Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SønderjyskE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    En midtbane med JJ, Aron og Bashkim, det lyder som et trafikuheld vi bare venter på skal ske.
    De talte om at organisere presspiller bedre ø. Hvis det lykkes så kan det blive rigtig fint. Ellers kan det blive vanskeligt. Tror der ligger nøglen. Vores presspil var ringe sidst især manglede der at organisere en fælles presspil. Hvis vi stepper op der så bliver det fedt med den opstilling i dag.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      De talte om at organisere presspiller bedre ø. Hvis det lykkes så kan det blive rigtig fint. Ellers kan det blive vanskeligt. Tror der ligger nøglen. Vores presspil var ringe sidst især manglede der at organisere en fælles presspil. Hvis vi stepper op der så bliver det fedt med den opstilling i dag.
      Præcis. Der er mange giftige afslutningsfødder på banen i dag, så hvis vi kan erobre den højt så burde der være gode muligheder for nogle basser

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Start 11 ser godt ud på papiret. Men tiden må vise om det så fungerer i praksis
        Navnene er fine isoleret set, men der er så mange spørgsmålstegn. Aron har været bedst, når han kunne bevæge sig mere frit centralt og komme fremad, kan han næppe i dag, han skal nok blive længere tilbage og sætte de 4 offensive oppe foran op, det er han ikke god til. Jebali har vel næsten aldrig spillet en god kamp for OB på kanten. Bashkim har stadig til gode at spille en god kamp efter han kom tilbage, og var klart bedst oppe på forreste linje da han var her sidst. Har han lunger til at beskytte rummet foran Aron og JJ, så de ikke kommer i undertal centralt? Wright overfor AJA og Tverskov bliver også interessant, han er klart stærkere og hurtigere end dem begge.

        Frygter det bliver en kamp, hvor vi bliver straffet for naivitet og for at have en taktisk svag træner. Men lader mig gladeligt overraske.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          En midtbane med JJ, Aron og Bashkim, det lyder som et trafikuheld vi bare venter på skal ske.
          Hvorfor?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Hvorfor?
            Fordi at Aron og Bashkim spiller ude af position og i nogle roller som ikke er der, hvor vi får det bedste ud af dem. Jeg føler ikke, at Hemmingsen fik mig modbevist i dag.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Fordi at Aron og Bashkim spiller ude af position og i nogle roller som ikke er der, hvor vi får det bedste ud af dem. Jeg føler ikke, at Hemmingsen fik mig modbevist i dag.
              Måske mig der misforstår opstillingen og kunne ikke se kampen men mener at at Aron spiller bedst centralt boks til boks ... ville nok også bytte rundt på Jebali og Kadrii ..

              men har generelt svært ved at se hvad det er OB/MH vil med holdt, opstilling og spillet ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Måske mig der misforstår opstillingen og kunne ikke se kampen men mener at at Aron spiller bedst centralt boks til boks ... ville nok også bytte rundt på Jebali og Kadrii ..

                men har generelt svært ved at se hvad det er OB/MH vil med holdt, opstilling og spillet ...
                Det mener jeg også, men Aron bliver jo ikke boks til boks som vi spiller i dag. Når vi spiller med 4 så offensive folk foran ham og JJ, så er det jo bare begrænset, hvor meget han kan rykke ud af sin position og buldrer med frem, for så ender JJ jo med at være helt alene, imens vi hænger med 5 mand fremme. Derfor kommer han til at være meget mere tilbageholdende, og der synes jeg overhovedet ikke, at han er god. Han er sjovt nok også den eneste af de forreste 6 spillere der ikke kommer til afslutning i dag.

                Så ville jeg langt hellere have set Drachmann fra start, som er langt bedre i en mere tilbagetrukket rolle, placerer sig bedre defensivt, er klogere på bolden, og så kunne JJ måske tage lidt flere chancer i sit spil og støbe kuglerne til de forreste, for det er det vi har brug for, når vi stiller op med de 4 spillere oppe foran som vi gør. Vi har brug for at de bliver spillet i gode situationer, og at der bliver dækket ind for det manglende arbejde især de 3 af dem laver defensivt.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Det mener jeg også, men Aron bliver jo ikke boks til boks som vi spiller i dag. Når vi spiller med 4 så offensive folk foran ham og JJ, så er det jo bare begrænset, hvor meget han kan rykke ud af sin position og buldrer med frem, for så ender JJ jo med at være helt alene, imens vi hænger med 5 mand fremme. Derfor kommer han til at være meget mere tilbageholdende, og der synes jeg overhovedet ikke, at han er god. Han er sjovt nok også den eneste af de forreste 6 spillere der ikke kommer til afslutning i dag.

                  Så ville jeg langt hellere have set Drachmann fra start, som er langt bedre i en mere tilbagetrukket rolle, placerer sig bedre defensivt, er klogere på bolden, og så kunne JJ måske tage lidt flere chancer i sit spil og støbe kuglerne til de forreste, for det er det vi har brug for, når vi stiller op med de 4 spillere oppe foran som vi gør. Vi har brug for at de bliver spillet i gode situationer, og at der bliver dækket ind for det manglende arbejde især de 3 af dem laver defensivt.
                  For h......, hvor var det ringe igen i dag. Hverken hb eller vb kan smide et indlæg eller lægge en aflevering præcist over 2 meter. Skift/sælg alle

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                    For h......, hvor var det ringe igen i dag. Hverken hb eller vb kan smide et indlæg eller lægge en aflevering præcist over 2 meter. Skift/sælg alle
                    Enig i at jørgen er dyr og dårlig. Ryan er en skygge af hans bedste. Aron har ikke niveauet til top 6 og Okosun har det ikke mm man vil spille på hans styrker. JD og JJT har glasben, reserve målmanden er ringe. Vi har et hav af offensive spillere men kun Jebali har niveau. BK kan måske komme det igen og Max har potientiale.
                    Man har brugt en formue på Sabbis løn og Opondo er bare en grå mus.
                    AJA har ikke niveau og kL er også skuffende. Tverskov er ikke en anfører der får blodet til at springe.
                    Har svært ved at se vi flytter os, når lærlingen mener det er landets 4. Bedste hold.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Enig i at jørgen er dyr og dårlig. Ryan er en skygge af hans bedste. Aron har ikke niveauet til top 6 og Okosun har det ikke mm man vil spille på hans styrker. JD og JJT har glasben, reserve målmanden er ringe. Vi har et hav af offensive spillere men kun Jebali har niveau. BK kan måske komme det igen og Max har potientiale.
                      Man har brugt en formue på Sabbis løn og Opondo er bare en grå mus.
                      AJA har ikke niveau og kL er også skuffende. Tverskov er ikke en anfører der får blodet til at springe.
                      Har svært ved at se vi flytter os, når lærlingen mener det er landets 4. Bedste hold.
                      Fint beskrevet, jeg orkede bare ikke at gå så meget ned i detaljerne, men summa summarum = rigtig meget skidt og rigtig meget LIDT godt. Om træneren så hedder MH eller noget helt andet, ændrer det ikke på, at med få undtagelser, så ER materialet (spillerne) ikke til mere end 1 division, og der havner vi lige om lidt (læs 5 uger ca.). Det var så SL for denne gang. Bedre held om et par år eller 3.

                      Comment

                      Working...
                      X