Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle-OB 14.05.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sabbi er for ubegavet en fodboldspiller. Fatter ikke den dyre signing.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      Klogt professionelt frispark af Østrøm
      Den wrestling-teknik lærte ham vel fra Olli, men Østrøm bruger den langt klogere... :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Sabbi er for ubegavet en fodboldspiller. Fatter ikke den dyre signing.
        Pivringe og hvis vi kan få bare tæt på kronerne hjem i dette vindue, så skal vi sælge uden at blinke...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Hvis vi taber eller spiller uafgjort giver en øl når vi ses på stadion, hvis vi vinder giver du, o.k.?
          Lad os møde under hjemmebaneoprakten 2021/2022. :-)
          Det bliver første mulighed for mig at komme på stadion igen. Bliver ikke færdigvaccineret tidligt nok om at komme til Fyn pinse, desværre
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Lad os møde under hjemmebaneoprakten 2021/2022. :-)
            Det bliver første mulighed for mig at komme på stadion igen. Bliver ikke færdigvaccineret tidligt nok om at komme til Fyn pinse, desværre
            aftale

            Comment


              4 kampe mod vejle og 1 point....siger vel alt der er at sige om OBs sæson

              syntes indsatsen var fin i dag - der blev kæmpet, men godt nok også mange fejl

              kom nu med den strategi og ny træner og få rettet fokus mod den nye sæson 20/21 er ovre

              Comment


                Tverskov ærlig efter kampen og sagde noget i retning af “vi lavede stadig mange fejl, og de var tættere på 3-1 indtil de udlignede”

                Comment


                  Jeg havde kun mulighed for at se kampen ekstremt sporadisk. Fint udtryk i det jeg så.

                  Var Frø ikke med i truppen overhovedet? Jeg er ekstremt ærgerlig over, at det ser ud til, at han er kørt ud på et sidespor.

                  Comment


                    Med Kasper og OC idag havde vi nok vundet denne kamp. Men hvor var det dog lækkert at se Bernat

                    thrandarson var rigtig god i 2. Halvleg og Østrøm spillede sig ok op. Vil 1000 gange se ham fejle lidt end Oli Lund

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Gudjohnsen ind for Jebali.
                      Endnu en håbløs og uskarp kamp fra Jebali.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Jeg havde kun mulighed for at se kampen ekstremt sporadisk. Fint udtryk i det jeg så.

                        Var Frø ikke med i truppen overhovedet? Jeg er ekstremt ærgerlig over, at det ser ud til, at han er kørt ud på et sidespor.
                        Nej han er ude pt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Endnu en håbløs og uskarp kamp fra Jebali.
                          Man kan vel sige at han i disse dage ikke rhammer dahen...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Nej han er ude pt
                            Åh, han har så meget potentiale. Han bliver i mine øjne også brugt forkert. Han skal spille centralt.

                            Håber, han formår at vende det. Virker til, han hænger lidt med hovedet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Åh, han har så meget potentiale. Han bliver i mine øjne også brugt forkert. Han skal spille centralt.

                              Håber, han formår at vende det. Virker til, han hænger lidt med hovedet.
                              Så skal han finde lidt fart og noget kvalitet i sit presspil. Så kan han spille Jebalis plads i diamanten

                              Comment


                                Mit had/kærlighedsforhold til Oliver Lund er så mærkeligt. Han laver én kæmpe fejl som koster en scoring og laver også et vanvittigt klodset straffespark som så heldigvis ikke bliver dømt, men alligevel kan jeg ikke lade vær med at holde af manden

                                Comment

                                Working...
                                X