Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 18.4.2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har ikke set de sidste 3 kampe. Jeg gider ikke mere af det lort der bliver serveret. MH skal væk. Jeg var aldrig fan af JH, men kunne dog respektere ham. MH er helt væk, har ingen respekt for ham som træner eller sportschef.
    Thorborg skal vågne op og smide den fyreseddel før det bliver for sent.

    Kan vi fans gøre noget? Demonstrationer eller andet i Ådalen, hvor vi kan udvise den store utilfredshed der er? Eller på stadion måske. Jeg har som fan i hvert fald snart brug for at smide rådne tomater efter ledelsen.
    Nu fylder covid 19 ikke så meget længere jo.

    Comment


      Det værste er holdets udtryk på banen. Der mangler fight og gejst og den vilde vilje og tro på succes.
      Allerede mange år mangler der leder typer på banen som river medspillere med når det bliver vanskeligt. Det blev bedre med Drachmann i OB men var stadig ret fragile.
      Frygter at Hemmingsen har ødelægget hierarkiet i holdet nu fuldstændigt. Med Drachmann ude i kulden og den demontage af Olli Lund mangler der de to som går forrest og fighter os i kampene når spillet ikke løber.
      Og åbenbart viser Hemmes mandskabspleje nu også konsekvenser: ser ikke ud som de løber ekstrameter "for ham" eller at de viser tiltro til Hemmes dispositioner. Der var ja flere spiller som var utilfreds med den håndtering Henne havde i hensigt af JM. Og nu er Hemme deres træner og finder ikke de taktiske dispositioner eller kan kan opretholde sammenhold i truppen (og synes under JM var der sammenhold). Frygter Hemmingsen han har tabt omklædningsrummet og det bliver ikke letter for spillere at håndtere situationen da han er ja ja også deres fremtidige sportschef (medmindre NT ser endelig at det duer ikke). Holdet ser mere og mere ud som en flok individualister hvor hver eneste vil sikker gerne vinde fodboldkampe men det virker ikke som en enhed som slås for hinanden, træneren og klubben.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Jamen så vil jeg da tage det ledige standpunkt. Jeg synes, vi spillede en OK kamp i perioder og den eneste grund til, vi ikke vinder er den tvungne målmandsudskiftning.

        defensiven gør det relativt stabilt. OC har én (kæmpe) redning men ellers skaber SJE ikke rigtigt noget.

        det er et kæmpe problem, vi ikke scorer nok. Det er direkte trist at se hvor lidt de tre bag Fenger formår at spille chancerne større fordi de alle vil gøre det umulige hver gang. Men vi skaber alligevel 2-3 chancer mere der skal scores på.

        Jeg ser ingen spillemæssig udvikling, men det er heller ikke nu, det kommer til at ske. Vi skal rage point til os og det er den eneste opgave.

        kan jeg finde dårlige præstationer og fejl? Sagtens. Men vi er i en nedrykningskamp og jeg forventer ikke andet.

        Der hvor jeg for alvor er bekymret er træningen, slitagen og de mange muskelskader. Det er nærmest pinligt oldnordisk ar mene, et hold i OB’s situation i slutningen af en sæson, får noget som helst positivt ud af MH’s tilgang.

        i dag var dog ikke så ringe, som mange gør det til og jeg så nogle ting, vi kan tage med os.

        Og når nu Lyngby pludselig kommer i en situation, hvor de har lige så meget at tabe som de andre hold, så kommer virkeligheden også til dem.

        Tæt bliver det, men jeg tror ikke vi kommer i reel nedrykningsfare. Måske er jeg naiv.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          Jamen så vil jeg da tage det ledige standpunkt. Jeg synes, vi spillede en OK kamp i perioder og den eneste grund til, vi ikke vinder er den tvungne målmandsudskiftning.

          defensiven gør det relativt stabilt. OC har én (kæmpe) redning men ellers skaber SJE ikke rigtigt noget.

          det er et kæmpe problem, vi ikke scorer nok. Det er direkte trist at se hvor lidt de tre bag Fenger formår at spille chancerne større fordi de alle vil gøre det umulige hver gang. Men vi skaber alligevel 2-3 chancer mere der skal scores på.

