Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sakset fra en SF+ artikel

    - Vi mener, at Okosun er en central spiller for med sin statur og sin fysik. Men i vores omgang med bolden centralt, kan vi også bruge hans færdigheder i pasningsspillet og i hans placeringer i samspil med Sabbis gennembrud og Hyllegaards hurtighed, mener manageren, der har klaret den første uges træning iført nogle lidt stramtsiddende Puma King-støvler.

    - Vi har allerede meget tidligt planlagt at tage til Aalborg dagen før. Det kunne jo have været en kamp, hvor der stod en del på spil. AaB kommer med alt, men vi kommer også med noget, som vi har fundet frem til og kan gået i krig med. Der kan være stolpe-ind og stolpe-ud, men vi tror på et godt resultat i Aalborg, sagde Hemmingsen, inden han satte sig i spillerbussen.



    Den øverste forstår jeg ikke rigtig.
    Og mht den nederste er jeg da glad for at vi i det mindste kommer med noget når nu Aab kommer med alt. Jeg ved godt det er flueknepperi osv osv men hold nu op hvor siger han dog bare mange underlige ting
    . Det er måske et genialt træk fra Hemmingsen at tale i hemmelige koder så modstanderne ikke forstår . Jeg krydser fingre for vores egne spillere forstår ham og at han kan banke noget power og taktisk stabilitet ind i OB-truppen.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Det er da i hvert fald ikke en ungdomsrevolution, der er lagt op til med den trup. Idéen om, at det bare var Michelsens pragmatisme, der stod i vejen for en strategi med fuld fokus på ungdommen i OB, er formentlig temmelig forfejlet.
      Vestergaard,Østrøm,Khemdee,Brems,Ibrahimagic spillede alle fuld tid igår på U19 og ville alligevel ikke kunne spille meget idag. Og så har man nok vurderet at 90 min igår var vigtigere end måske 2 min idag. Revolutionen starter til sommer tror jeg

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        . Det er måske et genialt træk fra Hemmingsen at tale i hemmelige koder så modstanderne ikke forstår . Jeg krydser fingre for vores egne spillere forstår ham og at han kan banke noget power og taktisk stabilitet ind i OB-truppen.
        Ja Bliver satme skuffet hvis vi idag ikke ser et meget aggressivt og kæmpende OB der smadrer igennem. De taber uanset hvad. Men det er det mindste man kan forlange

        Comment


          #64
          Hemmingsen er måske ikke et retorisk geni, men nogen gange synes jeg, at folk gør alt, hvad de kan for at vende en eller anden ubetydelig petitesse til endnu et problem. Giv nu manden en chance.
          Når han f.eks. siger "AaB kommer med alt", så vil en hvilken som helst nordjyde med respekt for sig selv tænke: "Ja, Ja, Det er nok meget godt, men kan det nu også passe? - mon ikke, de har glemt noget af det, så de alligevel ikke har taget det hele med!" - "Alt - Det er tydeligvis ikke helt nok".
          Og når han så siger "Vi kommer da også med noget" . Så er de satme bange deroppe,
          Måske er Hemmingsen ved at vise helt nye sider af sig selv, Et vaskeægte retorisk vidunder - Og det er ikke så ringe endda....

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
            Hemmingsen er måske ikke et retorisk geni, men nogen gange synes jeg, at folk gør alt, hvad de kan for at vende en eller anden ubetydelig petitesse til endnu et problem. Giv nu manden en chance.
            Når han f.eks. siger "AaB kommer med alt", så vil en hvilken som helst nordjyde med respekt for sig selv tænke: "Ja, Ja, Det er nok meget godt, men kan det nu også passe? - mon ikke, de har glemt noget af det, så de alligevel ikke har taget det hele med!" - "Alt - Det er tydeligvis ikke helt nok".
            Og når han så siger "Vi kommer da også med noget" . Så er de satme bange deroppe,
            Måske er Hemmingsen ved at vise helt nye sider af sig selv, Et vaskeægte retorisk vidunder - Og det er ikke så ringe endda....
            Jeg er udemærket klar over at det var flueknepperi. Og det nok ikke er nødvendigt at udstille ham gang på gang for småting. Jeg kæmper lidt med balancegangen jævnligt. Men han tee`er bare op konstant. Jeg tror først at det bliver når jeg evt får respekt for ham på det rent sportslige at det er nemmere at lade dem “slide”

            Men syntes godt nok det er sjovt her snart 1,5 år efter tiltrædelsen at vi stadig lige skal “give manden en chance”

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Sakset fra en SF+ artikel

              - Vi mener, at Okosun er en central spiller for med sin statur og sin fysik. Men i vores omgang med bolden centralt, kan vi også bruge hans færdigheder i pasningsspillet og i hans placeringer i samspil med Sabbis gennembrud og Hyllegaards hurtighed, mener manageren, der har klaret den første uges træning iført nogle lidt stramtsiddende Puma King-støvler.

              - Vi har allerede meget tidligt planlagt at tage til Aalborg dagen før. Det kunne jo have været en kamp, hvor der stod en del på spil. AaB kommer med alt, men vi kommer også med noget, som vi har fundet frem til og kan gået i krig med. Der kan være stolpe-ind og stolpe-ud, men vi tror på et godt resultat i Aalborg, sagde Hemmingsen, inden han satte sig i spillerbussen.


