Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle 9.4.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
    Ahh, synes nu også eksperter og journalister efterhånden går lige hårdt nok til Hemmingsen. De ved der ligger en god historie i at han har uld i mund, men de går sgu ikke så meget efter andre trænere. De skal ikke stå og gøre rede for deres træningsmetoder i detaljer lige efter en kamp. Jeg er ikke tilhænger af Hemmingsen, men man skal sgu være fair.
    Vrøvl, ingen tvinger ham til at sige at vi spillede godt mod Horsens. Andre trænere hvis hold er i nedrykningsfare får den slags spørgsmål. At han så vælger ikke at have kyniske svar, men vrøvler om at vores spillestil skal være kynisk og bolden skal skydes ud af stadion er da ikke Camillss fejl. Hun brugte jo et godt eksempel fra hendes karriere, hvor hun trænede godt men ikke fik resultater.

    Comment


      Vi må have Troels Bech tilbage.
      Om ikke andet, var han altid klar med en underholdende kommentar.
      Glemmer aldrig hans kommentar, da vi som det første hold skulle spille på den nye bane i Farum.
      OBs efterretninger tydede på, at der ikke var tale om plastgranullat, som man ellers havde fået at vide.
      Det var istedet korkgrannullat fra Brixtoftes overskudslager...

      Comment


        Jeg er så skuffet.
        Hvad er det kedeligt! Idéforladt! Uden inspiration! Vi spiller kedeligere end under Kent!!!
        Og det værste: store dele af holdet viste tydeligt at de selv troede ikke mere på deres evner at vende det. Og så manglende den vilde vilje at kæmpe mod nederlaget. Jebali og Aron var vel den eneste som viste den rigtige indstilling - og Fenger selvfølgelig. Alle andre, ja, de løb fordi det var deres pligt - men ikke mere, ikke deres dedikation, ikke deres vilde vilje. Der mangler vildhed og energi, der mangler den dø-på-støvlerne-mentalitet. Der mangler flere Olli Lunds på banen - og vil hellere leve med den én eller anden katastrofale fejlaflevering end med et mentalt død hold.
        JM blev fyret pga alt for svingende resultater, men der var til mindst også kampe hvor vi spillede flot fodbold indimellem. Men det her nu? Hvis man havde håbet på en Hemmingsen-effekt med trænerskifte så gik den i den helt forkerte retning. Det gik fuldstændigt galt.
        Må sige at håber at HH ikke bliver ikke vores nye cheftræner, ikke en gang bliver assitenttræner i den nye sæson men at han skifter til Gymnastikklubben. Der bruges frisk blod om at bringe holdet i den rigtige retning. Og alle som er med i den aktuelle situation og bærer ansvaret skulle så langt væk fra holdet som muligt og at få en ægte nystart. Vi er i opløsning og der bruges en hård cut om at redde det her.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
          Ahh, synes nu også eksperter og journalister efterhånden går lige hårdt nok til Hemmingsen. De ved der ligger en god historie i at han har uld i mund, men de går sgu ikke så meget efter andre trænere. De skal ikke stå og gøre rede for deres træningsmetoder i detaljer lige efter en kamp. Jeg er ikke tilhænger af Hemmingsen, men man skal sgu være fair.
          Jeg synes nu egentlig de er for bløde...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Jeg er så skuffet.
            Hvad er det kedeligt! Idéforladt! Uden inspiration! Vi spiller kedeligere end under Kent!!!
            Og det værste: store dele af holdet viste tydeligt at de selv troede ikke mere på deres evner at vende det. Og så manglende den vilde vilje at kæmpe mod nederlaget. Jebali og Aron var vel den eneste som viste den rigtige indstilling - og Fenger selvfølgelig. Alle andre, ja, de løb fordi det var deres pligt - men ikke mere, ikke deres dedikation, ikke deres vilde vilje. Der mangler vildhed og energi, der mangler den dø-på-støvlerne-mentalitet. Der mangler flere Olli Lunds på banen - og vil hellere leve med den én eller anden katastrofale fejlaflevering end med et mentalt død hold.
            JM blev fyret pga alt for svingende resultater, men der var til mindst også kampe hvor vi spillede flot fodbold indimellem. Men det her nu? Hvis man havde håbet på en Hemmingsen-effekt med trænerskifte så gik den i den helt forkerte retning. Det gik fuldstændigt galt.
            Må sige at håber at HH ikke bliver ikke vores nye cheftræner, ikke en gang bliver assitenttræner i den nye sæson men at han skifter til Gymnastikklubben. Der bruges frisk blod om at bringe holdet i den rigtige retning. Og alle som er med i den aktuelle situation og bærer ansvaret skulle så langt væk fra holdet som muligt og at få en ægte nystart. Vi er i opløsning og der bruges en hård cut om at redde det her.
            Enig, der var 3 der ville det. Derfor også en kæmpe fejl ikke at vise Østrøm tillid. Han ville også have givet den gas, AJA burde ikke spille. Jeg er ikke Aron og Lund fan, men lige nu skal der spillere på banen som hader at tabe. Sabbi og Opondo er der ikke råd til i nedgangs tider. Jeg er i tvivl om Frø. Han forsøger i det mindste, men det lykkedes bare ikke.

