Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB - Lyngby

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...pillere-mod-ob

    Det skal vi kunne udnytte.
    Last edited by sinus; 25-04-2021, 08:28.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    #2
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Vi mangler selv Drachmann, Aron og sandsynligvis også Ryan, men har dog KL med igen. Fyens mener vi skifter til en 3-5-2

    Mande
    KL JT AJA
    ​​​​RÖ JJT AO TK OL
    BK IJ

    Bash er dog også tvivlsom og erstattes af Sabbi, hvis han ikke består dagens test inden kamp.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Vi mangler selv Drachmann, Aron og sandsynligvis også Ryan, men har dog KL med igen. Fyens mener vi skifter til en 3-5-2

      Mande
      KL JT AJA
      ​​​​RÖ JJT AO TK OL
      BK IJ

      Bash er dog også tvivlsom og erstattes af Sabbi, hvis han ikke består dagens test inden kamp.
      Jeg ved godt at Jørgen er ude, men både Ryan og Jørgen er bedst i 3 mandsforsvar, da ingen af dem ee fantastiske til at forsvar. De har deres force i dynamiske rush.
      Generelt skyldes vores krise, at vores bagkæde er overvurderet.
      Ryan er en skygge af gamle Ryan. Kl er vores næstbedst CFer, men er i virkeligheden mest en god backup.
      Aja og OL er begge under superliga standard og Jørgen kan ikke dække op og har langsom returløb, men han løber godt den anden vej.
      Jeg er også nervøs, men mand for mand er vi befre end Lyngby, men de har typer som Emil Nielsen og Gytkær som giver alt.

      Comment


        #4
        Når Lyngby spiller godt, har vi ikke en chance. Holdet får meget brug for den 12. spiller - publikum - hvis der skal point på kontoen.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Vi mangler selv Drachmann, Aron og sandsynligvis også Ryan, men har dog KL med igen. Fyens mener vi skifter til en 3-5-2

          Mande
          KL JT AJA
          ​​​​RÖ JJT AO TK OL
          BK IJ

          Bash er dog også tvivlsom og erstattes af Sabbi, hvis han ikke består dagens test inden kamp.
          Tja, man prøver da en anden formation. Fornuftigt synes jeg. Er spændt på at se om to på toppen kan gøre noget godt. Aller helst skulle de to være kadrii og Fenger.

          Men hvis ikke kadrii spiller, og sabbi spiller i stedet, har man jo ikke lært noget som helst. Sabbi skal have en pause på bænken, det trænger han til.

          hvis kadrii ikke kan spille, så prøv dog Fenger, eller hylle, eller sveinn. En rigtig angriber. Der er nok at vælge i mellem.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Når Lyngby spiller godt, har vi ikke en chance. Holdet får meget brug for den 12. spiller - publikum - hvis der skal point på kontoen.
            Når vi spiller godt som f.eks. mod FCK, så har Lyngby ikke en chance - verden er ikke sort hvid, og min påstand er at hvis begge hold spiller maks, så har vi 60 % chance for sejr. Men er enig i, at det mentale og viljen betyder meget - håber alvoren skinner igennen, så vi ikke taber på indsats.
            Min største frygt er, at Hemmingsens gammeldaws træningsmetoder dræner truppen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Jeg ved godt at Jørgen er ude, men både Ryan og Jørgen er bedst i 3 mandsforsvar, da ingen af dem ee fantastiske til at forsvar. De har deres force i dynamiske rush.
              Generelt skyldes vores krise, at vores bagkæde er overvurderet.
              Ryan er en skygge af gamle Ryan. Kl er vores næstbedst CFer, men er i virkeligheden mest en god backup.
              Aja og OL er begge under superliga standard og Jørgen kan ikke dække op og har langsom returløb, men han løber godt den anden vej.
              Jeg er også nervøs, men mand for mand er vi befre end Lyngby, men de har typer som Emil Nielsen og Gytkær som giver alt.
              Lyngby har faktisk en del mere end spillere der bare "giver alt".
              Torp, Tshiembe, Hebo og Kornvig og Kaastrup i glimt, er meget dygtige spillere og de bringer mere samlet set offensivt end OB kan komme med, det er også en stor del af årsagen til deres succes ... de har gode spillere rent offensivt, gode tekniske spillere, med visioner og evnerne til at udføre dem :).

