Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle-OB 14.05.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Endnu en håbløs og uskarp kamp fra Jebali.
    Det var ikke en af hans gode kampe i dag, på trods af at han skabte 1-1 målet. Bortset fra dét, et enkelt frispark han trak, og hans sidste hæderlige skud, så var det under-middel fra ham i dag. Det var fortjent nok, at han og JJT blev skiftet ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Åh, han har så meget potentiale. Han bliver i mine øjne også brugt forkert. Han skal spille centralt.

      Håber, han formår at vende det. Virker til, han hænger lidt med hovedet.
      Det håber også.
      Og håber vi ikke undgår at bruge ham fordi han er på vej videre. Frø er ja en lidt speciel fyr og kan god forestille mig at det passer ikke så ret tilsammen med en gammeldags type som Hemmingsen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
        Mande er udskiftet med knæ problemer.
        HC skal da 100% bare være vores andenmålmand efter Oliver Christensen fra nu af. Så han kan køres i stilling til at overtage når OC sælges.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
          Mit had/kærlighedsforhold til Oliver Lund er så mærkeligt. Han laver én kæmpe fejl som koster en scoring og laver også et vanvittigt klodset straffespark som så heldigvis ikke bliver dømt, men alligevel kan jeg ikke lade vær med at holde af manden

          Helt, helt enig.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
            Mit had/kærlighedsforhold til Oliver Lund er så mærkeligt. Han laver én kæmpe fejl som koster en scoring og laver også et vanvittigt klodset straffespark som så heldigvis ikke bliver dømt, men alligevel kan jeg ikke lade vær med at holde af manden
            Følelser smøgelser... Den mand skal væk fra OB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              HC skal da 100% bare være vores andenmålmand efter Oliver Christensen fra nu af. Så han kan køres i stilling til at overtage når OC sælges.
              fuldstændigt. Selv om jeg holder af Mandes humør og loyale attitude.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                Mit had/kærlighedsforhold til Oliver Lund er så mærkeligt. Han laver én kæmpe fejl som koster en scoring og laver også et vanvittigt klodset straffespark som så heldigvis ikke bliver dømt, men alligevel kan jeg ikke lade vær med at holde af manden
                Det er vel bare den middelmådighed hele OB er gennemsyret af som du er blevet inficeret af. Oliver Lund, AJA og Jebali er bare indbegrebet af dette, men de er ikke de eneste. De to første har for store mangler fodboldmæssigt og Jebali simpelthen fordi han er indbegrebet af uskarphed.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Så skal han finde lidt fart og noget kvalitet i sit presspil. Så kan han spille Jebalis plads i diamanten
                  Han er ikke en oplagt presspiller, enig. Når han er god, så kan han bare noget, som ingen af de andre kan.

                  Og så har jeg et blødt punkt for ham

                  Comment


                    Nu spillede vi flere gange en ret flot første halvleg med aggressivt udtryk og højt press. Troede det var taktisk oplagt at vi stod dybere mod AaB og Lyngby i anden halvleg og skiftede til en midtbane- og forvarspress fordi vi var foran. Men i dag var det ja det samme, selvom vi var bagud efter 45': en første halvleg med højt press og godt genpress men i anden var vores presspil så meget dårligere. Hvorfor? Der virkerede uorganiseret og uden linje eller plan hvor vi løb efter bolden i anden halvleg, der manglede bare det fælles sammenspil om at lukke afleveringsveje og presse den boldbesiddelse modspiller. Det var i store dele kun en "vi løber efter bolden" i sted af et struktureret presspil. Mangler der energien? Kondition? Hvad er der at vi får så forskellige præstationer, også i hensigt af taktiskt niveau og spilidé under én kamp?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Han er ikke en oplagt presspiller, enig. Når han er god, så kan han bare noget, som ingen af de andre kan.

                      Og så har jeg et blødt punkt for ham
                      Jo jo. Men han får det svært i dette system.. Kløve banker også på til den plads

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jo jo. Men han får det svært i dette system.. Kløve banker også på til den plads
                        Jeg er desværre enig. Frygter, han skal videre, men håber han kan rummes her. Jeg ser ham jo som det største talent i truppen - sammen med OC.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Jeg er desværre enig. Frygter, han skal videre, men håber han kan rummes her. Jeg ser ham jo som det største talent i truppen - sammen med OC.
                          Det burde være udelukkende Jebali og Frø der skal spille pladsen som 10'er. Kløve bør være reserve til samtlige midtbanepladser, men kun tredjevalg til 10'eren

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Jeg er desværre enig. Frygter, han skal videre, men håber han kan rummes her. Jeg ser ham jo som det største talent i truppen - sammen med OC.
                            Han må jo bare udvikle sig. Hvor svært kan det lige være at ligge denne del til sit spil. Burde være noget af det nemmeste ift andre facetter i spillet. Hvis han ikke har dette i sit spil har han vel heller ikke noget at gøre i udlandet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han må jo bare udvikle sig. Hvor svært kan det lige være at ligge denne del til sit spil. Burde være noget af det nemmeste ift andre facetter i spillet. Hvis han ikke har dette i sit spil har han vel heller ikke noget at gøre i udlandet
                              Der er massere af spillere, der ikke er de dygtigste presspillere, men har andre evner, der gør, at de får en mere end godkendt karriere alligevel. Ville simpelthen være ubærligt, hvis vi ikke formår at få forløst hans helt åbenlyse talent. Hvis han spillede i FCN er jeg slet ikke i tvivl om, at han ville være en profil og i spil til et stort salg på nuværende tidspunkt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Han må jo bare udvikle sig. Hvor svært kan det lige være at ligge denne del til sit spil. Burde være noget af det nemmeste ift andre facetter i spillet. Hvis han ikke har dette i sit spil har han vel heller ikke noget at gøre i udlandet
                                Der er mange 10ere, som aldrig får lagt den del til deres spil. Det er nok prisen for deres dygtighed med bolden.

                                Jeg mener, den pris er værd at betale.

                                Jeg ville hade at se Frø i en anden klub.

                                Men jeg forstår, hvad du mener. Og jeg anerkender at Frø er svær at passe ind for tiden.

                                Comment

                                Working...
                                X