Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    “Alvorens time er nu... Slås for blå og hvid! I afgør klubbens fremtid.”
    Svært at være uenig.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

      Defensivt, men det virker fornuftigt at tage et udgangspunkt fra defensiven. Det er virkelig en bet at mangle Jørgen i en sådan formation. Jeg tror Lyngby kan få svært ved at dirke det op og 0-0 er fint for os.

      Vil dog meget hellere have Fenger eller Hyllegaard inde. Bashkim og Jebali er begge nogle som er bedre rundt om boksen end inde i den, samt de er hamrende egoistiske begge to. De 2 unge arbejder meget mere i taktikkens og skabelonernes tjeneste.
      Helt enig. Vil meget hellere se Fenger end Kadrii/Jebali. Hylle er altid giftig som indskifter, det kan Kadrii også være. Ser nok helst Fenger - Jebali

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

        Helt enig. Vil meget hellere se Fenger end Kadrii/Jebali. Hylle er altid giftig som indskifter, det kan Kadrii også være. Ser nok helst Fenger - Jebali
        Jeg vil allerhelst se Fenger og Hylde sammen, men det ved jeg godt ikke sker.
        Jeg ser hellere Bashkim end Jebali. Bashkim kan lave mål ud af ingenting og der er absolut ingen flow i vores angreb, som Jebali er mere afhængig af.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

          Helt enig. Vil meget hellere se Fenger end Kadrii/Jebali. Hylle er altid giftig som indskifter, det kan Kadrii også være. Ser nok helst Fenger - Jebali
          I givet fald må det så præciseres overfor Jebali. At hans vigtigste opgave i dag, er at komme i feltet til afslutninger. Kort sagt. Spil angriber.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Hvad står der på banneret ? Det er nok allerede blevet pillet ned.
            Så længe spillerne fik budskabet, så er budskabsbannere som disse heller ikke lavet for at de kan overleve natten over

            Comment


              #21
              Truppen:
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...e-skal-opleve/
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                ...
                Last edited by Rapand; 25-04-2021, 13:38.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                  Jeg vil allerhelst se Fenger og Hylde sammen, men det ved jeg godt ikke sker.
                  Jeg ser hellere Bashkim end Jebali. Bashkim kan lave mål ud af ingenting og der er absolut ingen flow i vores angreb, som Jebali er mere afhængig af.
                  Jeg synes det er lidt trist at se Bashkim i denne forfatning. Han klunter rundt, mister bolden for nemt og har slet ikke fundet ind i samspillet. Husker dog også sidst han var her at han startede ud uden form og flere kampe uden mål inden han pludselig blomstrede. Han skal have kampe til at finde sig selv, og selvom han ikke er god, så tror jeg spilletiden er godt givet ud på lidt længere sigt, forhåbentligt allerede i dag.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Jeg synes det er lidt trist at se Bashkim i denne forfatning. Han klunter rundt, mister bolden for nemt og har slet ikke fundet ind i samspillet. Husker dog også sidst han var her at han startede ud uden form og flere kampe uden mål inden han pludselig blomstrede. Han skal have kampe til at finde sig selv, og selvom han ikke er god, så tror jeg spilletiden er godt givet ud på lidt længere sigt, forhåbentligt allerede i dag.
                    Er meget enig, at bortset fra et superhug, så er der et stykke til at han bidrager for alvor. Ville heller ikke starte med BK. Det samme med Max (desværre), som ellers virkelig var i feltet i den første kamp, hvilket de øvrige angribere i truppen for sjældent er. Hylle har ikke overbevist mig som starter, men med Sabbi i nuværende tilstand så kunne han prøvet på højre kant.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Var det ikke også det, der var tanken, da vi blev spillet ud af brættet sidst vi mødte dem? Og det var med en ekstremt dårlig bane, hvor vores forsøg på betonbold alligevel fejlede.
                      Jo, men tænker godt det kan fungere med to teknikere som JJ og Kløve bag ham

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Jo, men tænker godt det kan fungere med to teknikere som JJ og Kløve bag ham
                        Det skal også med i billedet, at Jørgens indlæg ikke er af ret høj kvalitet og Ryan laver næsten altid cut back. Så der kommer næsten ikke noget i luften i alm. spil. I dag er det et andet setup, så må vi håber han får andet end dødbolde at leget med. Tshiembe er god i luften, men er vel 20 cm mindre end Okosun, så der må være muligheder der.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Det skal også med i billedet, at Jørgens indlæg ikke er af ret høj kvalitet og Ryan laver næsten altid cut back. Så der kommer næsten ikke noget i luften i alm. spil. I dag er det et andet setup, så må vi håber han får andet end dødbolde at leget med. Tshiembe er god i luften, men er vel 20 cm mindre end Okosun, så der må være muligheder der.
                          Enig. Oli plejer at slå mange indlæg når han spiller venstrewingback, så det kunne godt komme til gavn

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                            Jeg vil allerhelst se Fenger og Hylde sammen, men det ved jeg godt ikke sker.
                            Jeg ser hellere Bashkim end Jebali. Bashkim kan lave mål ud af ingenting og der er absolut ingen flow i vores angreb, som Jebali er mere afhængig af.
                            Jamen det gør jeg faktisk også. Tror bare ikke det sker. De var begge vigtige for præcist et år siden. Jeg forstår generelt ikke hvorfor de ikke spiller mere. Men helt totalt mega generelt, forstår jeg ikke meget når det kommer til OBs Laden og gøren

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                              Jamen det gør jeg faktisk også. Tror bare ikke det sker. De var begge vigtige for præcist et år siden. Jeg forstår generelt ikke hvorfor de ikke spiller mere. Men helt totalt mega generelt, forstår jeg ikke meget når det kommer til OBs Laden og gøren
                              Hylle har ikke grebe chancen de gange han er startet inde. Tror mere på at han skal ind når de andre er slidt.
                              Max har jeg fidus til, men ligesom Bashkim er de pt kun på 80 - 90%
                              Hvis man kan dossere dem så de er på maks i de sidste 3 kampe så har vi et godt våben der.
                              De skal begge have minutter uden at gå dybt.

                              Comment


                                #30
                                Sayouba
                                Østrøm K.Larsen Tverskov Juel

                                Kløve Okoskun JJ Og.Lund

                                Bsshkim Jebali

                                4-4-2 med Olli på midtbanen og Juel som vb? Er det en røgslør elle hvad? Kasper lige tilbage fra skade men ikke en eneste defebsivspiller på bænken. Så vi kun kan rykke Olli tilbage hvis nogen går i stykker eller Kasper er ikke god for 90 minutter.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X