Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 21.4.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Men som det ser ud nu, så spiller Okusun fuldstændig ude af position. Han bliver aldrig central midt. Han er 10'er (omend en utraditionel én). Han hæmmer vores spil alt for midt på midten og fylder heller ikke nok defensivt trods han store størrelse. Han skal være opspilsstation og være længere fremme, så han kan søge i feltet så ofte som muligt uden at tage de defensive løb. På den måde tager han også en masse opmærksomhed fra de andre offensive kort

    Så noget ala:
    Ryan - Vestergaard - Tverskov - Jørgen
    JJ - Kløve

    Sabbi - Okusun - Jebali

    Bashkim

    Ville jeg gerne se næste gang
    Sådan en opstilling synes jeg også er vejen frem, for jeg kan godt følge dig i, at Okusun ikke duer som midt midt - var det ikke noget lignende, vi brugte mod AaB inden jul? Selvom Galamush har en pointe i, at Skjelvik er mere defensivt ustabil i en 4-backkæde, men han har jo karantæne.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

      Sådan en opstilling synes jeg også er vejen frem, for jeg kan godt følge dig i, at Okusun ikke duer som midt midt - var det ikke noget lignende, vi brugte mod AaB inden jul? Selvom Galamush har en pointe i, at Skjelvik er mere defensivt ustabil i en 4-backkæde, men han har jo karantæne.
      Jeg er ikke den store OL fan pga hans bundniveau, men det var ikke udelukkende hans skyld at cf sejlede i går. AjA er for langsom både fysisk og i tanke og handling.
      Så monikke vi får OL på vb, så man han skifte ham ud hvis han får et kort mod hans gamle holdkammerater.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Så noget ala:
        Ryan - Vestergaard - Tverskov - Jørgen
        JJ - Kløve

        Sabbi - Okusun - Jebali

        Bashkim

        Ville jeg gerne se næste gang
        Hvis vi også får en keeper på holdet og bliver 11 mand, kan jeg godt tilslutte mig ovennævnte opstilling.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Jeg er ikke den store OL fan pga hans bundniveau, men det var ikke udelukkende hans skyld at cf sejlede i går. AjA er for langsom både fysisk og i tanke og handling.
          Så monikke vi får OL på vb, så man han skifte ham ud hvis han får et kort mod hans gamle holdkammerater.
          Enig, med OL på en backposition vil vi få meget mere ud af hans fysik og kampvilje.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

            Det er ikke dommeren, der bestemmer, om han skal se på den eller ej
            Så ved jeg ikke hvordan du fortolker dbu protokol om VAR stk. 4.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Så ved jeg ikke hvordan du fortolker dbu protokol om VAR stk. 4.
              tilsyneladende forkert

              Comment


                Oliver ude i flere uger. Lyder ikke som vi ser ham igen på banen i foråret:
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/oliver...t-i-forlaaret/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Oliver ude i flere uger. Lyder ikke som vi ser ham igen på banen i foråret:
                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/oliver...t-i-forlaaret/
                  Det er et stort slag...ikke fordi jeg frygter Mandé på mål overhovedet; bortset fra droppet mod SønderjyskE har han gjort det fint. Men han er stadig lidt en ubekendt. Det kan blive fugl eller fisk med ham. Nu når vores offensiv er gået i fisk, og med gribben ude, har vi virkelig brug for en ørn!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                    Det er et stort slag...ikke fordi jeg frygter Mandé på mål overhovedet; bortset fra droppet mod SønderjyskE har han gjort det fint. Men han er stadig lidt en ubekendt. Det kan blive fugl eller fisk med ham. Nu når vores offensiv er gået i fisk, og med gribben ude, har vi virkelig brug for en ørn!
                    Måske mere en Høgh...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Måske mere en Høgh...
                      Touché.

                      Comment

                      Working...
                      X