          Jeg ser ingen spillemæssig udvikling, men det er heller ikke nu, det kommer til at ske. Vi skal rage point til os og det er den eneste opgave.

          kan jeg finde dårlige præstationer og fejl? Sagtens. Men vi er i en nedrykningskamp og jeg forventer ikke andet.

          Der hvor jeg for alvor er bekymret er træningen, slitagen og de mange muskelskader. Det er nærmest pinligt oldnordisk ar mene, et hold i OB’s situation i slutningen af en sæson, får noget som helst positivt ud af MH’s tilgang.

          i dag var dog ikke så ringe, som mange gør det til og jeg så nogle ting, vi kan tage med os.

          Og når nu Lyngby pludselig kommer i en situation, hvor de har lige så meget at tabe som de andre hold, så kommer virkeligheden også til dem.

          Tæt bliver det, men jeg tror ikke vi kommer i reel nedrykningsfare. Måske er jeg naiv.
          Sjovt hvor forskelligt man kan se på tingene. Med spillet og indstillingen som holdet har vist i de sidste kampe, er vi i min optik i højeste grad i reel nydrykningsfare. Jeg er også sikker på at vi taber mod Lyngby.

          Comment


            Jeg er enig med dig, Jonss. Jeg har set langt værre ting fra OB, end kampen i dag..

            Har været fan i 35 år og haft sæsonkort i hvert fald de sidste 25 år - og Guderne skal da vide, at både spillet og holdet har været MEGET ringere indenfor de sidste 10 år, end nu. Tider med Thrane, Jeppe Hansen og Thomas Mikkelsen var 100 gange værre i mine øjne.

            Jeg synes, vi har et fedt hold pt, med unge folk på vej frem. Fenger, Gribben, Frøkjær, Østrøm osv. Jeg elsker det aspekt af vores hold i dag - lige så meget, som jeg hader, at vores resultater er så kummerlige. Fingers crossed, for at der kommer en dygtig træner, der kan forløse potentialet!

            Jeg tror ikke vi rykker ned. Der er for mange hold, der skal forbi os og på et tidspunkt inden Sankt Hans, vinder vi sgu nok også et par kampe

            Min motivering for indlægget, kommer i øvrigt her: Jeg fatter HAT, af Jer “fans”, der har behov for at flashe, at I ikke gider at se OB mere, hvis de taber den næste kamp, eller hvis Hemme vrøvler igen, eller hvis vandet på lokummet på stadion blir ved med at være koldt! (Igen i denne tråd, er der folk, der praler af, ikke at have set de seneste kampe...‍)

            Det eneste jeg har at mene om den slags er - så lad være! Men hvorfor reklamere med Jeres egen mangel på loyalitet, når OB klarer sig dårligt?? Håber I på at trække flere med, så OB mister mere opbakning? Er I på et splitsekund gået fra kærlighed til had?

            Livet er ikke en dans på roser. Da vi rykkede ned i 1998 gav det til gengæld en fantastisk følelse af sammenhold, at se de samme røvh..... på tribunen, på udebane imod Fremad Amager kl 10.30, og når vi lammetævede Næstved 9-0 på hjemmebane.

            Hvis I vil være medgangsfans, så hold dog med FCK eller Norges håndboldkvinder eller en tredje jammerlighed..

            Det her er OBs fan-forum. FAN-forum.

            Over and out

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
              Jeg er enig med dig, Jonss. Jeg har set langt værre ting fra OB, end kampen i dag..

              Har været fan i 35 år og haft sæsonkort i hvert fald de sidste 25 år - og Guderne skal da vide, at både spillet og holdet har været MEGET ringere indenfor de sidste 10 år, end nu. Tider med Thrane, Jeppe Hansen og Thomas Mikkelsen var 100 gange værre i mine øjne.