              ... og så er det bestemt en bet for dem at mangle Warming, han er dog ikke startet inde de seneste kampe, men han besidder også både fart og teknik, bare ikke lige i den her omgang mod OB :D!
              Last edited by Entusiastens; 25-04-2021, 11:06.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #8
                God idé at have Oku inde til sådan en kamp. Vi burde kunne dominere dem på standarder

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Vi mangler selv Drachmann, Aron og sandsynligvis også Ryan, men har dog KL med igen. Fyens mener vi skifter til en 3-5-2

                  Mande
                  KL JT AJA
                  ​​​​RÖ JJT AO TK OL
                  BK IJ

                  Bash er dog også tvivlsom og erstattes af Sabbi, hvis han ikke består dagens test inden kamp.
                  Defensivt, men det virker fornuftigt at tage et udgangspunkt fra defensiven. Det er virkelig en bet at mangle Jørgen i en sådan formation. Jeg tror Lyngby kan få svært ved at dirke det op og 0-0 er fint for os.

                  Vil dog meget hellere have Fenger eller Hyllegaard inde. Bashkim og Jebali er begge nogle som er bedre rundt om boksen end inde i den, samt de er hamrende egoistiske begge to. De 2 unge arbejder meget mere i taktikkens og skabelonernes tjeneste.

                  Comment


                    #10
                    Hugget fra Twitter;

                    https://www.youtube.com/watch?v=Nk6W...nseP%C3%A5Away

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                      Hvad står der på banneret ? Det er nok allerede blevet pillet ned.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        God idé at have Oku inde til sådan en kamp. Vi burde kunne dominere dem på standarder
                        Var det ikke også det, der var tanken, da vi blev spillet ud af brættet sidst vi mødte dem? Og det var med en ekstremt dårlig bane, hvor vores forsøg på betonbold alligevel fejlede.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Når vi spiller godt som f.eks. mod FCK, så har Lyngby ikke en chance - verden er ikke sort hvid, og min påstand er at hvis begge hold spiller maks, så har vi 60 % chance for sejr. Men er enig i, at det mentale og viljen betyder meget - håber alvoren skinner igennen, så vi ikke taber på indsats.
                          Min største frygt er, at Hemmingsens gammeldaws træningsmetoder dræner truppen.
                          Tror vi minmum skal scorer 2 mål for at vinde, Lyngby er jo så heldigvis også det hold i superliga'en med flest scoringer imod de har scoret 30 mål og 47 mål i mod dem vores stat er 29-34.

                          Med vores forsvar fornuværende er det svært at tror at de ikke scorer minimum 1 mål, man må forvente at de har en offensiv tilgang til kampen.

                          1. point er ikke helt uaccepteble så vores tilgang til kampen bliver meget spændende.

                          Comment


                            #14
                            Så er vi oppe på 6 eller 7 muskelskader på en måned. Måske er det tilfældigt, men det sker i slutningen af en sæson, hvor OB, modsat stort set alle andre klubber i verden, skruer OP for intensiteten og hårdheden i træningen fremfor at dosere og passe på spillerne.

                            Jeg fatter i øvrigt ikke, de ikke bare får Ryan klar. Han er tydeligvis hæmmet og de bliver bare ved med at smide ham ind i 2-3 kampe af gangen indtil skaden bryder op igen.

                            Og så skifter vi til 3-5-2 til en kamp hvor vores eneste to logiske wingbacks ikke er med?! Det virker komplet plan- og håbløst.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Hvad står der på banneret ? Det er nok allerede blevet pillet ned.
                              “Alvorens time er nu... Slås for blå og hvid! I afgør klubbens fremtid.”

                              Comment

                              Working...
                              X