              Den øverste forstår jeg ikke rigtig.
              Og mht den nederste er jeg da glad for at vi i det mindste kommer med noget når nu Aab kommer med alt. Jeg ved godt det er flueknepperi osv osv men hold nu op hvor siger han dog bare mange underlige ting
              Jeg synes det underbygger den overbevisning at Okosun var/er Hemmingsens opfindelse og ikke JMs. Jeg er selv en af dem der måske har det med at gøre Okosun til en dårligere “fodboldspiller” end han er, men det er altså desperat ligefrem at fremhæve Okosuns evner som pasningsspiller. Han er klart den dårligste pasningsspiller på vores midtbane hvilket kun underbygges af diverse stats. Man gør ham altså ikke en tjeneste ved at prøve at sælge ham som noget han ikke er. Nu får Hemme så muligheden for at få hans første “større” spiller tilgang til at lykkes - jeg håber ikke det bliver et prestige projekt for ham der død og pine skal lykkes koste hvad det koste vil. Mest af alt håber jeg naturligvis at Okosun modbeviser mig og bliver en kæmpe profil, men jeg er meget skeptisk.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Sakset fra en SF+ artikel

                - Vi mener, at Okosun er en central spiller for med sin statur og sin fysik. Men i vores omgang med bolden centralt, kan vi også bruge hans færdigheder i pasningsspillet og i hans placeringer i samspil med Sabbis gennembrud og Hyllegaards hurtighed, mener manageren, der har klaret den første uges træning iført nogle lidt stramtsiddende Puma King-støvler.

                - Vi har allerede meget tidligt planlagt at tage til Aalborg dagen før. Det kunne jo have været en kamp, hvor der stod en del på spil. AaB kommer med alt, men vi kommer også med noget, som vi har fundet frem til og kan gået i krig med. Der kan være stolpe-ind og stolpe-ud, men vi tror på et godt resultat i Aalborg, sagde Hemmingsen, inden han satte sig i spillerbussen.



                Den øverste forstår jeg ikke rigtig.
                Og mht den nederste er jeg da glad for at vi i det mindste kommer med noget når nu Aab kommer med alt. Jeg ved godt det er flueknepperi osv osv men hold nu op hvor siger han dog bare mange underlige ting
                Håber det øverste betyder at man har fået ind i hovedet på Okosun at han skal holde sig mere centralt i banen, så han har nemmere ved at komme i feltet. Det ligner han indtil videre har ville for meget og være mere med i spillet end godt er med de mangler han har. Bl.a. eksemplificeret ved relativt megeb søgen ud på kanterne, hvor der selvfølgelig er plads, men hvor han ikke kan gøre en forskel

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Håber det øverste betyder at man har fået ind i hovedet på Okosun at han skal holde sig mere centralt i banen, så han har nemmere ved at komme i feltet. Det ligner han indtil videre har ville for meget og være mere med i spillet end godt er med de mangler han har. Bl.a. eksemplificeret ved relativt megeb søgen ud på kanterne, hvor der selvfølgelig er plads, men hvor han ikke kan gøre en forskel
                  Ahhh. Giver god mening. Tak for afkodningen

                  Comment


                    #69
                    Oliver Christensen
                    Ryan KL Tver Skjelvik
                    JJ Thrandarsson
                    Sabbi Kløve Frø
                    Jebali

                    Comment


                      #70
                      Oliver Lund og Lieder ikke med i truppen....

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Håber det øverste betyder at man har fået ind i hovedet på Okosun at han skal holde sig mere centralt i banen, så han har nemmere ved at komme i feltet. Det ligner han indtil videre har ville for meget og være mere med i spillet end godt er med de mangler han har. Bl.a. eksemplificeret ved relativt megeb søgen ud på kanterne, hvor der selvfølgelig er plads, men hvor han ikke kan gøre en forskel
                        Helt enig! Han skal bruges der hvor han er god og kan gøre ondt på modstanderne, ellers er alternativerne bare bedre.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ja Bliver satme skuffet hvis vi idag ikke ser et meget aggressivt og kæmpende OB der smadrer igennem. De taber uanset hvad. Men det er det mindste man kan forlange
                          Brøndby har ihvertfald lige vist os hvordan det kan gøres. Håber det er er noget i den stil OB vil arbejde hen imod fremadrettet: Fart, aggressivt pres, mange højintensive løb og direkte spil.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Oliver Lund og Lieder ikke med i truppen....
                            Og Østrøm sidder hjemme. Det kan blive vanskeligt hvis Skjelvik holder ikke 90 minutter.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Oliver Christensen
                              Ryan KL Tver Skjelvik
                              JJ Thrandarsson
                              Sabbi Kløve Frø
                              Jebali
                              Så Okosun også fravalgt af Hemmingsen. Det havde ikke forventet. Ser mere og mere ud som den transfer virker fejlkastet.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Og Østrøm sidder hjemme. Det kan blive vanskeligt hvis Skjelvik holder ikke 90 minutter.
                                Østrøm spillede fuld tid på U19 igår. Men ja. Ikke mange alternativer til VB

                                Comment

                                Working...
                                X