              Jeg synes, vi har et fedt hold pt, med unge folk på vej frem. Fenger, Gribben, Frøkjær, Østrøm osv. Jeg elsker det aspekt af vores hold i dag - lige så meget, som jeg hader, at vores resultater er så kummerlige. Fingers crossed, for at der kommer en dygtig træner, der kan forløse potentialet!

              Jeg tror ikke vi rykker ned. Der er for mange hold, der skal forbi os og på et tidspunkt inden Sankt Hans, vinder vi sgu nok også et par kampe

              Min motivering for indlægget, kommer i øvrigt her: Jeg fatter HAT, af Jer “fans”, der har behov for at flashe, at I ikke gider at se OB mere, hvis de taber den næste kamp, eller hvis Hemme vrøvler igen, eller hvis vandet på lokummet på stadion blir ved med at være koldt! (Igen i denne tråd, er der folk, der praler af, ikke at have set de seneste kampe...‍)

              Det eneste jeg har at mene om den slags er - så lad være! Men hvorfor reklamere med Jeres egen mangel på loyalitet, når OB klarer sig dårligt?? Håber I på at trække flere med, så OB mister mere opbakning? Er I på et splitsekund gået fra kærlighed til had?

              Livet er ikke en dans på roser. Da vi rykkede ned i 1998 gav det til gengæld en fantastisk følelse af sammenhold, at se de samme røvh..... på tribunen, på udebane imod Fremad Amager kl 10.30, og når vi lammetævede Næstved 9-0 på hjemmebane.

              Hvis I vil være medgangsfans, så hold dog med FCK eller Norges håndboldkvinder eller en tredje jammerlighed..

              Det her er OBs fan-forum. FAN-forum.

              Over and out
              Hvis vi var medgangsfans var vi nok stået af for længst. Du misforstår fuldstændig hvad det vil sige at være OB’er. Vi er ikke sat i verden for at støtte op om de mennesker der ødelægger selve den klub vi holder med. For mange - inklusiv undertegnede - er OB et livslangt kærlighedsforhold, og derfor gør det ekstra ondt når inkompetente fjolser ødelægger klubben.


              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                Hvis vi var medgangsfans var vi nok stået af for længst. Du misforstår fuldstændig hvad det vil sige at være OB’er. Vi er ikke sat i verden for at støtte op om de mennesker der ødelægger selve den klub vi holder med. For mange - inklusiv undertegnede - er OB et livslangt kærlighedsforhold, og derfor gør det ekstra ondt når inkompetente fjolser ødelægger klubben.

                Just præcis og som jeg ser det, så falder fanbasen når de unge ikke har idoler at spejle sig i. De unge kan lide Drejer, Lindstrøm, Vind og næppe jørgen, opondo, Aron og andre ligegyldige spillere på gennemtræk.
                Frustrationener viser vel netop at man er fan og ikke bare vælger kvinde håndbold, eller køber årskort til Herning.

                Comment


                  Uanset, så er der noget rav ruskende galt i OB. Hvis man ser bort fra hvor elendigt OB spiller. Så burde det hold kunne blæse alle modstandere af banen i nedrykningsspillet.

                  OC: U21 Målmand og god på stregen
                  Ryan: Tidligere stort talent - hænger meget nu
                  Tverskov: Top 6 forsvarsspiller - eller burde han være
                  Kasper Larsen, AJA - gode stabile spillere
                  Jørgen - stort back potentiale - måske bedre fremad end defensivt
                  Drachmann - Kaptajn og leder
                  JJT: Tidligere talent- men smider alt for meget væk
                  Sabbi: kan være en kampafgørende spiller, men løber forvildet rundt ligesom han lige er startren med sporten
                  Frøkjær: Startede fint i en halvleg mod FCK, har stort set spillet elendigt siden. Mangler styring.
                  Thrandersson: Arbejdshest på midten, men kan heller ikke mere
                  Opondo: Kan nogle fine ting, men er for skadet og ustabil
                  Jebali: OB's klart bedste spiller. Har niveau til alle hold i ligaen
                  Fenger: Kæmpe talent - Vil score mange mål for OB, hvis han holde sig skadesfri

                  Jeg er sikker på, at dette hold er bedre end det som Bo Henriksen sluttede i top6 med, hvorfor jeg også mener, at træneren dumper med et brag.

