Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Lyder til at Kadrii ikke er med i morgen pga overbelastning...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Lyder til at Kadrii ikke er med i morgen pga overbelastning...
      Ja. Han har ikke trænet hele ugen, så forventes ikke at være med. Drachmann og Fenger er dog de eneste Hemme vil sige definitivt er ude, så Drachmann må have pådraget sig et eller andet her sidst på ugen til træning.

      Hemme fremhæver Okosun som en central spiller for os, så man må formode han har brugt nogle ressourcer på at få ham til at fungere bedre.

      Forventet starter 4-2-3-1
      Oliver
      Ryan KL JT jørgen
      Kløve JJT
      Sabbi okosun Frø
      Jebali

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lyder til at Kadrii ikke er med i morgen pga overbelastning...
        Det peger Kadrii også selv i SFÅ magasinet, hvor han antyder en lidt for hurtig kampstart. Han viser sig også som en mere sympatisk og eftertænksom spiller end jeg umiddelbart havde indtryk af. Han er med sikkerhed en mere voksen spiler der er vendt tilbage til os.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det peger Kadrii også selv i SFÅ magasinet, hvor han antyder en lidt for hurtig kampstart. Han viser sig også som en mere sympatisk og eftertænksom spiller end jeg umiddelbart havde indtryk af. Han er med sikkerhed en mere voksen spiler der er vendt tilbage til os.
          Nu har jeg ikke selv hørt det, så har ikke hele konteksten med, men det tyder jo også på JM til sidst har været desperat. Han har jo så valgt at se helt bort fra Gudjohnsen i hele den angriberkabale han kunne strikke sammen for at få noget til at virke, inden han skulle bruge en formsvag Kadrii. Det virker besynderligt og peger også på han har størstedelen af skylden for de mange perioder med en parade af skader vi har haft i hans tid som træner.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Nu har jeg ikke selv hørt det, så har ikke hele konteksten med, men det tyder jo også på JM til sidst har været desperat. Han har jo så valgt at se helt bort fra Gudjohnsen i hele den angriberkabale han kunne strikke sammen for at få noget til at virke, inden han skulle bruge en formsvag Kadrii. Det virker besynderligt og peger også på han har størstedelen af skylden for de mange perioder med en parade af skader vi har haft i hans tid som træner.
            Det var præcis den fornemmelse jeg sad med da jeg hørte det. Han (Kadrii) peger selvf. ikke direkte på JM, men som han selv siger så var det noget hurtigere end han selv havde regnet med at spilletiden kom. Ang. skaderne kan vi jo kun gisne om det, men pilen peget vel på JM når Janus Blond blev forlænget midt i en periode med ekstremt mange skader.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Truppen

              13. Hans Christian Bernat
              27. Oliver Christensen

              2. Oliver Lund
              3. Alexander Juel
              4. Ryan Johnson Laursen
              5. Kasper Larsen
              6. Jeppe Tverskov
              7. Issam Jebali
              9. Mart Lieder
              10. Sander Svendsen
              11. Emmanuel Sabbi
              14. Jens Jakob Thomasen
              16. Jørgen Skjelvik
              17. Sveinn Aron Gudjohnsen
              19. Aron Elís Thrándarson
              20. Ayo Simon Okosun
              23. Troels Kløve
              25. Moses Opondo
              26. Mikkel Hyllegaard
              29. Mads Frøkjær-Jensen

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det var præcis den fornemmelse jeg sad med da jeg hørte det. Han (Kadrii) peger selvf. ikke direkte på JM, men som han selv siger så var det noget hurtigere end han selv havde regnet med at spilletiden kom. Ang. skaderne kan vi jo kun gisne om det, men pilen peget vel på JM når Janus Blond blev forlænget midt i en periode med ekstremt mange skader.
                Ja det er kun gætterier og synes da heller ikke det skal fylde hele hans eftermæle. Succesen i hans første sæson her, var jo overvejende at han kunne formå at stille stort set samme mandskab hele sæsonen.
                Det er bare fandens ærgerligt, at det nu sandsynligvis sætter Kadrii tilbage, så han muligvis tidligst bliver det aktiv han er købt til at være fra den nye sæson.

                Comment


                  #53
                  Sakset fra en SF+ artikel

                  - Vi mener, at Okosun er en central spiller for med sin statur og sin fysik. Men i vores omgang med bolden centralt, kan vi også bruge hans færdigheder i pasningsspillet og i hans placeringer i samspil med Sabbis gennembrud og Hyllegaards hurtighed, mener manageren, der har klaret den første uges træning iført nogle lidt stramtsiddende Puma King-støvler.

                  - Vi har allerede meget tidligt planlagt at tage til Aalborg dagen før. Det kunne jo have været en kamp, hvor der stod en del på spil. AaB kommer med alt, men vi kommer også med noget, som vi har fundet frem til og kan gået i krig med. Der kan være stolpe-ind og stolpe-ud, men vi tror på et godt resultat i Aalborg, sagde Hemmingsen, inden han satte sig i spillerbussen.



