Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AaB 7.5.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Fantastisk at slutte halvlegen af på et mål. Vel nok den bedste halveg OB har spillet i ja evigheder

    Comment


      #47
      Yes...vigtigt!

      Comment


        #48
        Længe siden OB har spillet sådan en halvleg. Klasse. Bare for få mål, men sikke en underholdning.

        Comment


          #49
          flot 1 halvleg - eneste der rigtigt er at klage over er at vi ikke har scoret mere. Og VAR - hvordan var der ikke straffe der? Forstår ikke hvorfor dommeren ikke skulle ud og se på den.

          Jebali er ikke frontangriber - har set rigtigt godt ud at han er rykket lidt ned. Og syntes både ham og fenger har leveret en rigtig god indsats. Men det har hele holdet sådan set - god indstilling.

          Lækkert at se - 45 min mere af det tak

          Comment


            #50


            Jeg plejer at falde i søvn. Slet ikke i dag..
            .
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #51
              Hvad skulle vi gøre uden bash. En angriber der kan sparke bolden i kassen.
              Og så endda med OB følelser.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                flot 1 halvleg - eneste der rigtigt er at klage over er at vi ikke har scoret mere. Og VAR - hvordan var der ikke straffe der? Forstår ikke hvorfor dommeren ikke skulle ud og se på den.

                Jebali er ikke frontangriber - har set rigtigt godt ud at han er rykket lidt ned. Og syntes både ham og fenger har leveret en rigtig god indsats. Men det har hele holdet sådan set - god indstilling.

                Lækkert at se - 45 min mere af det tak
                Jebali skal have nogle at spille og i dag overstråler han Lukas, og er igen vores klart bedste mand, blandt mange gode præstationer.

                Comment


                  #53
                  Klasse første halvleg. Det er en fornøjelse i dag. Bashkim kommer med hver kamp ham spiller mere i omdrejninger. Og hvad glæder mig om vores unge!!! Max med en fantastisk indsats er med i meget i offensiven og viser virkelig vilde tilbageløb! Og Robin: bare klasse! God placeringsspil, god øje og læsning af spillet, duelstærk, afleveringssikker og præsent i offensiven!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Jebali skal have nogle at spille og i dag overstråler han Lukas, og er igen vores klart bedste mand, blandt mange gode præstationer.
                    Det er sjældent du roser nogen eller noget, men jeg skal love for jebali er undtagelsen

                    Comment


                      #55
                      Hold kæft hvor spiller Aron virkelig godt i dag. Han har 2 sidste fod på 3-4 af de store chancer.

                      Endelig spiller vi sådan som jeg forventer det hold skal kunne. Nu skal arbejdet gøres færdigt.

                      Comment


                        #56
                        Bedste udtryk i årevis - måske BIF-kampen om 3. pladsen var på samme niveau.
                        Måske kan MH alligevel få noget fight ind i gutterne?

                        Comment


                          #57
                          Wow, hvad for en energi udladning i förste halvleg. Fortsaet i samme stil, gutter.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Utroligt Vi ikke får det straffe....
                            Ja, noget af en blunder de tog sig i VAR vognen. Lad os håbe, det ikke bliver kampafgørende...:
                            https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...e-straffespark

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Det er sjældent du roser nogen eller noget, men jeg skal love for jebali er undtagelsen
                              Helt forkert, men der er desværre mest at være utilfreds med når man i 90% af årene ender under budget, og når man indkøber mandags tilbud i stedet for at have en plan og linje.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Helt forkert, men der er desværre mest at være utilfreds med når man i 90% af årene ender under budget, og når man indkøber mandags tilbud i stedet for at have en plan og linje.
                                Hvad med Østrøms indsats i dag?

                                Comment

                                Working...
                                X