Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech's Proces

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Hold da op Nå men inden du går i spåner så lad mig minde dig om at vi allerede har skrevet med 5 spillere. Thomsen, Greve,Desler, EPJ og Lucas Jensen. Så skibet ligner ikke helt en ubåd endnu. OB er ikke en synkende skude og spillerne flygter jo ikke i et væk som du ligger op til. Truppen til næste sæson består pt af 19 spillere eksklusiv N'koum og minus alle der ikke har fået forlænget kontrakter endnu.

    Jesper Christiansen
    Mohammed Diarra
    Emil Larsen
    Martin Spelmann
    Rasmus Falk
    Darko Bodul
    Conor O’Brien
    Kasper Larsen
    Jacob Schoop
    Mads Toppel
    Azer Busuladzic
    Ari Skúlason
    Bashkim Kadrii
    Daniel Høegh
    Emil P. Jørgensen
    Mathias Greve
    Anders Thomsen
    Mikkel Desler
    Lucas Jensen

    Kunne vi ikke godt vente med at råbe ulven kommer indtil den rent faktisk er her.
    "Spændende" trup. Faktisk positivt ment. Bliver der tilført de 3-4 rigtige spillere, så har vi et kvalitetshold (ikke top 2), omvendt, sker der ikke noget videre, så er vi nedrykningsfare.

    Vi har mange dygtige spillere og mange unge talenter, men til 4 back kæden mangler to med rutine OG kvalitet. Oppe foran mangler bare noget kvalitet.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      "Spændende" trup. Faktisk positivt ment. Bliver der tilført de 3-4 rigtige spillere, så har vi et kvalitetshold (ikke top 2), omvendt, sker der ikke noget videre, så er vi nedrykningsfare.

      Vi har mange dygtige spillere og mange unge talenter, men til 4 back kæden mangler to med rutine OG kvalitet. Oppe foran mangler bare noget kvalitet.
      Direkte uenig. I bagkæden har vi 4 spillere med 2+ sæsoner erfaring i den bedste række, samt landskampe på cv'et. En 4-back kæde bestående af Diarra-KL-DH-Ari er rigtig spændende og interessant.
      Find 1-2 backup spillere og så er det mere end rigeligt. I forvejen har CoB spillet HB og vi har en EPJ på plads. Kan der findes en spiller, der kan udvikle sig på højre back og midterforsvar, samt skrives kontrakt med JBL, så er det godkendt.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        "Spændende" trup. Faktisk positivt ment. Bliver der tilført de 3-4 rigtige spillere, så har vi et kvalitetshold (ikke top 2), omvendt, sker der ikke noget videre, så er vi nedrykningsfare.

        Vi har mange dygtige spillere og mange unge talenter, men til 4 back kæden mangler to med rutine OG kvalitet. Oppe foran mangler bare noget kvalitet.
        Ja den er spændende og selvfølgelig også en del uprøvet. Der er er noget fremtid i den og selvfølgelig er der også spiller vi gerne måtte komme af med. Personligt mener jeg at vi mangler en del i angrebet men ellers er jeg pænt tilfreds.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #34
          En fornuftig ledelse, det er problemet. Ledelsen har taget så mange forkerte beslutninger inkl køb og salg. Det er den store forskel på Aab og os. De er meget klogere deroppe.
          Vi må satse på aasistentræner og sportschef. En dag får vi vel noget aktuelt at være stolte af.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Ja det kan vi. Men hvem af dem som ikke pt har fået kontrakt er det vi ikke kan undvære? Mos? AMC? Skoubo? Vadocz? Dusan? Ruud? eller JBL?

            Alt med måde ikke.
            Alt med måde, det gælder vel begge veje, negativ som positiv..?

            Det er fint nok at råbe ulven kommer, når den står i soveværelset ved siden af din seng, men derfor er det ikke overdrevet at råbe det før...

            Du skriver jo også selv at vi er der hvor der ikke er nogen vej tilbage... så hvis ikke vi må sige "ulven kommer" så vil jeg i stedet sige, at den den holder øje med os, og venter kun på vi laver et forkert træk, og SÅ kommer den...

            Mos's mål bliver da svære at undvære, ikk'..? Ruud også, selv Skoubo...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af oblisk Se indlæg
              hold da op Nå men inden du går i spåner så lad mig minde dig om at vi allerede har skrevet med 5 spillere. Thomsen, greve,desler, epj og lucas jensen. Så skibet ligner ikke helt en ubåd endnu. Ob er ikke en synkende skude og spillerne flygter jo ikke i et væk som du ligger op til. Truppen til næste sæson består pt af 19 spillere eksklusiv n'koum og minus alle der ikke har fået forlænget kontrakter endnu.

