Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SønderjyskE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-SønderjyskE

    Vigtig kamp igen og 1 ud af 3 på en uge mod Aab og Lyngby også. Satme et skidt tidspunkt at være dårligt kørende.
    Håber på 4p men frygter mindre. Har svært ved at se os få meget mere

    #2
    Jeg plejer at være nogenlunde optimistisk, men ALLE ved, vi sætter Glenn og co i gang..

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Jeg plejer at være nogenlunde optimistisk, men ALLE ved, vi sætter Glenn og co i gang..
      suk - der er overvejende sandsynligt. Ville virkelig ønske, at vi satte os på kampen fra start og presser dem til fejl. Kan vi holde Del hende nede, så kommer der ikke så meget dynamisk spil efter Bah skiftede øst på.

      Comment


        #4
        Holdet tager sig ja ofte tilsammen efter en skuffelse. Det havde allerede forventet efter Horsens-kampen men det blev ja desværre endnu værre.
        Mit håb er: de ved at de skylder nu stort.
        Mit frygt er: vi sætter pinlige Glenn i gang igen.

        ​​​​​​VI er afhængigt af en holdreaktion hvor de viser nosser og stolthed, må desværre sige at bygger ikke mere på Hemmes dispositioner som træner.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          Jeg plejer at være nogenlunde optimistisk, men ALLE ved, vi sætter Glenn og co i gang..
          Ja, muligheden er der... og søndag kl. 14 - gir' nok resultatet 1-1

          Comment


            #6
            Kan vi hænge vores hat på, at de spiller pokalkamp torsdag? Eller er det også for meget forlangt i disse tider....

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vigtig kamp igen og 1 ud af 3 på en uge mod Aab og Lyngby også. Satme et skidt tidspunkt at være dårligt kørende.
              Håber på 4p men frygter mindre. Har svært ved at se os få meget mere
              Sammen med AaB er det nok de to hold som Spillemæssigt er ringest kørende som møder hinanden her. Det er imod sønderjyske vi skal formå at komme til chancer, hvis vi skal igang. De sejler virkelig nede bagved og er enormt nemme at ryste når man har overtaget i spillet.
              Jeg håber man vil forsøge noget andet end Jebali som spids. Det er når han har bolden for fødderne vi kan fornemme der kan ske noget, men skal han være på top skal det være som falsk 9'er, men der kommer for få løb omkring ham til det fungerer. Derfor synes jeg vi skal have en han kan slå den op på. Det optimale vil være Kadrii eller Fenger i topform, men ingen af dem er næppe klar til at starte. Hylle får ikke noget ud af sønderjyske står lavt, så det skal nok være Svein eller helt frækt forsøge sig med Okosun, som også kan aflaste jebali lidt på 10'eren når vi ikke har bolden, fordi han er rimelig løbestærk. Jeg tror vi ville få mere valuta for okosun-pengene ved at have ham til at fylde deroppe end at halse efter på den defensive midtbane, hvor han bare ikke er god nok i spillet.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af SeDaSk Se indlæg
                Kan vi hænge vores hat på, at de spiller pokalkamp torsdag? Eller er det også for meget forlangt i disse tider....
                Tror de smider kampen og stiller med en masse reserver. Men forlænget spilletid og en masse slitage ville da ikke gøre noget

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tror de smider kampen og stiller med en masse reserver. Men forlænget spilletid og en masse slitage ville da ikke gøre noget
                  Det tror jeg ikke at de gør. Ejerne fra amerika kommer på besøg denne uge, så mon ikke man vil gøre en god figur - i begge kampe? Det scenarie kan jeg sagtens se. At de så ikke har en jordisk chance mod Herning/Ikast er en anden sag.

                  Vi skal se en helt anden tilgang på søndag fra vores drenge, ellers kan vi ligeså godt sætte U19 på resten af sæsonen, for den indsats man har leveret på det seneste er ikke klubben værdig.

                  Comment


                    #10
                    Karantæne: Frøjkjær hos os, Banggaard og Simonsen hos Sønderjyske. Jeg tipper på en sejr til os, 2:0.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                      Karantæne: Frøjkjær hos os, Banggaard og Simonsen hos Sønderjyske. Jeg tipper på en sejr til os, 2:0.
                      Gir mulighed for at holde Jebali til Venstre og give Max en start. Da han kom ind sidst viste han at han er i feltet og vi må investere på at bringe ham i kampform. Så kan BK overtage efter en time. Evt med Okosun bag Max

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                        Jeg plejer at være nogenlunde optimistisk, men ALLE ved, vi sætter Glenn og co i gang..
                        Men alle ved, vi sætter Glenn og AK i gang.

                        Comment


                          #13
                          Heldigvis er det en hjemmekamp, så jeg har en nogenlunde fornemmelse med det her, havde det været en udekamp, havde jeg haft 0% tro på en sejr. Hvis vi går ud og leverer en Horsens/Vejle-præstation mod et Sønderjyske-hold i krise, så skal vi allerede til at overveje, om Hemmingsen ikke skal tilbage og passe hans rigtige job, for så tilfører han tydeligvis intet på trænerbænken.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Men alle ved, vi sætter Glenn og AK i gang.
                            Jeg hælder til en bedrøvelig 1-1 kamp.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Heldigvis er det en hjemmekamp, så jeg har en nogenlunde fornemmelse med det her, havde det været en udekamp, havde jeg haft 0% tro på en sejr. Hvis vi går ud og leverer en Horsens/Vejle-præstation mod et Sønderjyske-hold i krise, så skal vi allerede til at overveje, om Hemmingsen ikke skal tilbage og passe hans rigtige job, for så tilfører han tydeligvis intet på trænerbænken.
                              Sådan har jeg det også normalt, men synes godt nok specielt de seneste to hjemmekampe har været ligeså ringe som når vi er værst på udebane. Jeg har dog også større tiltro til vi forløses en smule mere hjemme end i Haderslev, hvor vi er garante for at spille af helvede til.
                              Jeg vil ikke sige hemme skal væk ved et nederlag, men er udtrykket ikke anderledes end i de seneste par kampe, så bør man allerede kigge efter en anden løsning, for det vi ser lige nu er ikke kun manglende kvalitet. Det er en gruppe slukørede og selvtillidsløse spillere, som skal motiveres til som minimum at kæmpe for trøjen. Det kan jeg godt være i tvivl om Hemme magter og det kan meget vel skyldes at omstændighederne er så grælle at man har brug for inspiration udefra

                              Comment

                              Working...
                              X