Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 25.4.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    jeg er selv slem til initialer, men fangede ikke lige hvem JJ er?
    Jack Jørgensen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Set fra min stol, så var det energien, genpresset, villighed til at gå i dueller og at løbe de sure ekstra meter, der gjorde udslaget i går. Den attitude og udstråling har manglet helt vildt meget. Selvom spillet ikke kører 100%, så er det vilje og energi altså noget man kan komme langt med, især når vi møder de sløje hold i bunden.

      Det var en fornøjelse at se, særligt i 1. halvleg, og så må det spillemæssige aftryk komme med en ny træner og hans idéer.
      Det kan måske også forklare hvorfor vi ofte (ikke altid) spiller bedst mod de bedre hold. De kampe tænder spillerne, men der ikke er samme indsats mod Vejle. Men der er ligeså mange point i at vinde over Horsens, som over FCM. Uden at jeg skal gøre mig til ekspert i Sønderjyske og Randers, så er det måske det de er bedre til end os, og derfor de kommer langt i tabellen og pokalen, selvom deres hold ikke på papiret er bedre end vores.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Selvfølgelig er vores spil og især opbygningsspil stadig ret limiteret og langt fra det holdet viste i sæsonens optaktskamp mod FCK. Men de "ret tilfældige" mål ser ikke som helt så tilfældigt. Sådan chancer/scoringer er ja resultat af at presse og stresse modstanderen permanent som vi gjorde i første halvleg.
        Det er helt sikkert. Der er klart større chancer for at vinde, når vi kan presse så aggressivt og sammentømret som vi gjorde igår og det øger også chancen for at få et straffe eller volden dumper ned til den rigtige mand, som i Kadriis tilfælde. Det glæder jeg mig også over. Jeg savner bare stadig der kommer løb omkring Jebali og Kadrii når vi kører omstillingerne. Det er en dimension som kan gøre vi også bliver giftige mod hold, som ikke inviterer til det pres som vi kunne lægge igår. Sønderjyske vil f.eks. sjældent blive fanget i samme ubalance som Lyngby og det vil kræve mere pondus at få dem åbnet end det var igår.

        Comment


          Der er et interview på bold med Hemmingsen efter Lyngby kampen.
          Der bliver spurgt Gør det jeres proces med at finde en ny træner nemmere, at i nu er otte point foran?

          -
          Otte point er jo rigtig fint og mere end fem, så det giver os jo en eller anden tro på, at vi er i det felt, og der kan vi godt gøre noget. Så det tager lidt af toppen, syntes jeg.

          What the fuck er det manden siger

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Der er et interview på bold med Hemmingsen efter Lyngby kampen.
            Der bliver spurgt Gør det jeres proces med at finde en ny træner nemmere, at i nu er otte point foran?

            -
            Otte point er jo rigtig fint og mere end fem, så det giver os jo en eller anden tro på, at vi er i det felt, og der kan vi godt gøre noget. Så det tager lidt af toppen, syntes jeg.

            What the fuck er det manden siger
            Simpelthen så pinligt.. Men hvis han bliver ved med at vinde kampe må han sige hvad han vil

            Comment


              Har tilskuertallet været nævnt?
              Som jeg kan se det, så var der 3.960 tilskuere, men plads til 5.000.
              Er der gået noget galt, eller er vi blevet så ligegyldige for vores egne fans?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Der er et interview på bold med Hemmingsen efter Lyngby kampen.
                Der bliver spurgt Gør det jeres proces med at finde en ny træner nemmere, at i nu er otte point foran?

                -
                Otte point er jo rigtig fint og mere end fem, så det giver os jo en eller anden tro på, at vi er i det felt, og der kan vi godt gøre noget. Så det tager lidt af toppen, syntes jeg.

                What the fuck er det manden siger
                "At OB efter dagenskamp rykkede længere væk fra nedrykning og tættere på 7'ende pladsen, det giver lidt tro på vi kan tillade os at kigge op i tabellen, idet presset er taget lidt af efter iaften."

                Og hvorfor fanden skulle det være lettere at finde en træner fordi man slår Lyngby 2-0... Jeg håber da ikke man er stoppet med at lede, bare fordi vi var lidt tæt på stregen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                  Har tilskuertallet været nævnt?
                  Som jeg kan se det, så var der 3.960 tilskuere, men plads til 5.000.
                  Er der gået noget galt, eller er vi blevet så ligegyldige for vores egne fans?
                  Det var 3960. Det skal siges at ingen af de andre i nedrykningsspillet heller ikke har haft udsolgt. Ikke i nærheden. Man kan faktisk sige at 3960 er “rekord” efter genåbningen. Da vi mødte Aab var der altså kun 2600 i Aalborg. Det er altså direkte pinligt. I Horsens var der under 800 i søndags.

                  Selvfølgelig siger det også noget om OB og den situation vi er i. Men det her Bund 6 slutspil er altså svært at sælge for alle

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Der er et interview på bold med Hemmingsen efter Lyngby kampen.
                    Der bliver spurgt Gør det jeres proces med at finde en ny træner nemmere, at i nu er otte point foran?

                    -
                    Otte point er jo rigtig fint og mere end fem, så det giver os jo en eller anden tro på, at vi er i det felt, og der kan vi godt gøre noget. Så det tager lidt af toppen, syntes jeg.

                    What the fuck er det manden siger
                    Enig i at Hemmingsen får fyret nogle mærkelige sætninger afsted, men jeg synes altså også det er et tumpet spørgsmål fra journalisten eller hvad man skal kalde vedkommende.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Enig i at Hemmingsen får fyret nogle mærkelige sætninger afsted, men jeg synes altså også det er et tumpet spørgsmål fra journalisten eller hvad man skal kalde vedkommende.
                      Thjaaaa.... det er vel alt andet lige nemmere, at finde en egnet træner (og gøre processen hurtigere), hvis man er tættere på SL end 1. Division næste sæson.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Thjaaaa.... det er vel alt andet lige nemmere, at finde en egnet træner (og gøre processen hurtigere), hvis man er tættere på SL end 1. Division næste sæson.
                        Det har du uden tvivl ret i , men det er bare i mine øjne fjollet at spørge træneren/manageren om lige efter slutfløjt. Jeg tænker en fagligt dygtig sportsjournalist kunne have spurgt ind til nogle taktiske manøvre eller kampens forløb. Men det andet jo bare ligegyldig lalleglad "go morgen tv/se og hør" journalistik. Og Hemmingsens svar (sort snak) er lige så fint, i det tilfælde, som hvis han havde sagt "nej det ændrer ikke noget, processen er helt den samme".

                        Comment


                          Mande og Oliver L på rundens hold i Tipsbladet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                            Mande og Oliver L på rundens hold i Tipsbladet.
                            Oli er ganske fortjent. Han gjorde det sgu godt. Mandé fatter jeg intet af. Som i absolut intet. Han havde intet at lave. Jeg bliver aldrig tryg ved ham. Syntes ikke han har gode og sikre hænder

                            Comment

                            Working...
                            X