              Jesper christiansen
              mohammed diarra
              emil larsen
              martin spelmann
              rasmus falk
              darko bodul
              conor o’brien
              kasper larsen
              jacob schoop
              mads toppel
              azer busuladzic
              ari skúlason
              bashkim kadrii
              daniel høegh
              emil p. Jørgensen
              mathias greve
              anders thomsen
              mikkel desler
              lucas jensen

              kunne vi ikke godt vente med at råbe ulven kommer indtil den rent faktisk er her.
              uuuuuuuuuuuuuuuulllvvvvvvvvvvvv

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Alt med måde, det gælder vel begge veje, negativ som positiv..?

                Det er fint nok at råbe ulven kommer, når den står i soveværelset ved siden af din seng, men derfor er det ikke overdrevet at råbe det før...

                Du skriver jo også selv at vi er der hvor der ikke er nogen vej tilbage... så hvis ikke vi må sige "ulven kommer" så vil jeg i stedet sige, at den den holder øje med os, og venter kun på vi laver et forkert træk, og SÅ kommer den...

                Mos's mål bliver da svære at undvære, ikk'..? Ruud også, selv Skoubo...
                Ja alt med måde og du skriver selv at jeg jo også skriver at der ikke er nogen vej tilbage. Samtidig prøver jeg også at finde det positive. Alt med måde begge vej. Det bør vi alle kunne blive enige om. Angående Mos. Nej ham kommer vi ikke til at savne. Se igen hvor hans mål er scoret. Ruud vil blive savnet, men holdet falder og står ikke med ham. Skoubo bliver til gengæld svær at erstatte. Han er en god opspils station og fordeler boldene godt.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Alt med måde, det gælder vel begge veje, negativ som positiv..?

                  Det er fint nok at råbe ulven kommer, når den står i soveværelset ved siden af din seng, men derfor er det ikke overdrevet at råbe det før...

                  Du skriver jo også selv at vi er der hvor der ikke er nogen vej tilbage... så hvis ikke vi må sige "ulven kommer" så vil jeg i stedet sige, at den den holder øje med os, og venter kun på vi laver et forkert træk, og SÅ kommer den...

                  Mos's mål bliver da svære at undvære, ikk'..? Ruud også, selv Skoubo...
                  Helt enig. Og når man har brugt 2 år på at snakke kontinuitet så kan vi vidst starte forfra med dette

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    En fornuftig ledelse, det er problemet. Ledelsen har taget så mange forkerte beslutninger inkl køb og salg. Det er den store forskel på Aab og os. De er meget klogere deroppe.
                    Vi må satse på aasistentræner og sportschef. En dag får vi vel noget aktuelt at være stolte af.
                    Har JH ikke gjort sig fortjent til lidt kredit med hans transfers pt?
                    Ari, Azer, Mos og Spelmann har da været gode signings/lejeaftaler
                    selv JBL uden han dog har slået igennem. COB fik vi også brug for til sidst og han kunne komme til at spille en rolle næste år tror jeg.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Hvornår var det, OB sidst stod overfor en kæmpe udrensning i truppen? 2 sæsoner siden? 3 sæsoner siden? I ved - der, hvor vi alle ville have Utaka, DD, Traore osv osv osv smidt på porten. Derefter blev der talt kontinuitet, og NU skulle det være - NU skulle OB have de spillere, der kunne/ville blive i klubben....

                      Nu står OB der igen. En masse spillere ser ud til at forsvinde. Flere spillere taler om, at det er tiden at komme videre - nogle har allerede valgt at skulle videre (Ruud fx). Selv vores allesammens hjertebarn Falk taler om, at det snart skal være (og rent logisk med lige netop ham, skal han da videre til noget større, men...). I aftes havde Kadrii sin "stråmand" i studiet hos Canal 9 (Bairam Fetai - svoger til Kadrii), og han spåede at Kadrii havde spillet sin sidste kamp i OB.

                      En fornuftig ledelse havde set dette komme og været på forkant med den udvikling, således at man ikke IGEN står og skifter den halve startopstilling ud. Javel, der er tegnet kontrakter med 3-4 unge - men ingen forventer vel, at de går ind og tager teten fra dag 1.
                      Uanset det faktum, at jeg ikke længere synes, Troels er den rette mand på posten, så synes jeg dælme heller ikke, han får ret lette arbejdsbetingelser. Efter sommerferien risikerer han jo, at han nærmest skal starte forfra med truppen...og så er vi lige vidt.
                      Det er nok mange spillere, der nu står til at forlade klubben og det er da en stor udfordring.