            Comment


              Jeg er simpelthen bange for at det her ender med nedrykning. Vores spil og udtryk er jo helt væk. Trænerskiftet har absolut ikke gjort noget godt og jeg er bange for at Hemme gambler med vores overlevelse med hans forældede tilgang om, at vi bare skal arbejde hårdere end alle andre. Vi skal sgu ikke arbejde hårdt, men klogt og lægge fokus på der hvor det trænger. De lange træninger dagen før er en unødig risiko at tage. Og så virker det ikke som om, at alvoren er gået op for Hemme. Han taler meget om udtrykket og spillet mod AAB, hvilket også så dit ud, men derefter har vi jo spillet mod to hold, som stort set alle andre slår og fået 1 point på meget få chancer kreeret. Der skal simpelthen ikke snakkes ét ord mere om den skide 7. plads. Det her er en meget alvorlig kamp mod nedrykning og intet andet!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                Jeg er simpelthen bange for at det her ender med nedrykning. Vores spil og udtryk er jo helt væk. Trænerskiftet har absolut ikke gjort noget godt og jeg er bange for at Hemme gambler med vores overlevelse med hans forældede tilgang om, at vi bare skal arbejde hårdere end alle andre. Vi skal sgu ikke arbejde hårdt, men klogt og lægge fokus på der hvor det trænger. De lange træninger dagen før er en unødig risiko at tage. Og så virker det ikke som om, at alvoren er gået op for Hemme. Han taler meget om udtrykket og spillet mod AAB, hvilket også så dit ud, men derefter har vi jo spillet mod to hold, som stort set alle andre slår og fået 1 point på meget få chancer kreeret. Der skal simpelthen ikke snakkes ét ord mere om den skide 7. plads. Det her er en meget alvorlig kamp mod nedrykning og intet andet!
                Ja, efter hjælp af Vejle sidste runde skal vi håbe nu på støtte fra AaB om at holde Lyngby på afstand. Vi selv kan ja åbenbart ikke klare det.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Ja, efter hjælp af Vejle sidste runde skal vi håbe nu på støtte fra AaB om at holde Lyngby på afstand. Vi selv kan ja åbenbart ikke klare det.
                  Aab har også et fint hold, men har ligesom os spillet uden bund niveau

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Jeg er så skuffet.
                    Hvad er det kedeligt! Idéforladt! Uden inspiration! Vi spiller kedeligere end under Kent!!!
                    Og det værste: store dele af holdet viste tydeligt at de selv troede ikke mere på deres evner at vende det. Og så manglende den vilde vilje at kæmpe mod nederlaget. Jebali og Aron var vel den eneste som viste den rigtige indstilling - og Fenger selvfølgelig. Alle andre, ja, de løb fordi det var deres pligt - men ikke mere, ikke deres dedikation, ikke deres vilde vilje. Der mangler vildhed og energi, der mangler den dø-på-støvlerne-mentalitet. Der mangler flere Olli Lunds på banen - og vil hellere leve med den én eller anden katastrofale fejlaflevering end med et mentalt død hold.
                    JM blev fyret pga alt for svingende resultater, men der var til mindst også kampe hvor vi spillede flot fodbold indimellem. Men det her nu? Hvis man havde håbet på en Hemmingsen-effekt med trænerskifte så gik den i den helt forkerte retning. Det gik fuldstændigt galt.
                    Må sige at håber at HH ikke bliver ikke vores nye cheftræner, ikke en gang bliver assitenttræner i den nye sæson men at han skifter til Gymnastikklubben. Der bruges frisk blod om at bringe holdet i den rigtige retning. Og alle som er med i den aktuelle situation og bærer ansvaret skulle så langt væk fra holdet som muligt og at få en ægte nystart. Vi er i opløsning og der bruges en hård cut om at redde det her.
                    Enig!
                    Det er helt utroligt, at se at så mange bærende kræfter på holdet er ved at gå op i limningen, fordi at de er bange for at tabe. Men har man den indstilling, så taber man. En mental coaching kunne flytte så meget for mange spillere, det kan det nuværende trænerteam tydeligvis ikke flytte på.

