Fantastisk at slutte halvlegen af på et mål. Vel nok den bedste halveg OB har spillet i ja evigheder

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Kamptråd OB-AaB 7.5.21

Collapse

X
- 

flot 1 halvleg - eneste der rigtigt er at klage over er at vi ikke har scoret mere. Og VAR - hvordan var der ikke straffe der? Forstår ikke hvorfor dommeren ikke skulle ud og se på den.

Jebali er ikke frontangriber - har set rigtigt godt ud at han er rykket lidt ned. Og syntes både ham og fenger har leveret en rigtig god indsats. Men det har hele holdet sådan set - god indstilling.

Lækkert at se - 45 min mere af det tak
 - Likes 2
 Comment
- 

Jebali skal have nogle at spille og i dag overstråler han Lukas, og er igen vores klart bedste mand, blandt mange gode præstationer.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægflot 1 halvleg - eneste der rigtigt er at klage over er at vi ikke har scoret mere. Og VAR - hvordan var der ikke straffe der? Forstår ikke hvorfor dommeren ikke skulle ud og se på den.

Jebali er ikke frontangriber - har set rigtigt godt ud at han er rykket lidt ned. Og syntes både ham og fenger har leveret en rigtig god indsats. Men det har hele holdet sådan set - god indstilling.

Lækkert at se - 45 min mere af det tak

- Likes 1
 Comment
- 

Klasse første halvleg. Det er en fornøjelse i dag. Bashkim kommer med hver kamp ham spiller mere i omdrejninger. Og hvad glæder mig om vores unge!!! Max med en fantastisk indsats er med i meget i offensiven og viser virkelig vilde tilbageløb! Og Robin: bare klasse! God placeringsspil, god øje og læsning af spillet, duelstærk, afleveringssikker og præsent i offensiven!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
 - Norbert Elgert -

Comment
- 

Ja, noget af en blunder de tog sig i VAR vognen. Lad os håbe, det ikke bliver kampafgørende...:Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægUtroligt Vi ikke får det straffe.... 
 https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...e-straffespark

Comment
- 

Helt forkert, men der er desværre mest at være utilfreds med når man i 90% af årene ender under budget, og når man indkøber mandags tilbud i stedet for at have en plan og linje.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
 Det er sjældent du roser nogen eller noget, men jeg skal love for jebali er undtagelsen 
 Comment

Comment