Fantastisk at slutte halvlegen af på et mål. Vel nok den bedste halveg OB har spillet i ja evigheder
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-AaB 7.5.21
Collapse
X
-
flot 1 halvleg - eneste der rigtigt er at klage over er at vi ikke har scoret mere. Og VAR - hvordan var der ikke straffe der? Forstår ikke hvorfor dommeren ikke skulle ud og se på den.
Jebali er ikke frontangriber - har set rigtigt godt ud at han er rykket lidt ned. Og syntes både ham og fenger har leveret en rigtig god indsats. Men det har hele holdet sådan set - god indstilling.
Lækkert at se - 45 min mere af det tak
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægflot 1 halvleg - eneste der rigtigt er at klage over er at vi ikke har scoret mere. Og VAR - hvordan var der ikke straffe der? Forstår ikke hvorfor dommeren ikke skulle ud og se på den.
Jebali er ikke frontangriber - har set rigtigt godt ud at han er rykket lidt ned. Og syntes både ham og fenger har leveret en rigtig god indsats. Men det har hele holdet sådan set - god indstilling.
Lækkert at se - 45 min mere af det tak
- Likes 1
Comment
-
Klasse første halvleg. Det er en fornøjelse i dag. Bashkim kommer med hver kamp ham spiller mere i omdrejninger. Og hvad glæder mig om vores unge!!! Max med en fantastisk indsats er med i meget i offensiven og viser virkelig vilde tilbageløb! Og Robin: bare klasse! God placeringsspil, god øje og læsning af spillet, duelstærk, afleveringssikker og præsent i offensiven!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægUtroligt Vi ikke får det straffe....
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...e-straffespark
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Det er sjældent du roser nogen eller noget, men jeg skal love for jebali er undtagelsen
Comment
Comment