Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Lyngby 25.4.21
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægSet fra min stol, så var det energien, genpresset, villighed til at gå i dueller og at løbe de sure ekstra meter, der gjorde udslaget i går. Den attitude og udstråling har manglet helt vildt meget. Selvom spillet ikke kører 100%, så er det vilje og energi altså noget man kan komme langt med, især når vi møder de sløje hold i bunden.
Det var en fornøjelse at se, særligt i 1. halvleg, og så må det spillemæssige aftryk komme med en ny træner og hans idéer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Selvfølgelig er vores spil og især opbygningsspil stadig ret limiteret og langt fra det holdet viste i sæsonens optaktskamp mod FCK. Men de "ret tilfældige" mål ser ikke som helt så tilfældigt. Sådan chancer/scoringer er ja resultat af at presse og stresse modstanderen permanent som vi gjorde i første halvleg.
- Likes 3
Comment
-
Der er et interview på bold med Hemmingsen efter Lyngby kampen.
Der bliver spurgt Gør det jeres proces med at finde en ny træner nemmere, at i nu er otte point foran?
- Otte point er jo rigtig fint og mere end fem, så det giver os jo en eller anden tro på, at vi er i det felt, og der kan vi godt gøre noget. Så det tager lidt af toppen, syntes jeg.
What the fuck er det manden siger
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægDer er et interview på bold med Hemmingsen efter Lyngby kampen.
Der bliver spurgt Gør det jeres proces med at finde en ny træner nemmere, at i nu er otte point foran?
- Otte point er jo rigtig fint og mere end fem, så det giver os jo en eller anden tro på, at vi er i det felt, og der kan vi godt gøre noget. Så det tager lidt af toppen, syntes jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægDer er et interview på bold med Hemmingsen efter Lyngby kampen.
Og hvorfor fanden skulle det være lettere at finde en træner fordi man slår Lyngby 2-0... Jeg håber da ikke man er stoppet med at lede, bare fordi vi var lidt tæt på stregen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægHar tilskuertallet været nævnt?
Som jeg kan se det, så var der 3.960 tilskuere, men plads til 5.000.
Er der gået noget galt, eller er vi blevet så ligegyldige for vores egne fans?
Selvfølgelig siger det også noget om OB og den situation vi er i. Men det her Bund 6 slutspil er altså svært at sælge for alle
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig i at Hemmingsen får fyret nogle mærkelige sætninger afsted, men jeg synes altså også det er et tumpet spørgsmål fra journalisten eller hvad man skal kalde vedkommende.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Thjaaaa.... det er vel alt andet lige nemmere, at finde en egnet træner (og gøre processen hurtigere), hvis man er tættere på SL end 1. Division næste sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægMande og Oliver L på rundens hold i Tipsbladet.
- Likes 2
Comment
Comment