                  Jeg synes, at der mangler en kvali forsvarsspiller, og en kvali midtbanespiller - så har OB et top 3 hold. Med en god træner vel at mærke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                    Jeg er enig med dig, Jonss. Jeg har set langt værre ting fra OB, end kampen i dag..

                    Har været fan i 35 år og haft sæsonkort i hvert fald de sidste 25 år - og Guderne skal da vide, at både spillet og holdet har været MEGET ringere indenfor de sidste 10 år, end nu. Tider med Thrane, Jeppe Hansen og Thomas Mikkelsen var 100 gange værre i mine øjne.

                    Jeg synes, vi har et fedt hold pt, med unge folk på vej frem. Fenger, Gribben, Frøkjær, Østrøm osv. Jeg elsker det aspekt af vores hold i dag - lige så meget, som jeg hader, at vores resultater er så kummerlige. Fingers crossed, for at der kommer en dygtig træner, der kan forløse potentialet!

                    Jeg tror ikke vi rykker ned. Der er for mange hold, der skal forbi os og på et tidspunkt inden Sankt Hans, vinder vi sgu nok også et par kampe

                    Min motivering for indlægget, kommer i øvrigt her: Jeg fatter HAT, af Jer “fans”, der har behov for at flashe, at I ikke gider at se OB mere, hvis de taber den næste kamp, eller hvis Hemme vrøvler igen, eller hvis vandet på lokummet på stadion blir ved med at være koldt! (Igen i denne tråd, er der folk, der praler af, ikke at have set de seneste kampe...‍)

                    Det eneste jeg har at mene om den slags er - så lad være! Men hvorfor reklamere med Jeres egen mangel på loyalitet, når OB klarer sig dårligt?? Håber I på at trække flere med, så OB mister mere opbakning? Er I på et splitsekund gået fra kærlighed til had?

                    Livet er ikke en dans på roser. Da vi rykkede ned i 1998 gav det til gengæld en fantastisk følelse af sammenhold, at se de samme røvh..... på tribunen, på udebane imod Fremad Amager kl 10.30, og når vi lammetævede Næstved 9-0 på hjemmebane.

                    Hvis I vil være medgangsfans, så hold dog med FCK eller Norges håndboldkvinder eller en tredje jammerlighed..

                    Det her er OBs fan-forum. FAN-forum.

                    Over and out
                    Øhhh nej der er ej! det er OB debat forum hvor der er højt til loftet og hvor vi debatere OB derfor har enhver ret til at komme med sin holdning så længe man ikke overtræder de gundlæggende regler for en saglig debat og en ordentlig tone....her bør der både være plads til at komme med saglige sobre indlæg og lufte sin frustration
                    Så jeg mener egentligt at det er dig der skal overveje bare at springe de opslag over eller måske nøjes med at tage påŽstadion og sole dig i hvor dedikeret du er og hvor god du er til at acceptere alt hvad der sker i OB...

                    God dag...
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Uanset, så er der noget rav ruskende galt i OB. Hvis man ser bort fra hvor elendigt OB spiller. Så burde det hold kunne blæse alle modstandere af banen i nedrykningsspillet.

                      OC: U21 Målmand og god på stregen
                      Ryan: Tidligere stort talent - hænger meget nu
                      Tverskov: Top 6 forsvarsspiller - eller burde han være
                      Kasper Larsen, AJA - gode stabile spillere
                      Jørgen - stort back potentiale - måske bedre fremad end defensivt
                      Drachmann - Kaptajn og leder
                      JJT: Tidligere talent- men smider alt for meget væk
                      Sabbi: kan være en kampafgørende spiller, men løber forvildet rundt ligesom han lige er startren med sporten
                      Frøkjær: Startede fint i en halvleg mod FCK, har stort set spillet elendigt siden. Mangler styring.
                      Thrandersson: Arbejdshest på midten, men kan heller ikke mere
                      Opondo: Kan nogle fine ting, men er for skadet og ustabil
                      Jebali: OB's klart bedste spiller. Har niveau til alle hold i ligaen
                      Fenger: Kæmpe talent - Vil score mange mål for OB, hvis han holde sig skadesfri

                      Jeg er sikker på, at dette hold er bedre end det som Bo Henriksen sluttede i top6 med, hvorfor jeg også mener, at træneren dumper med et brag.