                      Helt grundlæggende vil jeg dog mene, at de er svært at undgå. Man kan snakke nok så meget om kontinuitet, men i en klub som vores - i en liga som suppen - vil jeg påstå, at det er tæt på umuligt at undgå at rende ind i de her udrensninger fra tid til anden. Især med den økonomiske situation vi befinder os i.

                      Lige i dette tilfælde må det jo siges at være en ganske naturlig konsekvens af den manglende kontinuitet vi har haft i den sportslige ledelse de seneste år. Poul Hansen var i sig selv en fejl, det samme har de (alt for lange) perioder uden en egentlig sportsdirektør. Der er blevet truffet mange dårlige beslutninger.

                      Nu er Jesper Hansen så kommet til og for første gang i lang tid synes jeg der er noget fornuft i det vi foretager os på transfermarkedet (selvom jeg ikke har været vild med det hele). Udfordringen for ham har så været, at økonomien er dårlig. Vi har skulle spare på spillerbudgettet - samtidig har en meget stor del af de ressourcer været bundet op på spillere som Vadócz, Skoubo og N'Koum, der af forskellige årsager ikke har været i nærheden af at bidrage med tilsvarende på banen. Selvfølgelig har man tidligere kunne se, at vi meget nemt kunne komme til at stå i en situation som denne nu og hvis man havde haft pengene er jeg da sikker på, at man gerne ville have signet nogle flere spillere på lange kontrakter fremfor de lejeaftaler man har været tvunget til.

                      Når alt det så er sagt synes jeg problemet gøres lidt større end det er. Det er mange spillere vi står til at miste, men en stor del af dem har jo bidraget med forsvindende lidt. Jeg har også svært ved at se hvad det er vi spillemæssigt har fået opbygget som vi nu kan komme til at miste. Den undskyldning vil jeg ikke acceptere fra Bech efterfølgende.

                      Det er derimod afgørende hvor mange af vores offensive profiler (Falk, Emil og Kadrii) vi sælger. Jeg har svært ved at se os sælge alle tre, men hvis vi sælger mere end en er det klart, at vi skal være dygtige til at finde en erstatning ellers kan det blive svært.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Ja alt med måde og du skriver selv at jeg jo også skriver at der ikke er nogen vej tilbage. Samtidig prøver jeg også at finde det positive. Alt med måde begge vej. Det bør vi alle kunne blive enige om. Angående Mos. Nej ham kommer vi ikke til at savne. Se igen hvor hans mål er scoret. Ruud vil blive savnet, men holdet falder og står ikke med ham. Skoubo bliver til gengæld svær at erstatte. Han er en god opspils station og fordeler boldene godt.
                        Lige præcis, og når man står med ryggen mod muren, så nytter det ikke noget bare at tage skyklapper på, og så ellers trøste sig med at der er tilknyttet en flok teenagere til holdet, så det går nok...

                        JEG kommer til at savne hans mål, og hvis der ikke er, eller kommer en anden der laver dem, så bliver jeg nok ikke den eneste... og jeg er i øvrigt ligeglad med hvordan de er scoret, de tæller alligevel, og kan ikke undværes...

                        Emils flotte, men ikke point givende mål vs. Mos enkle, men point givende mål... Jeg ved da godt hvad jeg ville vælge...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Lige præcis, og når man står med ryggen mod muren, så nytter det ikke noget bare at tage skyklapper på, og så ellers trøste sig med at der er tilknyttet en flok teenagere til holdet, så det går nok...

                          JEG kommer til at savne hans mål, og hvis der ikke er, eller kommer en anden der laver dem, så bliver jeg nok ikke den eneste... og jeg er i øvrigt ligeglad med hvordan de er scoret, de tæller alligevel, og kan ikke undværes...

                          Emils flotte, men ikke point givende mål vs. Mos enkle, men point givende mål... Jeg ved da godt hvad jeg ville vælge...
                          Som kommentatorerne sagde i går, så ville vi kun have haft 2 point færre uden Mos' 9 mål. Og mon ikke en anden angriber havde prikket et par stykker ind hvis han havde fået Mos' spilletid.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Mos's mål bliver da svære at undvære, ikk'..? Ruud også, selv Skoubo...
                            Njoeh - fjerner vi hans mål har vi 2 point mindre...

                            Comment


                              #44
                              Det var dog en uhyrer forsimplet opstilling af 12 måneders leje ophold! I så fald bør det jo ikke være er problem at stille med 10 mand..

                              Comment


                                #45
                                Fair nok, jeg var for hurtigt ude, det er er kun 2 point... men dog stadig mere end Emils, hvis jeg lige skal prøve at redde den lidt igen...

                                Pointen var bare, at "tap-ins" betyder lige så meget som de flotte mål gør...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X