                    Comment


                      Det er så besynderligt. Imod AaB synes jeg faktisk at vi formåede at skubbe frem og levere et genpres. Det samme så jeg i dag de sidste 20 min af 1. halvleg, hvor vi trykker Vejle okay.
                      At man så ikke i pausen kan bakke sig selv op om at det vi viste de sidste 20 min er det vi skal hive frem i 2. halvleg er mig et under. Vejle gør jo intet anderledes. De stiller sig ned og lurer på kontra. Alligevel falder vi igen. Vi presser ikke hurtigt nok når vi mister bolden og giver Vejle lov til at slå kontra.
                      Der skal simpelthen noget mere hjerte til i den her tid. Vi spiller ikke godt, rammer ikke hinanden tilstrækkeligt til bare at presse et hold i spillet med bolden. Derfor skal vi kunne presse mere helhjertet. Vi skal sgu være ærgerrige når vi mister bolden og ikke slå så meget ud med armene. Sandheden er jo at de hold vi møder spiller ligeså skidt. De er bare mere indstillet på at det her er på liv og død. For dem er det en sejr at overleve, hvorimod det for OB er indstillet på der kun er noget der hedder overlevelse og så kunne det da være sjovt med en 7. plads, men ellers går det jo nok alligevel. Det er tydeligt vi har for mange spillere som ikke motiveres af situationen og det er nok det største problem. Forhåbentlig får vi godt af at få Kadrii og Fenger mere med. De kan komme med hver deres friske pust.

                      Og så kan vi godt lige være efter Hemmingsen et øjeblik, men nu må enkelte nøglespillere sgu også lige mande sig op og i en form for Helveg-stil få revser det her rædselsfulde udtryk vi kommer ud til kampene med. KL kom med en eller anden lam udtalelse om banerne. Hank nu op i jer selv og få så skudt noget energi ind i hinanden. Vi trænger til en med flere stjerner på skulderen end Frø får råbt op og fortalt det er noget fucking lort og nu skal vi fandme kæmpe os ud af det her.

                      Comment


                        Hemme til EB

                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ke-ned/8528636

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          "...og det handler om at motivere spillerne."
                          Så er vi på det punkt hvor spillere skal motiveres???
                          Ja, så er vi på røven.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            "...og det handler om at motivere spillerne."
                            Så er vi på det punkt hvor spillere skal motiveres???
                            Ja, så er vi på røven.
                            Nu er det dig, der har de negative briller på, andlox.
                            Denne artikel er vel noget nær eneste eksempel, hvor der tilnærmelsesvis kommer nogle klare meldinger, og hvor Hemmingsen ikke bliver fremstillet som komplet inkompetent - og så finder du lige det eneste, der kan misforstås eller gradbøjes. Du plejer at være mere objektiv.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                              Nu er det dig, der har de negative briller på, andlox.
                              Denne artikel er vel noget nær eneste eksempel, hvor der tilnærmelsesvis kommer nogle klare meldinger, og hvor Hemmingsen ikke bliver fremstillet som komplet inkompetent - og så finder du lige det eneste, der kan misforstås eller gradbøjes. Du plejer at være mere objektiv.
                              Jeg er helt enig med Andlox. I den situation som OB står i, så skal motivationen og ilden simpelthen være til stede i alle spillere, så snart der fløjtes op. Det her er gravalvor og alle de primadonnaspillere som mener, at de er for gode til 1.division bør have en kæmpe interesse i at vise, at de rent faktisk er det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                                Nu er det dig, der har de negative briller på, andlox.
                                Denne artikel er vel noget nær eneste eksempel, hvor der tilnærmelsesvis kommer nogle klare meldinger, og hvor Hemmingsen ikke bliver fremstillet som komplet inkompetent - og så finder du lige det eneste, der kan misforstås eller gradbøjes. Du plejer at være mere objektiv.
                                Jeg er vred.
                                Jeg er vred over Hemmingsen som åbenbart skaber en dårlig kultur i klubben og omkring holdet. Hvor cheftræneren blev demonteret over flere måneder, hvor man nægter intern kommunikation med medarbejdere og spillere hvor kontraktsitustionen skal afklares. Hvor hirarkien i truppen åbenbart også ødelægges. Hvor klubben bliver til grin med alle de kommunikative katastrofer Hemmingsen leverer i offentligheden. Og hvor holder spiller langt dårligere under han end under JM.
                                Jeg er så vred at jeg måske ikke mere er særlig objektiv, ja.
                                Men at henvise til en udmelding at det er åbenbart nødvendigt at motivere spillere, det er vel ikke det hvad viser manglende objektivitet for mig. Det bekræfter kun hvorfor det helt objektivt er passende at være VRED.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X