                      Jeg synes, at der mangler en kvali forsvarsspiller, og en kvali midtbanespiller - så har OB et top 3 hold. Med en god træner vel at mærke
                      Top 3 - nej nej.
                      Din præmis er, at alle spillerne på holdet spille op til deres bedste hele tiden. Hvis det var tilfældet, så havde du ret, men det er yderst sjældent at hele holdet spiller til max.
                      Som du skriver så er Ryan ikke længere en af ligaens bedste HB, han kommer sjældent fremover og hver gang er det med med cutback afleveringer.
                      Jørgen kan ikke dække op - sorry to say - men forsvaret vinder mesterskaber og skaber bund for mange point. Han har speed og løber fint ved linjen, men indlæg og opdækning er han ikke i nærheden af top 6.
                      JT har ikke en makker, der gør at han kan gøre det han er bedst til - bryde spillet og skabe overtal.
                      JD er meget skadet, men er rigtig solid når han er i form - hvilket er yders sjældent efterhånden.
                      KL og AJA og Opondo, er desværre begge langt fra toppen af ligaen - de er udmærket men heller ikke mere.
                      JJt, Fr, Sabbi, Jebali og Fenger er vi helt enige om.
                      Så glemmer du Kløve, som vel trods alt er den spiller på holdet med det mest stabile niveau. Hvis han var omgivet af bedre spillere, så ville han gøre sig godt som den let usynlige arbejdsmand.
                      Aron - kæmper og gør hvad han kan, men han er bare ikke bedre end at passe til Horsens.
                      Alt i alt er det hold ikke top 3 slet slet ikke - jeg ser os som nummer 8, og uden at være storsnudet så har de sidste 10 års erfaring vist, at det vist passer meget godt.
                      Hyllw og Okosun er rigtig fine reserver, men de mangler også for alvor at vise det.
                      BK laver et rigtig flot mål, men er også langt fra hans bedste form.

                      Du kan have en pointe i at Horsens lavede et fantastisk resultat og Lyngby og EFB har også haft gode sæsoner og så rykket ud året efter.
                      Dybest ser er ligaen ikke bedre end, at stolpe ind og tur i den kan give en god sæson. Haderslev kan f.eks. vinde pokalen 2 år i træk uden at deres hold er bedre end vores, så ting kan ske - men nummer 3 det er vi slet slet slet ikke - heller ikke med den tilgang på 2 kvali spillere som du tale om, med mindre vi taler om at skulle give FCK lønninger.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Uanset, så er der noget rav ruskende galt i OB. Hvis man ser bort fra hvor elendigt OB spiller. Så burde det hold kunne blæse alle modstandere af banen i nedrykningsspillet.

                        OC: U21 Målmand og god på stregen
                        Ryan: Tidligere stort talent - hænger meget nu
                        Tverskov: Top 6 forsvarsspiller - eller burde han være
                        Kasper Larsen, AJA - gode stabile spillere
                        Jørgen - stort back potentiale - måske bedre fremad end defensivt
                        Drachmann - Kaptajn og leder
                        JJT: Tidligere talent- men smider alt for meget væk
                        Sabbi: kan være en kampafgørende spiller, men løber forvildet rundt ligesom han lige er startren med sporten
                        Frøkjær: Startede fint i en halvleg mod FCK, har stort set spillet elendigt siden. Mangler styring.
                        Thrandersson: Arbejdshest på midten, men kan heller ikke mere
                        Opondo: Kan nogle fine ting, men er for skadet og ustabil
                        Jebali: OB's klart bedste spiller. Har niveau til alle hold i ligaen
                        Fenger: Kæmpe talent - Vil score mange mål for OB, hvis han holde sig skadesfri

                        Jeg er sikker på, at dette hold er bedre end det som Bo Henriksen sluttede i top6 med, hvorfor jeg også mener, at træneren dumper med et brag.

