Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 7.5.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-AaB 7.5.21

    Flere AaB-spiller tvivlsom. Så er vi ikke de eneste som er skaderamt:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...overbelastning
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    AaB har lucas A - vi har jebali ufarlig, sååå.. Håber på vi kommer ud med en god attitude og måske kan hive et point.

    Er sgu ærlig talt ved at være lidt metaltræt af denne sæson. Håbet herfra er mest at vi bliver reddet og det snart.

    Så kan vi få vores længe ventede strategi og ny træner på plads.

    Comment


      #3
      Jeg har ikke set en kamp siden stadion lukkede ned igen - få nu bare den sæson overstået...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Jeg har ikke set en kamp siden stadion lukkede ned igen - få nu bare den sæson overstået...
        Sæsonen er overstået ;-)
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Motivationen skal være at vi kan redde os. Lyngby ser færdige ud, så de kan snildt miste point og så kan vi forhåbentlig sikre os endeligt og få fremlagt den her strategi, som sandsynligvis bliver en øm kop te, men i hvert fald bliver noget vi kan måle på og tage med i diskussionerne når vi formentlig også fremadrettet bliver inviteret til diverse fanmøder osv. Lige nu trænger vi til der sker noget og det håber jeg i den grad klubben er klar over. Det som foregår lige nu virker som en ulmene vulkan, hvor noget revolutionerende skal på banen, hvis ikke utilfredsheden ikke bare breder sig hos os fans, men klubben internt også snart slår revner.
          Aab-kampen kan i hvert fald blive interessant, fordi de har kvaliteten til på deres gode dage at splitte os ad, og så kan balladen for alvor starte, hvis vi sættes på plads hjemme med tilskuere i ryggen

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Sæsonen er overstået ;-)
            Måske, men det er ikke ovre før den fede dame synger...at OB bliver i superliga. Med den resultathøst vi præsterer, er intet overstået i min verden.

            Og tænk sig at det er Lyngby endnu større elendig, der skal redde os fra vores elendighed. Suk.

            Comment


              #7
              Med mindre at de kan åbne op for flere sektioner på 3F eller udebaneafsnittet ser det ud til at der snart er “udsolgt” til fredagens kamp

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Måske, men det er ikke ovre før den fede dame synger...at OB bliver i superliga. Med den resultathøst vi præsterer, er intet overstået i min verden.

                Og tænk sig at det er Lyngby endnu større elendig, der skal redde os fra vores elendighed. Suk.
                Det er sandt. Men begge hold har hentet 5 point i nedrykningsspillet, så statestikken peger i den rigtige retning med 4 kampe tilbage.

                Comment


                  #9
                  Khemdee ser ud til at få chancen igen fra start. Aron ligner også en mand der er kommet sig og glider direkte ind, da Kløve og Drachmann fortsat er ude. Fortsat mange skader, men ikke plads til Frøkjær og Sabbi. Det vil jeg som Henrik Clausen udtalte i SFÅ kalde bemærkelsesværdigt.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Khemdee ser ud til at få chancen igen fra start. Aron ligner også en mand der er kommet sig og glider direkte ind, da Kløve og Drachmann fortsat er ude. Fortsat mange skader, men ikke plads til Frøkjær og Sabbi. Det vil jeg som Henrik Clausen udtalte i SFÅ kalde bemærkelsesværdigt.
                    Arh sabbi synes jeg faktisk er på sin plads. Han har trængt til det. Især hvis vi skal spille 3-5-2. Gad dog godt se Frøkjær på en af 8'er pladserne

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Arh sabbi synes jeg faktisk er på sin plads. Han har trængt til det. Især hvis vi skal spille 3-5-2. Gad dog godt se Frøkjær på en af 8'er pladserne
                      Hellere Frø end Upundu

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hellere Frø end Upundu
                        Normalt er jeg helt enig med dig, men.
                        Frø kan få alt den spilletid han vil, så snart vi er sikret. Lige nu har vi ikke brug for at alle hans aktioner, ender med et boldtab pga. driblinger eller fjollede stikninger. Opondo er bedre for os lige nu. Vi skal spille efter at holde nullet og skrabe de point sammen, som det nu giver.
                        Når vi er reddet, kan vi begynde at "træne" igen og spille Frøkjær, Sabbi osv. i form.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                          Normalt er jeg helt enig med dig, men.
                          Frø kan få alt den spilletid han vil, så snart vi er sikret. Lige nu har vi ikke brug for at alle hans aktioner, ender med et boldtab pga. driblinger eller fjollede stikninger. Opondo er bedre for os lige nu. Vi skal spille efter at holde nullet og skrabe de point sammen, som det nu giver.
                          Når vi er reddet, kan vi begynde at "træne" igen og spille Frøkjær, Sabbi osv. i form.
                          Helt uenig. OPONDO er virkelig et fejlcast, der valgte GF endnu engang rigtigt.
                          Og jeg bedømmer ham ikke på hans junior clearing i Haderslev.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                            Normalt er jeg helt enig med dig, men.
                            Frø kan få alt den spilletid han vil, så snart vi er sikret. Lige nu har vi ikke brug for at alle hans aktioner, ender med et boldtab pga. driblinger eller fjollede stikninger. Opondo er bedre for os lige nu. Vi skal spille efter at holde nullet og skrabe de point sammen, som det nu giver.
                            Når vi er reddet, kan vi begynde at "træne" igen og spille Frøkjær, Sabbi osv. i form.
                            Opondo giver os INTET. Han er total anonym og spiller alibifodbold. Og hans clearing pisser mig stadig af.

                            En kamp som Aab er netop en kamp hvor Frø kan shine lidt. Ja han taber bolden noglegange. Men nævn mig 1 gang i mands minde hvor det har kostet?
                            Men man kan selvfølgelig også håbe på at Fenger får chancen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Opondo giver os INTET. Han er total anonym og spiller alibifodbold. Og hans clearing pisser mig stadig af.

                              En kamp som Aab er netop en kamp hvor Frø kan shine lidt. Ja han taber bolden noglegange. Men nævn mig 1 gang i mands minde hvor det har kostet?
                              Men man kan selvfølgelig også håbe på at Fenger får chancen
                              Opondo er længder bedre til at erobre bolde en Frøkjær. Står bedre defensivt og presser bedre. Ja, offensivt er han ofte ligegyldig, enig, det er bare ikke det jeg lige nu synes der bør betyde noget.

                              Frøkjær har ikke direkte kostet, men han har smidt hjernedødt mange angreb væk ved at forsøge at spille alt for ambitiøst. Han er genial, når det kører for ham. Men de sidste mange gange, har han ødelagt meget mere end han har skabt, selvom jeg synes jeg så lidt fremgang i hans indhop mod Sønderjyske.

                              Jeg ser helst at vi går på banen efter at forsvare det point vi starter med, så længe nedrykning er et tema. Når det er overstået, så håber jeg på masser af spilletid til Hyldegaard, Frøkjær og Sabbi som retteligt er langt væk fra starteren pt. Østrøm og Fenger selvfølgelig også.

                              Derudover håber jeg ligeledes på mindst mulige minutter til Oliver Lund, Lieder, AJA, Aron, Sveinn, Opondo og Okusun, som jeg egentlig ikke ønsker i klubben.

                              Comment

                              Working...
                              X