                  Den øverste forstår jeg ikke rigtig.
                  Og mht den nederste er jeg da glad for at vi i det mindste kommer med noget når nu Aab kommer med alt. Jeg ved godt det er flueknepperi osv osv men hold nu op hvor siger han dog bare mange underlige ting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lyder til at Kadrii ikke er med i morgen pga overbelastning...
                    Virkelig flot sidste aftryk Michelsen fik leveret der. Enhver kunne vel se af Bashkims første kampe at han var langt fra kampform.
                    Helt forkert disposition at sende ham op imod ligaens tophold fra start, nu er han måske i bedste fald sendt to uger tilbage

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Truppen

                      13. Hans Christian Bernat
                      27. Oliver Christensen

                      2. Oliver Lund
                      3. Alexander Juel
                      4. Ryan Johnson Laursen
                      5. Kasper Larsen
                      6. Jeppe Tverskov
                      7. Issam Jebali
                      9. Mart Lieder
                      10. Sander Svendsen
                      11. Emmanuel Sabbi
                      14. Jens Jakob Thomasen
                      16. Jørgen Skjelvik
                      17. Sveinn Aron Gudjohnsen
                      19. Aron Elís Thrándarson
                      20. Ayo Simon Okosun
                      23. Troels Kløve
                      25. Moses Opondo
                      26. Mikkel Hyllegaard
                      29. Mads Frøkjær-Jensen
                      Uden Drachmann - er han skadet endnu, eller er han siet fra.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Uden Drachmann - er han skadet endnu, eller er han siet fra.
                        Umiddelbart er han skadet. Det siger SF ihverfald

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                          Virkelig flot sidste aftryk Michelsen fik leveret der. Enhver kunne vel se af Bashkims første kampe at han var langt fra kampform.
                          Helt forkert disposition at sende ham op imod ligaens tophold fra start, nu er han måske i bedste fald sendt to uger tilbage
                          Det ender nok med at vi ikke ser ham på 100% før næste sæson

                          Comment


                            #58
                            Det er da i hvert fald ikke en ungdomsrevolution, der er lagt op til med den trup. Idéen om, at det bare var Michelsens pragmatisme, der stod i vejen for en strategi med fuld fokus på ungdommen i OB, er formentlig temmelig forfejlet.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Nu har jeg ikke selv hørt det, så har ikke hele konteksten med, men det tyder jo også på JM til sidst har været desperat. Han har jo så valgt at se helt bort fra Gudjohnsen i hele den angriberkabale han kunne strikke sammen for at få noget til at virke, inden han skulle bruge en formsvag Kadrii. Det virker besynderligt og peger også på han har størstedelen af skylden for de mange perioder med en parade af skader vi har haft i hans tid som træner.
                              Men igen peget pilen tilbage på en sportschef, som siger at holdet er på niveau med AGF. JM var vel tvunget til at brug de bedste mulige spillere og så håbe på at de kunne tåle mosten. JD, JJT, Ryan, Jørgen, Max osv har alle kæmpet med skader. Jeg tror ikke tråden herinde omkring forkert og for hård fysisk træning er helt skudt ved siden af. Jeg frikender ikke JM, han burde have dosseret der halvskadede spillere bedre, men kravet om top 6 med en tvivlsom trup har nok medvirket til hans desperation.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Sakset fra en SF+ artikel

                                - Vi mener, at Okosun er en central spiller for med sin statur og sin fysik. Men i vores omgang med bolden centralt, kan vi også bruge hans færdigheder i pasningsspillet og i hans placeringer i samspil med Sabbis gennembrud og Hyllegaards hurtighed, mener manageren, der har klaret den første uges træning iført nogle lidt stramtsiddende Puma King-støvler.

                                - Vi har allerede meget tidligt planlagt at tage til Aalborg dagen før. Det kunne jo have været en kamp, hvor der stod en del på spil. AaB kommer med alt, men vi kommer også med noget, som vi har fundet frem til og kan gået i krig med. Der kan være stolpe-ind og stolpe-ud, men vi tror på et godt resultat i Aalborg, sagde Hemmingsen, inden han satte sig i spillerbussen.



                                Den øverste forstår jeg ikke rigtig.
                                Og mht den nederste er jeg da glad for at vi i det mindste kommer med noget når nu Aab kommer med alt. Jeg ved godt det er flueknepperi osv osv men hold nu op hvor siger han dog bare mange underlige ting
                                Sjældent han siger noget der ikke er underligt. Måske med undtagelse af 3. gang hvor kontrakten med Jørgen faktisk blev underskrevet.

                                Men hvis nu Okosun spiller en fantastisk kamp, lave et mål og en assist, så kan "lærlingen" jo sole sig.

                                Comment

                                Working...
                                X