                        Jeg synes, at der mangler en kvali forsvarsspiller, og en kvali midtbanespiller - så har OB et top 3 hold. Med en god træner vel at mærke
                        Top 3 er nok så meget sagt, men jeg er enig i at ligaen er så tæt at vi trods dårlige resultater nu her ikke skal rykke mange promiller før vi er et Top 6-hold.
                        Selv i det nuværende mørke ser jeg lidt lys. Pr. trykker skoen jo mest offensivt, da vi jo scorer alt for lidt. Men med Fenger og Bash tilbage, så tror jeg på noget forløses på et tidspunkt. Fenger har målnæsen og skal lige skærpes lidt efter et langt skadesforløb. Kadrii ser ud til at være med fysisk nu og skal have bygget på sin timing, men bidrog jo allerede med noget af det han er bedst til senest. Lave mål ud af ingenting.
                        Defensivt synes jeg vi fik rettet op på en lidt skidt kamp i Vejle imod Vejle, hvor qua Okosuns manglende fart blev løbet for meget over ende. Min bøn til hemme er at han nu konstant forsøger at bringe JJT og Aron derinde. De supplerer hinanden godt, men skal også have kampe sammen for at blive bedre. Det er en ny konstellation, men der er perspektiver.
                        Vores backs er jeg enige i er et problem. Ryan er nået et punkt, hvor jeg bare synes han er for dårlig. Det er lidt som at se desler til sidst. Han kommer fint med frem og forsøger at bringe noget offensivt, men kvalitet i indlæg, afleveringer og driblinger er bare ikke godt nok. Vi skal finde en ny hb.
                        Jørgen er jeg lidt mere pro, hvis han kan holde sig skadefri. Han er fortsat ustabil defensivt, men offensivt kan han altså bringe mange ting. Han er hurtig og har kvalitet i sine gennembrud. Indlægsmæssigt er der plads til forbedringer, men han de er dog bedre end Ryans.

                        Overall håber og tror jeg på offensiven kan forløses. Defensivt kunne jeg tænke mig en ny højre back som kan udfordre ryan. På midtbanen ryger drachmann nok og jeg synes han skal erstattes af en skolet boks til boks spiller. Dvs. en mere offensivt tænkende midtbanespiller. Egentlig håber jeg mest på vi har ham i Frøkjær, men jeg synes han udvikler sig mere til at være sin egen end holdets mand. Han og Sabbi har det med at spille som de synes de skal, men holdet har brug for deres fart til at løbe dybt og strække forsvaret, så ser er plads til folk som Jebali, Fenger og Kadrii som har lidt mere kvalitet i afslutningerne, men er knapt så hurtige
                        ​​​​​
                        ​​​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Top 3 er nok så meget sagt, men jeg er enig i at ligaen er så tæt at vi trods dårlige resultater nu her ikke skal rykke mange promiller før vi er et Top 6-hold.
                          Selv i det nuværende mørke ser jeg lidt lys. Pr. trykker skoen jo mest offensivt, da vi jo scorer alt for lidt. Men med Fenger og Bash tilbage, så tror jeg på noget forløses på et tidspunkt. Fenger har målnæsen og skal lige skærpes lidt efter et langt skadesforløb. Kadrii ser ud til at være med fysisk nu og skal have bygget på sin timing, men bidrog jo allerede med noget af det han er bedst til senest. Lave mål ud af ingenting.
                          Defensivt synes jeg vi fik rettet op på en lidt skidt kamp i Vejle imod Vejle, hvor qua Okosuns manglende fart blev løbet for meget over ende. Min bøn til hemme er at han nu konstant forsøger at bringe JJT og Aron derinde. De supplerer hinanden godt, men skal også have kampe sammen for at blive bedre. Det er en ny konstellation, men der er perspektiver.
                          Vores backs er jeg enige i er et problem. Ryan er nået et punkt, hvor jeg bare synes han er for dårlig. Det er lidt som at se desler til sidst. Han kommer fint med frem og forsøger at bringe noget offensivt, men kvalitet i indlæg, afleveringer og driblinger er bare ikke godt nok. Vi skal finde en ny hb.
                          Jørgen er jeg lidt mere pro, hvis han kan holde sig skadefri. Han er fortsat ustabil defensivt, men offensivt kan han altså bringe mange ting. Han er hurtig og har kvalitet i sine gennembrud. Indlægsmæssigt er der plads til forbedringer, men han de er dog bedre end Ryans.

