke gået ind på Ollie. Bernat skal spille den, før Mande'. Ærgeligt vi ikke holder liv i EU drømmen.

                              Positivt. ELSKER vi spiller med diamant på midten. Der er masser af spilmuligheder og det hele virker dynamisk og organisk. og ikke låst af systemet.
                              Jørgen viser flotte raids og bedre indlæg, Thrandor viser klassen imellem felterne med at vildt fremadrettet drive med bolden. Jebali virker fedt på den offensive midtbane, og så elsker jeg bare Bashkim! For første gang i mange år er vi reelt begyndt at spille med indlæg og er farlige på dem.

                              Med de ultra positive briller kan man godt se denne her opstilling blive krydret med en tilbagevendt Ollie og en ekstra midterforsvar og måske ligefrem en tankcenterforward, og så kunne man drømme om reelle fremskridt. Forza OB.
                              Jeg er meget enig. Vil dog tilføje at jeg synes JJ har spillet under niveau i laang tid. Jeg har ellers tidligere været stor fortaler for ham, men jeg begynder at tvivle på om han er god nok. Han er jo denne her "Pirlo-agtige" sekser, som skal ligge dybt og slå se lange gyldne afleveringer. I går synes jeg bare man så mange eksempler på at han simpelthen ikke fylder nok i de defensive kontraer - der var ved at koste adskillige gange. Jeg føler klart det er den plads vi burde satse hårdest på at finde en klassespiller, tror der ville kunne løfte hele holdet. Gerne en ordentlig makker! Prøv at tænk en fysisk monstermidtbane med Aron, Okusun og endnu et bæst på den defensive midtbane - kunne være vanvid

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Jeg er meget enig. Vil dog tilføje at jeg synes JJ har spillet under niveau i laang tid. Jeg har ellers tidligere været stor fortaler for ham, men jeg begynder at tvivle på om han er god nok. Han er jo denne her "Pirlo-agtige" sekser, som skal ligge dybt og slå se lange gyldne afleveringer. I går synes jeg bare man så mange eksempler på at han simpelthen ikke fylder nok i de defensive kontraer - der var ved at koste adskillige gange. Jeg føler klart det er den plads vi burde satse hårdest på at finde en klassespiller, tror der ville kunne løfte hele holdet. Gerne en ordentlig makker! Prøv at tænk en fysisk monstermidtbane med Aron, Okusun og endnu et bæst på den defensive midtbane - kunne være vanvid
                                Synes godt nok det er at stramme den at sige JJ spiller under niveau..
                                Og lige den del du beskriver i dit indlæg, der føler jeg JJ har lagt ret meget på det seneste stykke tid.
                                Når vi spiller med en midtbane med Ayo, Aron, JJ så føler burde JJ være den der bliver bedømt mindst på det defensive.
                                Som jeg så kampen igår så var den overvejende grund til vi fik så meget plads på kanterne, at JJ er så skarp til at smide præcise afleveringer op igennem kæderne. Det tvang Vejle til at forsvare smalt for at Jebali og Kadrii ikke kunne vende med bolden på den sidste tredjedel af banen.
                                Det optimale ville jo være at få en Zeca type ind på den 6'er, men nægter bare at tro at vi som klub kan tiltrække en sådan type
                                ​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X