Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 7.5.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Sådan KMP

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/strib-...ne-paa-fredag/

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Arh sabbi synes jeg faktisk er på sin plads. Han har trængt til det. Især hvis vi skal spille 3-5-2. Gad dog godt se Frøkjær på en af 8'er pladserne
      Jeg er egentlig heller ikke så meget imod Sabbi får en pause eller Frø for den sags skyld. Det jeg er imod er at der veksles så meget i higen efter at finde noget der virker i stedet for at få noget kontinuitet ind.
      Frø og sabbi er nok i top 5 over spillere med højeste topniveau i truppen, ligesom de er ligeså langt nede på bundnivesu-fronten. Det virker bare ikke til de spillere gør en forskel når de får 15-20 min. De skal starte inde og ind i et flow og når deres afløsere heller ikke ligefrem går ud og præsterer så vi er ved at tabe kæben, så forstår jeg ikke de skal ofres til fordel for mystiske dispositioner som Fenger på kant, Aron som kant eller okosun som defensiv midtbanespiller.
      Ingen er selvskrevet, men nu er det efterhånden flere kampe man har forsøgt en masse ting uden det bliver specielt meget bedre, og Frø/Sabbi ser ikke ud til at få chancen for at få det vendt

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Jeg er egentlig heller ikke så meget imod Sabbi får en pause eller Frø for den sags skyld. Det jeg er imod er at der veksles så meget i higen efter at finde noget der virker i stedet for at få noget kontinuitet ind.
        Frø og sabbi er nok i top 5 over spillere med højeste topniveau i truppen, ligesom de er ligeså langt nede på bundnivesu-fronten. Det virker bare ikke til de spillere gør en forskel når de får 15-20 min. De skal starte inde og ind i et flow og når deres afløsere heller ikke ligefrem går ud og præsterer så vi er ved at tabe kæben, så forstår jeg ikke de skal ofres til fordel for mystiske dispositioner som Fenger på kant, Aron som kant eller okosun som defensiv midtbanespiller.
        Ingen er selvskrevet, men nu er det efterhånden flere kampe man har forsøgt en masse ting uden det bliver specielt meget bedre, og Frø/Sabbi ser ikke ud til at få chancen for at få det vendt
        Jeg er helt enig i, at der bliver rokeret konstant for at finde noget der virker. Og netop derfor (blandt andet) er der ikke noget der virker.
        tror bare de to er typer, som er gode at spille på et vinderhold. Eller et hold med bare en lille smule succes. I kampe hvor man kan tage en lille chance.
        i vores kommende kamp bør vi have fokus på at få lukket ned for nedrykning, og der er det bare risikabelt med disse spillere.
        men igen, håber på Frøkjær som 8 i en 5 mands midtbane. Der vil hans spil måske ikke være helt så risikabelt, men samtidig vil han kunne præge offensiven.

        Og jo, en eller flere er altid selvskrevet i OB. For tiden er det Jebali, selvom han har ramadan.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Jeg er helt enig i, at der bliver rokeret konstant for at finde noget der virker. Og netop derfor (blandt andet) er der ikke noget der virker.
          tror bare de to er typer, som er gode at spille på et vinderhold. Eller et hold med bare en lille smule succes. I kampe hvor man kan tage en lille chance.
          i vores kommende kamp bør vi have fokus på at få lukket ned for nedrykning, og der er det bare risikabelt med disse spillere.
          men igen, håber på Frøkjær som 8 i en 5 mands midtbane. Der vil hans spil måske ikke være helt så risikabelt, men samtidig vil han kunne præge offensiven.

          Og jo, en eller flere er altid selvskrevet i OB. For tiden er det Jebali, selvom han har ramadan.
          Det er klart at trænerne bruger Jebali. Han løber meget, fighter og er teknisk vores bedste spiller. Så tænk hvad det bliver til når han ikke er fastende.

          Comment


            #20
            Ifølge Nordjyske har AaB alle mand i fuld træning og klar til kamp. Det kan man godt misunde dem lidt i disse tider.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Jeg er helt enig i, at der bliver rokeret konstant for at finde noget der virker. Og netop derfor (blandt andet) er der ikke noget der virker.
              tror bare de to er typer, som er gode at spille på et vinderhold. Eller et hold med bare en lille smule succes. I kampe hvor man kan tage en lille chance.
              i vores kommende kamp bør vi have fokus på at få lukket ned for nedrykning, og der er det bare risikabelt med disse spillere.
              men igen, håber på Frøkjær som 8 i en 5 mands midtbane. Der vil hans spil måske ikke være helt så risikabelt, men samtidig vil han kunne præge offensiven.