                          Overall håber og tror jeg på offensiven kan forløses. Defensivt kunne jeg tænke mig en ny højre back som kan udfordre ryan. På midtbanen ryger drachmann nok og jeg synes han skal erstattes af en skolet boks til boks spiller. Dvs. en mere offensivt tænkende midtbanespiller. Egentlig håber jeg mest på vi har ham i Frøkjær, men jeg synes han udvikler sig mere til at være sin egen end holdets mand. Han og Sabbi har det med at spille som de synes de skal, men holdet har brug for deres fart til at løbe dybt og strække forsvaret, så ser er plads til folk som Jebali, Fenger og Kadrii som har lidt mere kvalitet i afslutningerne, men er knapt så hurtige
                          ​​​​​
                          ​​​​​​
                          Som flere også skriver, så skriger det til himlene at vi mangler ledertyper. Den eneste rigtige ledertype vi har er Drachmann og han spiller ikke og det virker heller ikke som om han har motivationen mere. Tverskov er vores bedste spiller sammen med Jebali, men han er altså ikke en indpisker type. Det er lidt sigende at han er anfører 80% af tiden. Det viser om noget hvor meget vi mangler folk der kan hive sine medspillere op og piske dem igang.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                            Jeg er enig med dig, Jonss. Jeg har set langt værre ting fra OB, end kampen i dag..

                            Hvis I vil være medgangsfans, så hold dog med FCK eller Norges håndboldkvinder eller en tredje jammerlighed..
                            Der er da ingen her, der er medgangsfans, hvis vi er noget, så er det da modgangsfans!
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Som flere også skriver, så skriger det til himlene at vi mangler ledertyper. Den eneste rigtige ledertype vi har er Drachmann og han spiller ikke og det virker heller ikke som om han har motivationen mere. Tverskov er vores bedste spiller sammen med Jebali, men han er altså ikke en indpisker type. Det er lidt sigende at han er anfører 80% af tiden. Det viser om noget hvor meget vi mangler folk der kan hive sine medspillere op og piske dem igang.
                              Det er tit man ser forskelligt på både spil og personer, jeg kan slet ikke se noget legettype i Drachmann hvilket han til fulde bekræftede da han pjevsede over at der var/er en lille smule pres på dem som spillere i en klub som foregiver at være ambitiøs.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Som flere også skriver, så skriger det til himlene at vi mangler ledertyper. Den eneste rigtige ledertype vi har er Drachmann og han spiller ikke og det virker heller ikke som om han har motivationen mere. Tverskov er vores bedste spiller sammen med Jebali, men han er altså ikke en indpisker type. Det er lidt sigende at han er anfører 80% af tiden. Det viser om noget hvor meget vi mangler folk der kan hive sine medspillere op og piske dem igang.
                                Det er tit man ser forskelligt på både spil og personer, jeg kan slet ikke se noget legettype i Drachmann hvilket han til fulde bekræftede da han pjevsede over at der var/er en lille smule pres på dem som spillere i en klub som foregiver at være ambitiøs. Syntes egentlig ikke rigtig vi har en i truppen som udstrålen fanden i voldsk jeg vil dø for trøjen attitude.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X