              Og jo, en eller flere er altid selvskrevet i OB. For tiden er det Jebali, selvom han har ramadan.
              Helt enig med Frø. Som holdet er skruet sammen lige nu, så ligner det at det bedst passer til en 3-5-2. Her kunne jeg godt tænke mig at se Frø centralt foran JJT og Aron som to 6'ere. På den måde frigiver man lidt defensive pligter til ham og så har vi tre midtbanespillere centralt som er gode venner med bolden.
              ​​​​​​Af alle de ting som er prøvet af er det mig en gåde den ikke er forsøgt endnu.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Helt enig med Frø. Som holdet er skruet sammen lige nu, så ligner det at det bedst passer til en 3-5-2. Her kunne jeg godt tænke mig at se Frø centralt foran JJT og Aron som to 6'ere. På den måde frigiver man lidt defensive pligter til ham og så har vi tre midtbanespillere centralt som er gode venner med bolden.
                ​​​​​​Af alle de ting som er prøvet af er det mig en gåde den ikke er forsøgt endnu.
                Enig. At få Frø igang og gøre ham til et offensivt omdrejningspunkt burde være nr. 1 på listen. Den midtbane du beskriver og så med Bash og Jebali på toppen tror jeg godt kunne være interessant.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Enig. At få Frø igang og gøre ham til et offensivt omdrejningspunkt burde være nr. 1 på listen. Den midtbane du beskriver og så med Bash og Jebali på toppen tror jeg godt kunne være interessant.
                  Enig

                  OC

                  Vestergaard - Tverskov - Kasper

                  Robin - JJ - Aron - Jørgen

                  Frø

                  Bash - Jebali
                  Hvis Kasper er ude så ind med Khemdee

                  Comment


                    #24
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-maaske-klar

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Enig

                      OC

                      Vestergaard - Tverskov - Kasper

                      Robin - JJ - Aron - Jørgen

                      Frø

                      Bash - Jebali
                      Hvis Kasper er ude så ind med Khemdee
                      Er C. Vestergaard klar?
                      siden 1887

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Enig

                        OC

                        Vestergaard - Tverskov - Kasper

                        Robin - JJ - Aron - Jørgen

                        Frø

                        Bash - Jebali
                        Hvis Kasper er ude så ind med Khemdee
                        Den køber jeg gerne!

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Enig

                          OC

                          Vestergaard - Tverskov - Kasper

                          Robin - JJ - Aron - Jørgen

                          Frø

                          Bash - Jebali
                          Hvis Kasper er ude så ind med Khemdee
                          Vi er endnu ikke fuldstændigt sikret i hensigt af nedrykningsfare. Så vil gerne se Olli Lund som wingback på banen. Der skal slås i morgen og vi ved at vi får fight, erfaring og den rigtige mentalitet på banen med ham.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Vi er endnu ikke fuldstændigt sikret i hensigt af nedrykningsfare. Så vil gerne se Olli Lund som wingback på banen. Der skal slås i morgen og vi ved at vi får fight, erfaring og den rigtige mentalitet på banen med ham.
                            Hvis Vestergaard er ude, så kunne det evt. være:

                            OC

                            Robin - Tverskov - Kasper/Khemdee

                            Oli - JJ - Aron - Jørgen

                            Frø

                            Bash - Jebali
                            kan så se at Aron først lige er kommet tilbage, så kan godt være vi bliver nødt til at se Okosun på midt i stedet
                            Last edited by Bobolarsen; 06-05-2021, 17:12.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Hvis Vestergaard er ude, så kunne det evt. være:

                              OC

                              Robin - Tverskov - Kasper/Khemdee

                              Oli - JJ - Aron - Jørgen

                              Frø

                              Bash - Jebali
                              kan så se at Aron først lige er kommet tilbage, så kan godt være vi bliver nødt til at se Okosun på midt i stedet
                              Det ser fint ud. :-)
                              Men det vigtigste er vel at Hemmingsen ikke fortsætter med skæbne eksperimenter og sætter Max på backpositionen igen eller Hyllegaard bliver pludselig vores nye 6er... ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Det er klart at trænerne bruger Jebali. Han løber meget, fighter og er teknisk vores bedste spiller. Så tænk hvad det bliver til når han ikke er fastende.
                                Ja, man må bare sige han bliver brugt. Der er ikke så meget at diskutere. Og hvem er jeg (Eller du) til at skulle være klogere end den som er ansat som træner i OB.
                                Men nu er det jo isoleret set ikke en kvalitet at løbe meget. Ej heller at være teknisk stærk, hvis det bliver ved det teoretiske.

                                man kunne også sige han er ekstremt langsomt, skidt på låget, skal bruge nogle chancer før han sparker den ind, ofte en hindring for hurtige offensive kombinationer og udfordret i at fungere i det fællesskab et fodboldhold er.

                                Comment

                                Working...
                                X